Millasella autolla ajat? Bensa vai Diesel?? Onko ätmeillä varaa autoon? Ajattelitko vaihtaa parempaan??
Itse bensa volkkarilla, sellainen vanha rousku, mut tänä kesänä tulee joku uudempi, täytyy miettiä vielä.
Autokeskustelua??
62
863
Vastaukset
- m-i-e-z
Ajan useammalla autolla, en tosin samanaikaisesti, vaikka teoreettisesti sekin olisi mahdollista, jos molemmat olisivat automaattivaiheisia, ensimmäisessä olisi ratti vasemmalla ja toisessa oikealla puolella.
Bensakoneella oleva, hatchback, farmari ja tila-auto. Kyllähän noi 2010 vuoden autot pitäisi kohta vaihtaa 2015 vuoden autoihin. Hatchbackissä on liian pieni moottori ja farmari on kohta loppuunajettu. - Diilio
Mulla tällä hetkellä alla Citroen C5. Tykkään autoista ja seuraan automaailmaa, mutta todellinen mielenkiintoni kohdistuu nuorten naisten haarovälin tapahtumiin.
- 1212121212
Ei ole autoa, Hkin keskustassa ei tarvetta omistaa. Perähikiälle vanhempia katsomaan pääsee junalla. Ajokortti löytyy.
- Kortiton
Mitä sä siten teet kortilla?
Ajan vanhalla ja harmaalla autolla.
- hcätmi
Volvo V70 vm. 2009 aisurivärisenä.
https://media.ed.edmunds-media.com/volvo/v70/2009/oem/2009_volvo_v70_wagon_32_fq_oem_3_500.jpg- autoexpertti
Näenkö kultaisen noutajan kököttämässä takapenkillä?
Tuo on ihan ok aisurimiehen perusvaunu.
vm. 2006 vanhemman Volvon omistaja on poikkeuksetta ATM tai HC-ATM.
- Miesss32v
Bensaa ahmiva peniksen jatke, parin vuoden päästä taas uudempaan
- yksinäinen-ätmi
Ajan seat leonilla. Kesällä en ajele paljoa koska asun pikkupaikkakunnalla ja fillarilla pääsee joka paikkaan ja säästän bensoja.
- kortiton
En aja.
Eipä tarvii pääkaupunkiseudulla autoa. Auton, jos hankkisi niin nykyisin tuo Dacia vaikuttaisi kiinnostavalta, edullinen hinnaltaan ilman turhia härpäkkeitä
Onko kellään kokemusta Daciasta?- kaisanoasaa
Olen joskus istunut kyydissä.
Ajanut en ole, en osaa ajaa autoa eikä mulla niin ollen ole korttiakaan, mutta on se aika muovisen oloinen ja näköinen. Nykypäivän Lada, samanlaista natinaa ja nitinää pitää jo uutena eikä siinä taida vielä nytkään olla edes radiota/soitinta vakiovarusteena, kuten ei ilmeisesti ole sähkötoimisia ikkunoitakaan. Ne saa lisävarusteena, mutta luultavasti soitinkin soittaa vain c-kasetteja. kaisanoasaa kirjoitti:
Olen joskus istunut kyydissä.
Ajanut en ole, en osaa ajaa autoa eikä mulla niin ollen ole korttiakaan, mutta on se aika muovisen oloinen ja näköinen. Nykypäivän Lada, samanlaista natinaa ja nitinää pitää jo uutena eikä siinä taida vielä nytkään olla edes radiota/soitinta vakiovarusteena, kuten ei ilmeisesti ole sähkötoimisia ikkunoitakaan. Ne saa lisävarusteena, mutta luultavasti soitinkin soittaa vain c-kasetteja.Eipä siinä tarvitse mitään kummempia varusteita ollakaan.
Ei tarvitse edes radiota pääasia on edullinen hinta ja kestävyys.
Nykyaikaiset autot ovat siitä ikäviä, että niitä ei voi välttämättä omassa autotallissa korjailla vaan jarrusatulakin on varustettu jollain antureilla mikä estää sen ettei itse voi vaihtaa jarrupalojakaan vaan kaikki yksinkertaisemmatkin kulutusosien vaihdot pitää teettää merkkikorjaamossa.
Dacia kuuluu olevan vähän yksikertaisempi vempele jossa ei taida välttämättä noita edellämainittuja ongelmia olla.- kaisanoasaa
hullu_ukko kirjoitti:
Eipä siinä tarvitse mitään kummempia varusteita ollakaan.
Ei tarvitse edes radiota pääasia on edullinen hinta ja kestävyys.
Nykyaikaiset autot ovat siitä ikäviä, että niitä ei voi välttämättä omassa autotallissa korjailla vaan jarrusatulakin on varustettu jollain antureilla mikä estää sen ettei itse voi vaihtaa jarrupalojakaan vaan kaikki yksinkertaisemmatkin kulutusosien vaihdot pitää teettää merkkikorjaamossa.
Dacia kuuluu olevan vähän yksikertaisempi vempele jossa ei taida välttämättä noita edellämainittuja ongelmia olla.Niin no se on tietysti tosiasia nykypäivän autoissa ja autoilussa, että mitä enemmän tekniikkaa on, sitä enemmän tulee ongelmiakin. Ja kyllä kaikki tommoset härpäkkeet kivoja on autoissa, mutta sitten kun ne alkavat reistailemaan niin kusessa olet, mitään et pysty itse korjaamaan.
Ladahan oli just siitä hyvä auto että sen pystyi itsekin korjaamaan semmoinen jolla ei ihan peukalo ollut keskellä kämmentä. Meisseli, jakoavain ja pätkä rautalankaa ja tovi aikaa niin matka jatkui taas.
Mutta mä luulen että kyllä Dacian konepellin alustakin on niin peitossa ja pieneen tilaan sullottu pirusti tavaraa, että ei sielläkään mitään pysty tekemään. Ja Daciaan tulee vikoja jo uutena eli vähän ajettuna paljon enemmän kuin parempiin merkkeihin.
Tässä sitä keskustellaan autoista niinkuin kovempikin automies olisin ;) Pienen maasturin tarpeeseen toi dusteri olisi varmaan ihan ok:
http://www.dacia.fi/mallisto/duster/
Tuolla sanottiin että ollut Top gearin vertailussa viiden sakissa ja muistelisin että jossain oli kakkosena jättäen taakseen monta kalliimpaa/arvostetumpaa. Ihan hyvin voisi tuommoisen laittaa, kone vaan saisi olla vähän isompi.- kaisanoasaa
Harmaaritari kirjoitti:
Pienen maasturin tarpeeseen toi dusteri olisi varmaan ihan ok:
http://www.dacia.fi/mallisto/duster/
Tuolla sanottiin että ollut Top gearin vertailussa viiden sakissa ja muistelisin että jossain oli kakkosena jättäen taakseen monta kalliimpaa/arvostetumpaa. Ihan hyvin voisi tuommoisen laittaa, kone vaan saisi olla vähän isompi.Luin minäkin jostain Tekniikan Maailmasta tai Tuulilasista, että paras hinta/laatusuhde on juuri Daciassa, mutta tiedä siitä sitten.
Se Dacia minkä kyydissä minä oli, piti semmoista Ladamaista natinaa, nitinää ja rutinaa eikä sillä ollut ajettu kuin hiukan yli 10000 kilometriä. kaisanoasaa kirjoitti:
Luin minäkin jostain Tekniikan Maailmasta tai Tuulilasista, että paras hinta/laatusuhde on juuri Daciassa, mutta tiedä siitä sitten.
Se Dacia minkä kyydissä minä oli, piti semmoista Ladamaista natinaa, nitinää ja rutinaa eikä sillä ollut ajettu kuin hiukan yli 10000 kilometriä.Tuossa maasturissa ne miehekkäät nitinät, natinat ja rutinat oikeastaan vaan kuuluisikin asiaan kun sillä luisuttelisi metsäpoluilla. Nainen vänkärinpenkillä ja sen koira takaboksissa loisivat ihailevia katseita camel-bootsiseen survivalistimieheen kun se veisi niitä tutkimattomien taipaleiden taakse villiin erämaahan.
VW dieselillä
- EdesUnissa
Ätmeillä kai sitä vasta varaa onkin autoihin laitettavaksi. Olen varmaan työntänyt satojatuhansia naisiin ja niiden tarpeisiin, kun ätmit on samaan aikaan säästäneet kaikki rahansa.
Tosin olen sitä mieltä että olen investoinut rahani paremmin. - jsdsfsdjfdssfk
Bensakoneinen Kiia, on edes naisenniminen auto :P
- kaisanoasaa
Tarttis olla viinalla käyvä Kiia, niin sitten se olisi täysi nainen.
Itse ajan Skoda Octavia farmarilla. Väri on grafiitinharmaa, moottorina on kolmisylinterinen 1,0 TSI DSG-automaattilaatikolla. On kyllä taloudellinen peli ja täynnä hienoja Simply Clever -ratkaisuja.
- kaisanoasaa
Olet sitten vaihtanut vanhan Skodasi uuteen? Se entinenhän oli 1.2-litrainen ja manuaali, eikös niin?
Mulla on Ford F350 Super Duty. Ja siinä on muuten Woimaa! Sillähän jyräisi tollasen Octavian ihan pannukakuksi.
Sähän voisitkin Make jyrätä joku kerta Prisman parkkipakalla "vahingossa" Timpan Octavian pannukakuksi:)))))) Timppa sanoisi siihen vaan, että oi-voi voi:))))))))
Nyt on on ihan tavis pienehkö/keskikoinen bensakoneinen, edellinen oli vähän räyhäkämpi mutta tuollakin pääsee. Vaihdan sitten kun siltä tuntuu tai alkaa tulla enemmän ajoa, nykykilometreillä aivan sama millainen ropponen pihassa seisoo.
Mä ajan Chevrolet Silveradolla ja edellinen oli Dodge Ram. Ihan hyvä auto se Dodgekin oli, mut halusin vähän isomman koneen kuin se 5,9 litrainen V8 diesel. Sitten tuli vastaan sopivanoloinen Chevy 6,5 litraisella V8 dieselillä, niin päätin vaihtaa GM:n tuotteeseen ja oon ollut ihan tyytyväinen.
Kotiseudulla Brysselissä mulla on C-sarjan Mersu 1,8 bensakoneella, sillä suurkaupunkien keskustoihin ei tänä päivänä ole asiaa millään V8 dieselillä.- Miesss32v
Asiaa!
Mulla on Chevrolet Suburban, kyllähän tuo bensaa syö aika reippaasti - Vanhapaska
Eikö se 5.9l diesel ole cummingsin suora kuutonen?
- Kiltti-mies-
Uusi Toyota Prius.
- carcarcar
Eikö se ole sama millaisella peltilehmällä siirtyy paikasta A paikkaan B?
- auto-on-tärkeä
No ei vitussa ole!
Peltilehmän laadusta riippuu siirtymän päätepistettä kuvaavan diskreetin satunnaismuuttujan funktio, jonka suurimmat pistetodennäköisyydet on määränpäässä B, lähtöpisteessä A ja lisäksi kaikissa pisteissä A:n ja B:n välillä sekä pisteessä C Pärnäsen Korjaamo.
- JossainMuualla
Itselleni on tärkeintä v-käyrän minimointi siirryttäessä pisteestä toiseen.
Nykyinen siirtymäväline kurjine moottoreineen ei minimoi funktiota riittävästi.
- BerddiBedrooli69
Ollakko vai eikö olla...tätä kyssäriä sileät poskeni ovat mutustelleet jo pari päivää järkyttävän pytonin kurkistellessa ja pyrkiessä ulos surella tork momentilla. Eilenkin Joren kanssa koitettiin jakoavainta nahkakintailla vääntää ja saada 60 kilowatin rikkaimurilla toissaöiset jauhot ja öljyt "putkistosta" pois. Toimenpide oli oletetusti vaativa ja ribuloin ryppyisillä huulillani useaan otteeseen ilman spiidoja taikka vaippaa valaanlardilla. Mutta joo itsekysymykseen. Rypsiöljyä tulee aikas usein på rear läträttyä mutta lentopetroolin kirpeän polttavasta tunteesta itse kuitenkin enemmän pidän, varsinkin jos 100 litraisen Bilteman bumpun käyttäjä on professional. Näihin tunnelmiin ja makuihin, öitä ja Koppelon sanoja lainaten: bedroolia bumhuuliin....
