Woodcock-käännös ei tietenkään tähän yhteyteen käy... Omaan ihan hyvän kielitaidon, mutta tälle sanalle en vaan keksi englanninkielistä versiota?
Vai onko se palstamiesten mielestä ihan vaan slut/cunt, vaikkei sanatarkasti samaa tarkoitakaan?
Mikä on kurppa englanniksi?
16
465
Vastaukset 16
Veikkaan tuota:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dowitcher
Tuohon Dowitcheriin hauskasti vielä sisältyy "witch" niin ei kai voi kovin kaukana olla.- EdesUnissa
En ollut aiemmin kuullut tätä Kurppa sanaa, joten ihan sen täydellistä merkitystä en tiedä, mutta se kuulostaa rumalta, joten alla kolme vaihtoehtoa joista voit valita lähimmän. En kyllä käyttäisi näitä sanoja puhuessani:
1.) Cum Dumpster
2.) Pass around pussy
3.) Sleep around
Tuo viimeinen viittaa eniten naisen näkökulmasta alkaneeseen toimintaan, joten se lienee kauimpana tästä Kurppa-sanasta. - lihatipunen
Mä en ainakaan suostu olemaan slut tai cunt.
- EdesUnissa
Entä jos saisit olla Super Slut tai Chief Cunt ? Eikös titteleillä korvata jo palkankorotuksetkin ?
Mikä on saanut sinut noin hurjistumaan?
- kurppanainen88
Mikäs ylläpidolla noin on lomaa vastaan? Eivätkö he itse saa viettää lomaa kun noin aihepiiri alkoi kiukuttaa?
- zucchinibot
kurppanainen88 kirjoitti:
Mikäs ylläpidolla noin on lomaa vastaan? Eivätkö he itse saa viettää lomaa kun noin aihepiiri alkoi kiukuttaa?
Oisko kuitenki niin että täällä on joku botti, joka vaan poistaa kaikki liian lyhyet yhden sanan viestit automaattisesti spämminä. Cuntslingerin se tosin jätti...
- Toitaitaaolla
Se on old cunt.
- Naisasialooser11
Englanninkielinen netti tuntee kurpan nimellä "old hag", myöskää englanninkielinen internetti ei tunnusta vanhaa naista seksuaalisessa mielessä naisena vaan sielläkin kaikki miehet haluavat nuoria ja kauniita naisia omaan ikään katsomatta.
- Pillujen--asiantuntija
Seon mature
- flowersreally
Cuntslinger
- 121212121212
Tuo oli hyvä :D
- oikeavastauz
Old hag/bag.
- rusinoituneet
Sultana/raisin
- erika.nauraa
Kyllä naispuolisista puhuttaessa taitaa tuo nasuasialoosterin mainitsema "old hag" olla lähimpänä totuutta. Mutta se ei ehkä kuitenkaan kuvaa kurppaa parhaimmalla mahdollisella tavalla.
Mutta näin se on monessa muussakin asiassa, että suomen kieli on vivahteikas, paljon ilmaiseva, ja siksi vaikea kääntää :)
Mikäs olisi miehestä vastaava ilmaus? Old mug olisi lähellä, mutta ei kuitenkaan riittävä...itse puhun nosferatuista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45530
- 37503
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493