Osaakin sattua kun avovaimoni haluaa erota ja haukkuu suhdettamme maailman paskimmaksi eikä kuulemma ole kuuteen vuoteen tuntenut mua kohtaan, mitä miestään kohtaan pitäisi tuntea. Mua sattuu ja sydän kärvistyy. Välillä tekisi mieli lopettaa tuskani jotenkin... mä olen oikeasti hyvä ja kiltti ihminen.
"Ero maailman paskimmasta suhteesta"
4
391
Vastaukset
- hhghgfhdgfh
Ei kai siitä olekaan kyse, ettet olisi hyvä ja kiltti. Se ei vaan tarkoita automaattisesti, että juuri tämä nainen kokisi tunteita sinua kohtaan.
- Yyyyyzt
Onneksi ei ole lapsia eikä asuntolainaa... mut sattuu se silti, kun ei halua menettää yhteistä tulevaisuutta. Ap
- Vieläkinrakastan
Aina se sattuu. Ei helppoja eroja ole olemassa lähes koskaan. Kysy miksi vaimosi ei ole tuntenut sinua kohtaan mitään enään pitkään aikaan...
- pitkä_aika_olla_hiljaa
Jos hänellä ei ole ollut hyviä tunteita sinua kohtaan enää 6:een vuoteen, kysäisepä miksi ei ole puhunut asiasta aikaisemmin.
Vai onko niin, että on yrittänyt puhua sinulle, mutta et ole kuunnellut häntä tai ymmärtänyt mitä hän sinulle sanoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851