- Juuhannz67-69
Hejsan, ma muista sut sielta kesapaivilta. Sa soit jugurtti ja juoda vehnamousse tinjam yrtila ja sa myos maistella miun perajuusto ruotsi soossil. Ostit mulle sen pesuvaahto jota levitin sun hiv/aids rööri with great pleasure and moisture in my buthuulen. Siina me olla, kaksi svärige mies ihan buttboi. Tamahan siis tapahtua auton sisäpuuli. Ta ta....
- Lagermiäs
Jasso, ite tossa just tulin kanisteritehtaalta töistä kotiin (oon paineilmapumppumies, if you get what I mean). Heti töistä kotiin tullessani huomasin että naapurin Eskon front door oli auki...se kutsui minua puoleensa suurella powerilla joten sisälle menin. Ensimmäisenä huomasin lihaisat posket, jotka virtahepo oli jo kuolannut märiksi. Ennen kuin huomasinkaan, olin tarjoutunut asentamaan 12" subwooferin Eskon putkistoon (oli kuulemma ongelmia hylkeenrasvan poistamisessa roiskeläpästä). Operaatio oli vaivaton (lukuunottamatta verestäviä kinkunpuolikkaita joille levittelin oivariinia ja makaryllihiutaleista vatkattua a-taikinaa kivun lievittämiseksi) sillä teinhän töikseni kuitenkin samankaltaisia hommia ;)Autohan on Skoda Fabia liukuovilla.
- Maksasetä2000
Lagermiäs kirjoitti:
Jasso, ite tossa just tulin kanisteritehtaalta töistä kotiin (oon paineilmapumppumies, if you get what I mean). Heti töistä kotiin tullessani huomasin että naapurin Eskon front door oli auki...se kutsui minua puoleensa suurella powerilla joten sisälle menin. Ensimmäisenä huomasin lihaisat posket, jotka virtahepo oli jo kuolannut märiksi. Ennen kuin huomasinkaan, olin tarjoutunut asentamaan 12" subwooferin Eskon putkistoon (oli kuulemma ongelmia hylkeenrasvan poistamisessa roiskeläpästä). Operaatio oli vaivaton (lukuunottamatta verestäviä kinkunpuolikkaita joille levittelin oivariinia ja makaryllihiutaleista vatkattua a-taikinaa kivun lievittämiseksi) sillä teinhän töikseni kuitenkin samankaltaisia hommia ;)Autohan on Skoda Fabia liukuovilla.
Propsit sulle subwooferin käytöstä. Minä Jari Siemenlinna käytin aikoinani kairaa ja vAnerisahaa samaisessa tilanteessa...tosin kyse ei ollut pelkästä hylkeenrasvasta vaan kokonaisesta hylje-eläimestä joka oli jumissa arseboksissa myyrän puristuessa sen pintaa vasten. Ja jos nyt tarkkoja ollaan niin Hondassahan on aina paremmat vilkut kuin Audissa. Perunamarketista pitäs lähtee vähän puuroa ostelemaan, tuohan samalla partavaahtoa ja....tsaijaijjaijjaijaijaijaa...kaapelia, sitä kutoslaatua joka uppoaa paremmin ku se nelonen (eihän me haluta uusintaa siitä viime perjantaista, eihän?). Yleiselläkin tasolla on kyllä todettava sen dieselin merkitys makkarikäytössä, sopiihan se asentoon kuin asentoon....ja muista ettei yksi kokeilu ruotsalaista tee. PS muista se maksavaha sitä Kallen ärtynyttä Gandalfia varten, saan meinaan toimia tänään leipurina ku minä ja Marko käydään särmäämässä kolomme (ei ryppyjä). PPS...ne mahaletkut voisit noutaa meille (maksatahnaa varten)...ja siivoa se paku jossa oltiin eilen. Ikuisesti sinun, Lalli
- BullRantula
Mulla on mattavihreä Chevrolet K5 Blazer 24-volttisella järjestelmällä. Muuten ihan hyvä peli, mutta leveyttä saisi olla enemmän. Ei meinaa tällainen vähän raamikkaampi salilla käynyt kaveri mahtua istumaan noin kapoiseen autoon.
- kldjfkljkljfdjsf
Ongelmaasi on olemassa jo ratkaisu ja Voimaa varmasti riittää tuossa Chevy Pickupissa:
https://www.youtube.com/watch?v=Wuqd3vuZJzw - BullRantula
kldjfkljkljfdjsf kirjoitti:
Ongelmaasi on olemassa jo ratkaisu ja Voimaa varmasti riittää tuossa Chevy Pickupissa:
https://www.youtube.com/watch?v=Wuqd3vuZJzwHahhaa, tuossapa kunnon laite sinkkumiehelle! :D
- russiantecnics
Lada on paras, kulkee edelleen ja luotettavasti ja on halpa. Ei tarvinnut ostaa velalla ja olla sitten nälissään kun ei ole varaa edes kunnon ruokaan niin kuin joillakin säälittävillä pellinpalvojilla ja pienimulkkusilla!
Käytännöllisellä ja omiin tarpeisiin siis sopivalla. Farmari, bensa, etuveto, viettää pian 11-vuotia synttäreitään. On kuitenkin niin vähän ajettu ja hyvin pidetty, että minä saan toivonmukaan ajaa vielä pitkään. En ajatellut vaihtaa, jos ei rupea liian kalliiksi kukkarolleni. :)
- Aisurihelvetti
Jostakin Daciasta kyllä tulee sellaiset vibat, että auto on vain yksi kodinkone muiden joukossa perhehelvetissä. Itseäänkunnioittava mies hankkii jotain muuta kuin aisuri-dacian.
- itäbiilinen
Sanoo pienimunainen itsensätehostaja!
- jännäfaija
Suzuki 80luvulta. 3sylinteriä, litran kone. Etuveto. Vie vähän bensaa :)
Ostin käteishellä 8) - Vanhapaska
Vanha bmw. Pikku dieseli. Käy ja kukkkuu hienosti. Rahaa siitä ei enää saa, eikä sitä koskaan siihen paljon ole mennytkään. Joten en taida luopua ennen kuin räjähtää käsiin. Huollan toki asian lykkäämiseksi. Taas heittämällä läpi leimasta, ja matka jatkuu..
Pääasiassa parempia kokemuksia vanhoista ns. Paremmista autoista, kuin uudemmista halpiksista. - Aamun_virkku
Scanian linja-autolla, on oma kuljettajakin.
- kuskikaahailee
Heh, illan paras.
- Pienimuttapippurine
Audi TT quattro 2 litran turbo.
Hauska peli, ei jää jalkoihin 5,6 sekuntia nollasta sataan. Varsinkin talvella oiva peli. - heihulinaasanoalina
Ajeletko kilpaa? Nyt puhuttiin yleisestä liikenteestä!
- Old_school_man
Saksalaisen dieselkäyttöisen auton omistan.
- apostolikyytiparas
Onko se auto liikkumaväline vai mulkunjatke?
- Vanhapaska
Hemmetin kätevä kulkuväline. Varsinkin jos pitää jotain tupakkiaskia isompaa kuljettaa mukana.
- Palstan1Rumin1Mies
Bensa skeidallahan minä ja kesäautona tallin perukoilla on vuoden 2010 mustang. Kaikki vie mitä tankkiin laitan.
