VVH vaikutuksia

rasvatirisee

Eli olen ollut ketoosissa puolitoista viikkoa. Aluksi tuli ne huonot olot, kusi haisi navetan virstalle, henki pahalle, nestettä poistui kehosta paljon. Paino putoaa noin 1kg viikossa ja olo on nyt kuin voimalaitoksen generaattorilla.

Olen nuorehko mies ja ollut 4kk ryyppäämättä. En tiedä mikä näistä vaikuttaa. Parta- ja viiksikarvat ovat vahvistuneet todella paljon ja niitä kasvaa ympäri naamaa jos ei ajele. Tukka on hieman tuuhentunut ja lihasta näyttää olevan paljon enemmän mitä ennen, vaikka en treenaile salilla. Eli noudatan atkinssin linjaa, kasviksia, lihaa, eläinrasvaa. Kahvia juon sen 10-15 mukia päivässä. Olen jotenkin miehistynyt, johtuuko tämä testotasojen noususta?

Mitä olette itse kokeneet?

9

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai-Kui

Kyllä varmaan testot on noussut ja ilman viinaa ku jakat niin hyvin menee!!!

• Puoskari-Saksasta

Piimäleili näyttää elävältä kuolleelta, juntti näyttää muumiolta ja molemmat omaavat pallomahan ja olemattomat lihakset siinä teille VHH-vaikutuksia.

• zerohiilari

Seuraatko prosessia liuskoilla? Kilo/viikko kielisi niukasta ketosesta. Itseltäni lähti ensimmäisen viikon aikana yli 5kg etupäässä nesteestä.
      Sen jälkeen vähintään 1,5kg/viikko. Ketosliuskat tumman ruskeina.
      Hyytelöityvää granulaattia suolen tominnan jatkumiseksi.
      Vappuaattona nautin hieman kossua kraanaveden kera ja valahdin täysin voimattomaksi.
      Fyysisen ponnistelun maksimikesto parikymmentä sekunttia.
      16kg:n pudottamisen jälkeen painoa tuli takaisin pari kiloa johon se juuttui koska jatkossa en tunkenut suuhuni mitään sokeripitoista kuin harvoissa poikkeustilanteissa.
      Harvoin tapahtuva juopottelu kulki kirkas viina - vissy linjalla.

• perseenhaju1

En seuraa liuskoilla, peili kertoo ja mulla alkaa olla niin vähä jo tätä ylipainoa enää. Nesteet mulla tuli jo kun vähensin hiilareita reilusti. Mutta onhan tämä jännä olotila, kun ei tosiaan tunne nälkää ollenkaan. Mää kuntoilen kyllä, että lihakset rasittuvat hieman, voi olla että se kompensoi tuota pudotusta. Kahvi pitää suolen toiminnasa ja tänään onki a-luokan urhomakkaraa kasvien ja juuston kans evääksi :)

• karijuhanikkiVantaa

Ketoosit ka köntzät valui housuihini juuri äsken !

• WakaudenLahja

Onko Köntzä sama kuin ketoosi ?

• JunttiTurusta

Könzä on aina VHH-papan housuissa.

• mozze666

Rikkebyyn tulpattoman mopon polkijaa suojaa KYNTZYYS.. koska papparaiella ei ole aivoja lainkaan,,,,, tilalla on vain ureahöttöä.

• ainakinsiul

Turkulaisilla on könzät aivojen tilalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2545
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      142
      1905
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1817
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1453
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      56
      1386
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1249
    7. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1184
    8. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      58
      1177
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1122
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1117
    Aihe