"Maria jättää aviomiehensä tekstiviestillä "

HOMO-ATM

"Maria jättää aviomiehensä tekstiviestillä illan Hurjissa rakkauskiloissa: "Miksei vaikka soittanut?" - katso video"

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702202200073545_tw.shtml

Maria lähti viettämään tuon jälkeen 7 ystävänsä kanssa railakasta iltaa ja juhlimaan Vapautta. Uusi mies löytyi viikon päästä kapakkatuttavasta ja nyt Maria on onnellinen.

55

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tää oli nyt se keissi, mitä mulle tässä taannoin täällä tarjottiin. Halu olla vapaa ja tehdä oman päänsä mukaan asioita. Tiiän kyllä aikaisemmasta elämästäni tuon tunteen, kun elämä toisen kanssa tuntuu siltä että tukehtuu.

      Tulee pakottava tarve raitkaista asia ja pian. Mutta tekstiviestillä jättäminen on tosi mälsä tyyli toimia. Varsinkin, kun on kyse ihmisestä jonka kanssa ollaan jaettu elämää, rakastettu ja tehty yhteinen lapsikin. Eri tilanne, jos olet nähnyt ihmisen tyyliin kerran jollain treffeillä, etkä enää halua nähdä.

      Aviomies...aviomies....sen pitäisi merkitä enemmän.

      • HOMO-ATM

        Kumman hyvinvointi lisääntyi pidemmällä tähtäimellä? Sinun vai jättämäsi tuhkamunan? Meinaan vaan kun katsellut näitä jättäjänaisia, niin välttämättä tämä päätös ei ole ollut pidemmän päälle mikään hyvinvointiautomaatio


      • HOMO-ATM kirjoitti:

        Kumman hyvinvointi lisääntyi pidemmällä tähtäimellä? Sinun vai jättämäsi tuhkamunan? Meinaan vaan kun katsellut näitä jättäjänaisia, niin välttämättä tämä päätös ei ole ollut pidemmän päälle mikään hyvinvointiautomaatio

        Mun keississä molempien hyvinvointi. Kaksi yhteensopimatonta voi saada alkuun henkensä toistensa erilaisuudesta, mutta lopulta se voi viedä hengen. :)

        Joo, mikään automaatio se ei suinkaan ole. Monesti iskee katumus tai uusi elämä onkin kamalampaa kuin mennyt. Saa olla onnellinen, jos uusi elämä on parempaa kuin mennyt. Minkä taakseen jättää, sen voi eestään löytää...


      • HOMO-ATM

        Saisinko olla tuleva eksäsi, josta voimaannut?


      • eeeeeeee

        Musta yks asia mihin kannattaa kiinnittää huomiota tossa videolla on se, että hän puhuu kuinka oli ilman lasta ja päätti että haluaa tuota vapautta, kavereita jne. Mies on tässä sivuseikka, päinvastoin tärkeä, koska ilman häntä hän ei saisi sitä vapautta. Ja tässä mulla on se juttu mikä hiertää; lapsi oli todella pieni vielä kuvauksissa; miten ihmeessä on aikanaan päätetty tuoda lapsi maailmaan ja aikana kun tuo ihminen on riippuvaisin vanhemmistaan, toinen päättää että eikun mä haluankin vain osa-aikaiseksi vanhemmaksi. Tää on musta jotenkin huomattavasti julmempaa, kuin tekstari (sekään ei ole cool tietty).

        Siihen pienen lapsen kanssa elämisen arkeen verrattuna muutenhan avioliitossa voi aikas vapaasti elää - nähdä kavereita sun muuta. Mutta se on eri yhtälö kun lapsi mukana. Ja jotenkin surettaa, että eroaminen on vain kätevä keino saada sitä "omaa aikaa". Muhun ei jotenkin uppoa, että on täysin mahdollista "nähdä kavereita" kun lapsi - aviomieskään ei sitä estä.


      • HOMO-ATM kirjoitti:

        Saisinko olla tuleva eksäsi, josta voimaannut?

        Heh, et saisi. :)

        Pyrin olemaan ja elämään niin, ettei 7:ttä exää enää tulisi. Mun mieskiintiö on täynnä, jos ei tääkään homma toimi. Sitten on todettava, että mä olen surkea pitämään parisuhteitani kasassa.