Bensa 223.709961 kilowatts liian iso ja liian kallis minun käyttööni, myisin pois mutta ei tuollaista kukaan osta. Toivottavasti urkkija on nyt tyytyväinen:D
- auttokaa
En ole ajatellut että onko diesel vaiko bensa. Nyt kun kysyit niin minulla on useampiakin kulkuneuvoja. Yksi kaksipyöräinen on merkkiä en muista, kevyt on kuitenkin ajella, kruisailla voi kesäisin, mainio kulkuneuvo. Sitten on dieselkäyttöinen taitaa vähän vaihdella merkki, kun en ole sillai merkkiuskollinen. Viimeksi taisin ajella Volvolla. Isoin varmaankin mitä kaupasta saa. Sitten on sähköisiä pelejä kanssa. Niissä on vähän huono puoli se kun ovat niin harvassa ne latauspistokkeet. Mutta ovat ympäristöystävällisempiä kuin fossiilikäyttöiset.
Kaupungissa suosin sähköä ettei ulkomaalaisen tarvitse maskia niin paljon käyttää.
En ole ulkomaavastainen jos kerran rahat jätetään tänne ennen poistumista maasta.
Muutenhan eivät enää uudestaan vieraile.
Suosikkini ehdottomasti on se volvo. Tyrkyttivät sitä suurinta vaikka pienempää olin hakemassa. Oikeassa silti olivat paljon tyytyväisempi nyt olen kun kaikki on suurta.
Paitsi tyttöystävä on pieni, siinä koko saisi olla suurempi ainakin sen verran että erottaa sen muusta harmaasta massasta kivien ympäriltä.
Autoa en vaihda, uutta en osta. Hyvä kun näistä entisistä selviää. - Larssondacrack
No tere Eskolan Jare tässä moi. Sellast dieseluutetta et kyllä varmaan Prisman lastenosastolta löydä kun Jalostajan sinappikin loppui huomenna. Mutta jos nyt siihen direktiivin koostumukseen mennään tarkemmin niin niin on pieni Mahmudin lerssi aka probleema havaittu kylläkin. Katsos kun sehän on silleen että vakuumipakkaus ei peitä perseen esanssia riittävällä potentiaalilla. Eli toisinsanoen arsecräckisi voi punoittaa ilman bebantheniakin jos et syö tarpeeksi. Tosiaan sillä Hondan uudella "steam och sverige" mallilla kurvailen. Jos lisä informaadio on ohimossa niin tavoita e osoitteesta ilman kirjallista käskyä. Muistahan se virveli huoltaa öljyllä ja tabaskolla. Ei muuta.
- N61
Musta V70 2,5 turbo. Hyvin pelittää, eikäs bensan kulutuskaan rasita ajokilometreihin nähden. Vakuutukset kilpailutettu, kostar inte många euros per annum:))
- benzinn
MB on mun merkki.
- vanhaiso
Vanhalla isolla (S) bensakäyttöisellä joka on muutettu etanolille. Sellaisissa on mukavuus ja ajo-ominaisuudet vakiovarusteena, eikä maksa paljon. Muutamalla tonnilla saa paljon paremman kuin mikään uusi pikkuauto. En koskaan vaihda pieneen.
- Rälläggämiäs3500
No voi helvetin helvetti. Lentopetrolia minä sanon....kuka täysjärkinen (Juoppo) käyttäis imurissaan bensiiniä? Bensiini muutenkin niin helposti katoaa kaikenlaisiin koloihin ja terskalihan alamaastoon. Yleensä joutuu autotalliin pystyttämään työmaatason valonheittimen jolla sitten jokaisen syylän ja koteloituneen paskapalleronkin alle lääkäri Alfred kurkistaa suurilla ja pehmeillä käsillään. Sitä pakastepitsaakin (jäysteellä, traanilla ja karvasedän lihalla) eilen peltisaksilla koitettiin Tepon shaissehatchistä kaivella ja leikellä poies. Kovasti ne Tepon pastillit piteli sitä pitsaa kiinni....ja se ääni joka siitä irtoamisesta lähti....kuin seitiä ois jonkun rektumiin oltu paineilmapumpulla survomassa samalla kun iäkäs mies jää vanerilevyyn otsastAan kiinni. Ja siis koko kämppä haisi pyllynesteiltä ja neitsyt miehen paskalta. Haisee vieläkin itseasiassa mutta sehän vaan lisää tunnelmaa kun perselihan rälläköinti on tässä kesken. Eli heippadi ja palaillaan asiaan...tsah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042