Ehdotan, että ensivuonna Putouksessa esiintyisi ATM-hahmo, joka kirjoittelee vapaa-ajallaan S24 Sinkut-palstalle. Joko tuollainen "yleiskarrikatyyri" tai sitten Naisasialuuserista tehty hahmo, jonka mantroihin kuuluisivat ne tutut kurppa/pojanrimpula-jutut, "charmikkaat vanhat miehet markkina-arvonsa huipulla", kamunaiset ja "ihan läpällä otin suihin". Tietenkään "yli yhden miehen käyttämät naiset pitää keittää elävältä" unohtamatta. Kukaan katsoja ei varmaan uskoisi, että tuollainen NAL-karrikatyyria vastaava ihminen on oikeasti olemassa vaan pitäisi sitä hyvänä läppänä.
Vastaukset 13
- nihhhhhhhhhhh
Ei tollanen hahmo sovi kokoperheen ohjelmaan, jollainen Putous on. Joku pellehermannikaljuinen DarkFear-karrikatyyri, joka uhittelisi lyövänsä muita ihmisiä kirveellä päähän, olisi paljon hauskempi ja sopisi vielä perheen pienimpienkin katsottavaksi.
- stögisdarkkis
Oliko Stögis mahdollisesti susta kopsattu? Sehän piti itseään Mr. Finlandina ja rakastajana eli toisin sanoen ytm-miehenä!
stögisdarkkis kirjoitti:
Oliko Stögis mahdollisesti susta kopsattu? Sehän piti itseään Mr. Finlandina ja rakastajana eli toisin sanoen ytm-miehenä!
En ole itse tota putousta seurannut, niin osaa tarkemmin sanoa, kun en edes tiedä, että minkä näköinen hahmo on kyseessä.
stögisdarkkis kirjoitti:
En ole itse tota putousta seurannut, niin osaa tarkemmin sanoa, kun en edes tiedä, että minkä näköinen hahmo on kyseessä.
- nihhhhhhhhhhh
Mutta jos se hahmo olis susta pelkkä pilaversio, niin eihän sen silloin tarvitse vastata täysin totuutta?
Voihan sellainen hahmo ihan hyvin olla kalju ja harrastaa seksiä Jani Toivolan kanssa, vaikket sä oijeasti sellanen olisikaan. - hyväpointti
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Mutta jos se hahmo olis susta pelkkä pilaversio, niin eihän sen silloin tarvitse vastata täysin totuutta?
Voihan sellainen hahmo ihan hyvin olla kalju ja harrastaa seksiä Jani Toivolan kanssa, vaikket sä oijeasti sellanen olisikaan.Niin, eihän Antti Tuiskukaan ole afrikkalainen eikä Hans Välimäki karvainen!
- parempihahmo
Miten olisi kosmopoliitti naishahmo, joka matkustaa pantavana pitkin Eurooppaa? Sille vielä taustamusiikiksi Lady Gagan Alejandro!
- Ierik
Eikös siellä jo ole uusi sketsihahmo se Susanne Päivärinta. Sopii sinne paljon paremmin kuin inttämään asiaohjelmissa
Vähän liian yliampuva sellainen toimittaja joka ei ollenkaan kuuntele haastateltavan vastauksia vaan pelkästään jankkaa ja jankkaa.
Ätmin tulisi tietysti olla lyhyt ja poikamainen mies koska sellaisten kanssa naiset eivät halua olla missään tekemisissä. Ehkä kuitenkaan lyhyt atm ei huvittaisi tai aiheuttaisi yllättäviä koomisia tilanteita, koska kaikkihan sen tietävät että lyhyt mies on atm ja useimmiten vammainen. Ei siis mitään uutta maan päällä mutta kannattaa silti harkita.
- jalousvaarassa
Pirkko Jalovaara. Siinä on vitsiä kerrakseen.
- EiketäänKiinnostas
Ätmi, Ytmi, Kurppa, siinä jo 3 hahmoa.
Harjakais-hahmosta voisi varmaan edelleenkehittää hyvän pertti-setä hahmon:
https://www.youtube.com/watch?v=q2BBTk_GzGQ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493