Trump Netanyahulle: "Ymmärsitkö tämän?"

KTS--

Trumpin sanoman ydin oli: "Jos sekä israelilaiset että palestiinalaiset ovat onnellisia (tulevan rauhanratkaisun kanssa), olen itse myös onnellinen sen vaihtoehdon myötä, jota he pitävät parhaana".

Hän painotti myös: "Osapuolten on itsensä neuvoteltava suoraan keskenään. Molempien on tehtävä kompromisseja" Sitten hän kääntyi Netanyahun puoleen lisäten: "Ymmärrät varmaan tämän vai kuinka?"

http://edition.cnn.com/2017/02/15/politics/trump-netanyahu-two-state-solution-israel-palestinians/

2

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trumppimme

ei näytä perehtyneen yhtään tähänkään asiaan. Tuollaista tyhjänpäiväistä sanahelinää osaa sanoa kuka tahansa.

Selvä kannaotto on sentää se, että hänen mielestään Israelin ja palestiinalaisten on neuvoteltava keskenään sopimus. Siis EU ja muuta suharit pois sotkemasta asioita.

• Monilla_vaikeuksia

Monilla vaikeuksia ymmärtää Trumppia ja johtuu varmaan ennakkoasenteista ja ennakkoluuloista ja erilaisesta kulttuurista ja ihmisten halvekseminen on vakava ongelma tässä ajassamme missä peruskunnioitus toista ihmistä kohtaan hakusessa ja Trumpin tapauksessa arvostelun kohteena nykyajassa osoittaa myös sitä huonoa asennetta "minä tiedän paremmin kuin sinä" ja silti valta Trumpilla, mutta tässä ajassa paljon mieletöntä vihaideologiaa. Demokraatit ovat kyllä osoittaneet kuinka huonoja vaalien häviäjiä ovat, ja toki se harmitti niitä matkat virkaanasettamiseen ostaneita, kun Clintonin sijaan Trump oli asetettavana, ja juhlinnan sijaan mieltä alkoivat osoittaa ne monet, jotka osa kaukaakin oli tullut sinne juhlaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe