Tässä asia, jota miettinyt.
Miksi lihan pitää kuolla?
11
130
Vastaukset
Lihan? Elollisen??
- ehkä-tällaista
Tarkoitetaankohan sillä että lihallisten himojen ja halujen, joiden vietävissä usein olemme. Eikä se varmaan tarkoita niitä tavanomaisia himoja, vaan yleensä ihmisen eläin-puolta, joka tappaisi esim. lähimmäisensä, jos ei lakia olisi...on itsekäs jne. Siis kaikkien viettien ja tällaisten vietävissä.
- ehkä-tällaista
Siis pelkästään niitä tavanomaisia himoja. Kyllähän siellä itse asiassa sanotaan jossain kohdassa, mitkä ovat lihan teot. ahneutta, irstautta, riidanhalua jne.
- ehkä-tällaista
Vai tarkoitatko aloittaja sitä, että tämän lihallisen ruumiin täytyy kuolla. Mehän emme siis voi tässä turmeltuneessa ruumiissa nousta ylös kuten Jeesus nousi, vaan tämän täytyy tosiaan kuolla, sitten kun sen elämä loppuu. Ja ihan hyvä onkin.
- LihanMieliTurmioksi
Liha on liitossa saatanan kanssa. Lihan mieli on vihollisen hallintavallan alla kuten ateisteista, liberaaleista, muslimeista ja muista jumalattomista huomaamme heidän pahauuden hedelmistään. Pyhän Hengen hedelmät ovat hyviä Ihmisen maistaa. Tästä syystä tässä maailmassa jossa saatana sokeine lapsineen pimeässä mellastaa, on tärkeää pukeutua Jumalan KOKO sota-asuun, päivittäinen sydämenrukoilu, Jumalan tahdon tutkiminen ovat tärkeä osa valmistautumista ja tässä yhäkin pimenevässä maailmassa selviämiseen. Tärkeää on karttaa valheveljiä ja valhesiskoja, joilla on jumalisuuden kuori mutta he kieltävät sen voiman syntuhyväksyvässä tottelemattomuuden liitossa, joka vallitsee saatanan ja saatanan lasten kanssa, he eivät pääse koskaan hääaterialle jolleivat tee tyhmyydestä ja tottelemattomuudesta parannusta.Tottelemattomuuden lapsi on saatanan lapsi, ei Jumalan lapsi. Joh.3:36 tuo tämän esiin.
- AvautuiKiitos
Kiitos ! Nyt loksahti kohdalleen. Olen asiaa tosissani miettinyt ja selvitellyt asiaa, ja tuo lihan liitto lusiferin kanssa selittää asiaa ihan kybällä. Uudestisyntymän hetkellähän ihminen saa uuden identiteetin, joka kelpaa Jumalalle, eli uskovassa on lihan identiteetti ja Pyhästä Hengestä syntynyt identiteetti ja siksi siis liha kuuluuu uskovan laittaa päivittäin ristille. Kiitos vielä, liha liitossa pahan kanssa ja siksi ristille.Muutama vuosi tätä vaan mietinkin, kun tuumin ettei kukaan tiedä , heh.
- LihanMieliTurmioksi
AvautuiKiitos kirjoitti:
Kiitos ! Nyt loksahti kohdalleen. Olen asiaa tosissani miettinyt ja selvitellyt asiaa, ja tuo lihan liitto lusiferin kanssa selittää asiaa ihan kybällä. Uudestisyntymän hetkellähän ihminen saa uuden identiteetin, joka kelpaa Jumalalle, eli uskovassa on lihan identiteetti ja Pyhästä Hengestä syntynyt identiteetti ja siksi siis liha kuuluuu uskovan laittaa päivittäin ristille. Kiitos vielä, liha liitossa pahan kanssa ja siksi ristille.Muutama vuosi tätä vaan mietinkin, kun tuumin ettei kukaan tiedä , heh.
Kysyvälle vastataan, kolkuttavalle avataan, mutta jos Jumala sulkee häätalon oven niin sitä ovea ei saa mikään itku, hammasten kiristys tai valitus auki. Hyvä kun kelpasi, np.
"Pahuuden hedelmä"- kätevästi niputit pahuuden lähes kaikkiin paitsi niihin, joissa on Pyhä Henki.
Olet kyllä erinomaisen tympeä ja näköalaton.- miettinyt.myös
torre12 kirjoitti:
"Pahuuden hedelmä"- kätevästi niputit pahuuden lähes kaikkiin paitsi niihin, joissa on Pyhä Henki.
Olet kyllä erinomaisen tympeä ja näköalaton.Muuten ihan sellanen, että jos ajatellaan , että Jumala on kaikkivoipa niin miksi se olisi sortunut tuollaisiin liittoihin ?
- JeesuksenOdotuksessa
Jeesus palaa pian, hetkenä mitä emme odota, valmistaudutaan jotta olemme kuin partiopojat aina valmiina paluuseensa. Helvetti on tyhmien neitsyiden osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787