VVH vaikutuksia

rasvatirisee

Eli olen ollut ketoosissa puolitoista viikkoa. Aluksi tuli ne huonot olot, kusi haisi navetan virstalle, henki pahalle, nestettä poistui kehosta paljon. Paino putoaa noin 1kg viikossa ja olo on nyt kuin voimalaitoksen generaattorilla.

Olen nuorehko mies ja ollut 4kk ryyppäämättä. En tiedä mikä näistä vaikuttaa. Parta- ja viiksikarvat ovat vahvistuneet todella paljon ja niitä kasvaa ympäri naamaa jos ei ajele. Tukka on hieman tuuhentunut ja lihasta näyttää olevan paljon enemmän mitä ennen, vaikka en treenaile salilla. Eli noudatan atkinssin linjaa, kasviksia, lihaa, eläinrasvaa. Kahvia juon sen 10-15 mukia päivässä. Olen jotenkin miehistynyt, johtuuko tämä testotasojen noususta?

Mitä olette itse kokeneet?

9

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai-Kui

Kyllä varmaan testot on noussut ja ilman viinaa ku jakat niin hyvin menee!!!

• Puoskari-Saksasta

Piimäleili näyttää elävältä kuolleelta, juntti näyttää muumiolta ja molemmat omaavat pallomahan ja olemattomat lihakset siinä teille VHH-vaikutuksia.

• zerohiilari

Seuraatko prosessia liuskoilla? Kilo/viikko kielisi niukasta ketosesta. Itseltäni lähti ensimmäisen viikon aikana yli 5kg etupäässä nesteestä.
      Sen jälkeen vähintään 1,5kg/viikko. Ketosliuskat tumman ruskeina.
      Hyytelöityvää granulaattia suolen tominnan jatkumiseksi.
      Vappuaattona nautin hieman kossua kraanaveden kera ja valahdin täysin voimattomaksi.
      Fyysisen ponnistelun maksimikesto parikymmentä sekunttia.
      16kg:n pudottamisen jälkeen painoa tuli takaisin pari kiloa johon se juuttui koska jatkossa en tunkenut suuhuni mitään sokeripitoista kuin harvoissa poikkeustilanteissa.
      Harvoin tapahtuva juopottelu kulki kirkas viina - vissy linjalla.

• perseenhaju1

En seuraa liuskoilla, peili kertoo ja mulla alkaa olla niin vähä jo tätä ylipainoa enää. Nesteet mulla tuli jo kun vähensin hiilareita reilusti. Mutta onhan tämä jännä olotila, kun ei tosiaan tunne nälkää ollenkaan. Mää kuntoilen kyllä, että lihakset rasittuvat hieman, voi olla että se kompensoi tuota pudotusta. Kahvi pitää suolen toiminnasa ja tänään onki a-luokan urhomakkaraa kasvien ja juuston kans evääksi :)

• karijuhanikkiVantaa

Ketoosit ka köntzät valui housuihini juuri äsken !

• WakaudenLahja

Onko Köntzä sama kuin ketoosi ?

• JunttiTurusta

Könzä on aina VHH-papan housuissa.

• mozze666

Rikkebyyn tulpattoman mopon polkijaa suojaa KYNTZYYS.. koska papparaiella ei ole aivoja lainkaan,,,,, tilalla on vain ureahöttöä.

• ainakinsiul

Turkulaisilla on könzät aivojen tilalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe