Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

olenko normaali?

essi

olenko teidän mielestä normaalin kokoinen. olen 167 cm pitkä ja painan n.52 kiloo??

8

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Kyllä kelpaat mulle,just sopiva =)

    • minä...

      Itse olen sua vielä 5cm lyhyempi, mut painan saman verran ja olenkin todella tyytyväinen itseeni. Tosi tyytyväinen voit varmasti itsekkin olla! :)

    • minä vaan

      ehkä oot vähän liian laiha... painoindeksin mukaan sinun täytyisi olla ainakin viisi kiloa painavampi... Sellanen hyvä "perus" mittari on pituudesta 105 pois niin saa ihannepainonsa. Eli sulla sais olla vielä kymmenen kiloa tuohon niin olisit ns. normaalissa painossa.

      Mutta täytyy aina muistaa että jokainen meistä on yksilö. Niin geenit kuin luusto jne. vaikuttavat painoon. esimerkiksi minulle on lääkäri sanonut jo pienenä että minulla on harvinaisen raskaat luut... Olen melko hyvässä kunnossa mutta silti painoindeksin mukaan pitäisi saada sellanen viisi kiloa pois...
      Että nuo painoindeksi laskurit on ihan järkeviä, mutta täytyy muistaa että painoon voi vaikuttaa muukin kuin pelkkä lihas tai rasva... :)

    • Stiina

      Olet ihan normaalipainonen, ja varmasti kaunis tyttö.

      Kovin fiksulta et vaikuta, koska kysymykselläsi ei ole mitään tekemistä tämän palstan keskusteluaiheen kanssa. Tällä keskustellaan selluliitista, eli appelsiini-ihosta, ei BMI:sta tai ulkonäöstä. Ehkä Nuorten -ryhmän Keho -palsta olisi sopivampi paikka tuolle kysymykselle? Se, tai sitten joku Muodin & Kauneuden palstoista?

    • ET?

      Olenko teidän mielestä normaali? olen 13v eli (7.luokalla). 161cm pitkä ja painan 43.2 kg?

      • haahahaaaa n00b

        Alipainonen.. Olen sun ikänen ja painan 47.3 kg ja oon 160 cm pitkä.


    • 167/eri paino

      Itse olen täysin samanmittainen kuin sinä. Tällä hetkellä laihduttelen itseäni kesäkuntoon :) Lähtöpainoni oli 62,3kg ja en ollu täysin tyytyväinen painooni. Tavoitteeni on 56kg, mutta missään nimessä itse en halua vähempää painaa. Joskus painoin tuon saman kuin sinä nyt ja vanhoja kuviani katsellen olen todennut, että olin aivan LIIAN laiha. Ei näyttänyt hyvältä enää...

    • ei saatana

      Vitun läskit, ei saatana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe