olenko normaali?

essi

olenko teidän mielestä normaalin kokoinen. olen 167 cm pitkä ja painan n.52 kiloo??

8

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Kyllä kelpaat mulle,just sopiva =)

• minä...

Itse olen sua vielä 5cm lyhyempi, mut painan saman verran ja olenkin todella tyytyväinen itseeni. Tosi tyytyväinen voit varmasti itsekkin olla! :)

• minä vaan

ehkä oot vähän liian laiha... painoindeksin mukaan sinun täytyisi olla ainakin viisi kiloa painavampi... Sellanen hyvä "perus" mittari on pituudesta 105 pois niin saa ihannepainonsa. Eli sulla sais olla vielä kymmenen kiloa tuohon niin olisit ns. normaalissa painossa.

Mutta täytyy aina muistaa että jokainen meistä on yksilö. Niin geenit kuin luusto jne. vaikuttavat painoon. esimerkiksi minulle on lääkäri sanonut jo pienenä että minulla on harvinaisen raskaat luut... Olen melko hyvässä kunnossa mutta silti painoindeksin mukaan pitäisi saada sellanen viisi kiloa pois...
      Että nuo painoindeksi laskurit on ihan järkeviä, mutta täytyy muistaa että painoon voi vaikuttaa muukin kuin pelkkä lihas tai rasva... :)

• Stiina

Olet ihan normaalipainonen, ja varmasti kaunis tyttö.

Kovin fiksulta et vaikuta, koska kysymykselläsi ei ole mitään tekemistä tämän palstan keskusteluaiheen kanssa. Tällä keskustellaan selluliitista, eli appelsiini-ihosta, ei BMI:sta tai ulkonäöstä. Ehkä Nuorten -ryhmän Keho -palsta olisi sopivampi paikka tuolle kysymykselle? Se, tai sitten joku Muodin & Kauneuden palstoista?

• ET?

Olenko teidän mielestä normaali? olen 13v eli (7.luokalla). 161cm pitkä ja painan 43.2 kg?

• haahahaaaa n00b

Alipainonen.. Olen sun ikänen ja painan 47.3 kg ja oon 160 cm pitkä.

• 167/eri paino

Itse olen täysin samanmittainen kuin sinä. Tällä hetkellä laihduttelen itseäni kesäkuntoon :) Lähtöpainoni oli 62,3kg ja en ollu täysin tyytyväinen painooni. Tavoitteeni on 56kg, mutta missään nimessä itse en halua vähempää painaa. Joskus painoin tuon saman kuin sinä nyt ja vanhoja kuviani katsellen olen todennut, että olin aivan LIIAN laiha. Ei näyttänyt hyvältä enää...

• ei saatana

Vitun läskit, ei saatana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2524
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      284
      2215
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      140
      1186
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      72
      807
    10. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71