      • eeeeeeee kirjoitti:

        Musta yks asia mihin kannattaa kiinnittää huomiota tossa videolla on se, että hän puhuu kuinka oli ilman lasta ja päätti että haluaa tuota vapautta, kavereita jne. Mies on tässä sivuseikka, päinvastoin tärkeä, koska ilman häntä hän ei saisi sitä vapautta. Ja tässä mulla on se juttu mikä hiertää; lapsi oli todella pieni vielä kuvauksissa; miten ihmeessä on aikanaan päätetty tuoda lapsi maailmaan ja aikana kun tuo ihminen on riippuvaisin vanhemmistaan, toinen päättää että eikun mä haluankin vain osa-aikaiseksi vanhemmaksi. Tää on musta jotenkin huomattavasti julmempaa, kuin tekstari (sekään ei ole cool tietty).

        Siihen pienen lapsen kanssa elämisen arkeen verrattuna muutenhan avioliitossa voi aikas vapaasti elää - nähdä kavereita sun muuta. Mutta se on eri yhtälö kun lapsi mukana. Ja jotenkin surettaa, että eroaminen on vain kätevä keino saada sitä "omaa aikaa". Muhun ei jotenkin uppoa, että on täysin mahdollista "nähdä kavereita" kun lapsi - aviomieskään ei sitä estä.

        Joo, videota en katsonut. Luin vain tekstin. Lapsi on aina vanhempien armoilla ja heittopussi, jos toinen vanhempi haluaa rimpuilla irti suhteesta. Näin se menee. Toiset ei jaksa arkea, vaikka luuli jaksavansa. Ehkäpä siinä mielessä on käynyt kaikenlaista, mutta pakokeinoltahan tuo vaikuttaa.


      • HOMO-ATM

        "Pyrin olemaan ja elämään niin, ettei 7:ttä exää enää tulisi. Mun mieskiintiö on täynnä, jos ei tääkään homma toimi."

        Miksi kirjoitat sitten Sinkut-palstalla jos Rönötönttö numero seiska istuu jo sohvalla?


      • HOMO-ATM kirjoitti:

        "Pyrin olemaan ja elämään niin, ettei 7:ttä exää enää tulisi. Mun mieskiintiö on täynnä, jos ei tääkään homma toimi."

        Miksi kirjoitat sitten Sinkut-palstalla jos Rönötönttö numero seiska istuu jo sohvalla?

        Siksi, kun täällä on mielenkiintoisimmat ihmiset ja keskustelut. Rönttötönttö istuu työpaikalla, työvälineessään. :)

        Sohvalla istuu mukulat.


      • zönggö kirjoitti:

        Siksi, kun täällä on mielenkiintoisimmat ihmiset ja keskustelut. Rönttötönttö istuu työpaikalla, työvälineessään. :)

        Sohvalla istuu mukulat.

        Painu helvettiin sinkkupalstalta.


      • super-atm kirjoitti:

        Painu helvettiin sinkkupalstalta.

        Jahka kerkeän. Älä hosu.


      • SSSNA1
        zönggö kirjoitti:

        Mun keississä molempien hyvinvointi. Kaksi yhteensopimatonta voi saada alkuun henkensä toistensa erilaisuudesta, mutta lopulta se voi viedä hengen. :)

        Joo, mikään automaatio se ei suinkaan ole. Monesti iskee katumus tai uusi elämä onkin kamalampaa kuin mennyt. Saa olla onnellinen, jos uusi elämä on parempaa kuin mennyt. Minkä taakseen jättää, sen voi eestään löytää...

        Se on tapauksessasi, eikä "keississäsi". Opetelkaa käyttämään suomenkielisiä sanoja älkääkä typeriä englannista apinoituja, pakkosuomalaistettuja typeriä "sanoja" jotka ei oikeasti edes tarkoita mitään! Vituttaa tuommoinen!


      • SSSNA1 kirjoitti:

        Se on tapauksessasi, eikä "keississäsi". Opetelkaa käyttämään suomenkielisiä sanoja älkääkä typeriä englannista apinoituja, pakkosuomalaistettuja typeriä "sanoja" jotka ei oikeasti edes tarkoita mitään! Vituttaa tuommoinen!

        Ei ole oikeita ongelmia, jos sanoista tekee ongelman. :)


    • Yleensä vitsaillaan, että ukko karisti ylipainoa jättämällä naisen, mutta nyt kävi toisinpäin.

      • Kyllä se ukko edelleenki karisti ylipainoa... Tuo nainen on paljon isompi kuin tuo mies.

        :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä se ukko edelleenki karisti ylipainoa... Tuo nainen on paljon isompi kuin tuo mies.

        :D

        Nojoo, vähän yritin vitsailla. Mutta eihän se mies oikeasti tommosta akkaa tarvi, joka tekstarilla miehensä jättää. Eikä vaivaudu edes kasvotusten asioita halki puhumaan ja perustelemaan. Varmaan tuntuu pahalta miehestä kokea tollaista, mutta tuon kokemuksen jälkeen ehkä tajuaa, että parempi yksin kun huonon akan kanssa(joka ei ukostaan tykkää). :)


      • zönggö kirjoitti:

        Nojoo, vähän yritin vitsailla. Mutta eihän se mies oikeasti tommosta akkaa tarvi, joka tekstarilla miehensä jättää. Eikä vaivaudu edes kasvotusten asioita halki puhumaan ja perustelemaan. Varmaan tuntuu pahalta miehestä kokea tollaista, mutta tuon kokemuksen jälkeen ehkä tajuaa, että parempi yksin kun huonon akan kanssa(joka ei ukostaan tykkää). :)

        Vähän tuntuu että näissä on jonkin asteinen käsikirjoitus että saadaan lisää katsojia..

        Minkälainen henkilö lähtee tuommoseen ohjelmaan jos siinä ei ole rahaa pelissä ja paljon katsojia..

        :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Vähän tuntuu että näissä on jonkin asteinen käsikirjoitus että saadaan lisää katsojia..

        Minkälainen henkilö lähtee tuommoseen ohjelmaan jos siinä ei ole rahaa pelissä ja paljon katsojia..

        :D

        Joo sekin kävi omassakin mielessä. Vähän kaikessa on tätä realitydraaman tuntua nykyään. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Joo sekin kävi omassakin mielessä. Vähän kaikessa on tätä realitydraaman tuntua nykyään. :)

        Ohjelmiin pitää saaha vähän toimintaa että ei ole tylsä..

        Eihän siitä tulis mitään jos pistettäs normaaleja ihmisiä johonki temptation islandiin.

        Kyllähän se ohjaaja/tuottaja vähän järjestelee asioita siellä kulisseissa.. Liekkö ees oikeita pariskuntia. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ohjelmiin pitää saaha vähän toimintaa että ei ole tylsä..

        Eihän siitä tulis mitään jos pistettäs normaaleja ihmisiä johonki temptation islandiin.

        Kyllähän se ohjaaja/tuottaja vähän järjestelee asioita siellä kulisseissa.. Liekkö ees oikeita pariskuntia. :D

        Mäkin olen skeptinen näiden ohjelmien suhteen. Käsikirjoitusta taitaa olla aika pitkälle, jollei jopa kokonaan. Tuntuu jotenkin hassulle, että joku tulis asioineen tolleen esille ja tykkäis repiä kaikki yksityiset asiansa tv-ohjelmassa kaikkien näkyville. Toki nää nettipäiväkirjat yms. on nykyajan buumi. Kerrotaan kaikki, kuvataan kaikki ja julkaistaan. :)


      • Eräkettu
        zönggö kirjoitti:

        Mäkin olen skeptinen näiden ohjelmien suhteen. Käsikirjoitusta taitaa olla aika pitkälle, jollei jopa kokonaan. Tuntuu jotenkin hassulle, että joku tulis asioineen tolleen esille ja tykkäis repiä kaikki yksityiset asiansa tv-ohjelmassa kaikkien näkyville. Toki nää nettipäiväkirjat yms. on nykyajan buumi. Kerrotaan kaikki, kuvataan kaikki ja julkaistaan. :)

        Aika ihmeelliseltä tuntuu..

        Jos nyt mulla olis vaimo ja menisin tollaseen ohjelmaan niin ei mulla tule mikään erikoisempi tarve ruveta pettämään..
        On niitä kuumia pimatsuja ennenki nähty.

        Tulis aika tylsiä jaksoja. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Aika ihmeelliseltä tuntuu..

        Jos nyt mulla olis vaimo ja menisin tollaseen ohjelmaan niin ei mulla tule mikään erikoisempi tarve ruveta pettämään..
        On niitä kuumia pimatsuja ennenki nähty.

        Tulis aika tylsiä jaksoja. :D

        Sut heitettäs kesken kauden pihalle ohjelmasta ja loppuselityksenä, tuli jotain esteitä jatkaa ohjelmassa. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Sut heitettäs kesken kauden pihalle ohjelmasta ja loppuselityksenä, tuli jotain esteitä jatkaa ohjelmassa. :)

        Näin sinkkuna voisin räjäyttää itteni iltapäivälehtien etusivulle olemalla ihan perus lappilainen juntti pässi. :D

        Mutta jos olis vaimoke niin en tuntis enään vetoa toisiin naisiin... Saattas tulla aika kovaa "piippaus" tekstiä jos tulevat iholle. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Näin sinkkuna voisin räjäyttää itteni iltapäivälehtien etusivulle olemalla ihan perus lappilainen juntti pässi. :D

        Mutta jos olis vaimoke niin en tuntis enään vetoa toisiin naisiin... Saattas tulla aika kovaa "piippaus" tekstiä jos tulevat iholle. :D

        Laulaisit neljäntuulen lakki päässä Rovaniemen markkinoilla vai? :D

        Niin, moni nainen varmasti arvostaa miestä, joka osaa tarvittaessa sanoa EI.


      • zönggö kirjoitti:

        Laulaisit neljäntuulen lakki päässä Rovaniemen markkinoilla vai? :D

        Niin, moni nainen varmasti arvostaa miestä, joka osaa tarvittaessa sanoa EI.

        Ei kun meinasin että jos osallistun temptation islandiin. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei kun meinasin että jos osallistun temptation islandiin. :D

        Jaaaa niin siihen. Miten se Lappilainen junttius siellä näkyis? :)

        Mä tunnen yhden Riitun Rovaniemeltä ja se sanoi, että Lappilaisia aina luullaan kauheen jäykiksi ja juopoiksi. :P


      • zönggö kirjoitti:

        Jaaaa niin siihen. Miten se Lappilainen junttius siellä näkyis? :)

        Mä tunnen yhden Riitun Rovaniemeltä ja se sanoi, että Lappilaisia aina luullaan kauheen jäykiksi ja juopoiksi. :P

        Kaikennäköstä hauskaa.. Rasistisia, seksistisiä letkautuksia.. Ylenpalttista kiroilua..
        Ja jatkuvaa eri naisten yrittämistä.

        Mulla on kyllä kokemusta siitä että ollaan mahdollisesti puheliaampia kuin eteläsuomalaiset.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kaikennäköstä hauskaa.. Rasistisia, seksistisiä letkautuksia.. Ylenpalttista kiroilua..
        Ja jatkuvaa eri naisten yrittämistä.

        Mulla on kyllä kokemusta siitä että ollaan mahdollisesti puheliaampia kuin eteläsuomalaiset.

        Ahaaa, kuinkahan arvasin mitä luettelet. :)

        Eipä mun tuntemani Lapin ihmiset ole mitään hiljaisia olleet. Yksi entinen pomokin oli kyllä semmonen suupaltti, että piti välillä perään soitella joko ehtisit perille asti, kun jäi jokapaikkaan suustaan kiinni. :)


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Kapakkatuttavasta uusi mies. No kohta saamme lukea että naista on hakattu ja puukotettu. Nainen ei tutustu mieheen vaan päättää että tuo on mun mies. Sen takia naiset saakin turpiin

    • Teknodonna

      Mjoo

      Joo siis tää moderni dumppausversio on mun mielestä aika kätevä. Erona entiseen, niin nykyisessä ei tarvitse lukea sivutolkulla erilaisia emootiopyörteitä, vaan se on niin kuin thats it ja,silleen.

      Faksithan ei ole kauhean pitkiä, paitsi minulla.

      (Reps)

      😁

    • lastenpuolesta

      Kevyt kenkisiä tuntuu riittävän! Et olipa mies tai nainen. Mut vielä lapsi tehdään alkuhuumassa. No,tollaisilla ihmisillä ei mee kauan,kun on uusi suhde ja uusi lapsi!
      Et ei siinä paljon paina omatunto,et onko lapsi vai ei,vaan oman eden tavoittelua.
      Terve äiti ei jätä lastaan,vaikka mikä olisi,et pitäisi jo tietää sen heti lasta hankkisaan,että lapsi sitoo vanhemmat,eikä vaan haaveilla,että onpas vauvat ihania!

    • Jotku naiset ne vaan tykkää olla se pelkkä äiti ja vaimo... Kyllähän seki on elämää. :D

      • Mä ainakin. En kuitenkaan koe jääväni paitsi mistään, sillä sinkkuna minä vaan urheilisin itseni hengiltä. Tuskin olis yhtään enempää kavereita, kun nytkään, yhtään enempää hillumista kun nytkään on. Ei ollut sinkkunakaan, jotenka tää on oikein hyvä vaihtoehto olla äiti ja avovaimo. Mut on ohjelmoitu olemaan yhdessä, hoitamaan ja huolehtimaan toisesta/toisista ja silloinhan tää on hyvä vaihtoehto. Tässä tiivisty kaikki mitä mä tarvitsen, jotta mun "sieluni" on ravittu. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Mä ainakin. En kuitenkaan koe jääväni paitsi mistään, sillä sinkkuna minä vaan urheilisin itseni hengiltä. Tuskin olis yhtään enempää kavereita, kun nytkään, yhtään enempää hillumista kun nytkään on. Ei ollut sinkkunakaan, jotenka tää on oikein hyvä vaihtoehto olla äiti ja avovaimo. Mut on ohjelmoitu olemaan yhdessä, hoitamaan ja huolehtimaan toisesta/toisista ja silloinhan tää on hyvä vaihtoehto. Tässä tiivisty kaikki mitä mä tarvitsen, jotta mun "sieluni" on ravittu. :)

        Nämä kännissä yöklubeilla riekkujat monesti luulee että se on sitä elämää. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Nämä kännissä yöklubeilla riekkujat monesti luulee että se on sitä elämää. :D

        Onhan se varmaan sillä hetkellä se elämän kiintopiste ja virranlähde. Ehkä koko elämä, jos kaikki hauska tapahtuu siellä ja siellä tuntee elävänsä.

        Toiset tarvii kauheesti elohiiri meininkiä tunteekseen olevansa elossa. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Onhan se varmaan sillä hetkellä se elämän kiintopiste ja virranlähde. Ehkä koko elämä, jos kaikki hauska tapahtuu siellä ja siellä tuntee elävänsä.

        Toiset tarvii kauheesti elohiiri meininkiä tunteekseen olevansa elossa. :)

        Niin mutta ne hyvin useasti rupeaa arvostelemaan toisen elämää tylsäksi.

        Ryyppääminen ja bilettäminen on raskasta kuin pöllin teko. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin mutta ne hyvin useasti rupeaa arvostelemaan toisen elämää tylsäksi.

        Ryyppääminen ja bilettäminen on raskasta kuin pöllin teko. :D

        Hehe, niinhän mäkin teen. Mä väitän bilettäjien elämää tylsäksi. :D

        Taino niin, tajuan että yks tykkää ja toinen ei. Mä en välitä, liian lennokasta. Taino oon minäkin tanssimisesta aina tykännyt, mutta se muu oheistoiminta mitä yöelämässä tehdään ja tapahtuu sen tanssimisen ympärillä ei nappaa. Kauhee hälinä, porukkaa laukkaa ristiin rastiin kun villiä varsaa, jalkoihin tahtoo jäädä, joku hönkii sillä valkosipulin ja vanhan viina hajusella suullaan jotain pimeetä läppää ja nauraa ite jutuilleen, muiden kaulaillessa tai kouriessa kännistä ventovierasta. Samaan aikaan baarimikko luo vittuuntuneita silmäyksiä saliinpäin. :D

        Mjoo, emmä jaksa. :)


    • Pillujen--asiantuntija

      Rumakin nainen saa aina miehen

      • Ei aina, joitakin meistä on kuitenkin onnistanut. Mutta pitää muistaa, että se että saa miehen vaatii enemmän, kuin ruman ulkokuoren.


    • "- Olen nähnyt hirveästi kavereita ja nauttinut siitä, että saan olla, mennä ja tehdä mitä haluan."

      Tuo juttu nyt vaan vahvistaa käsitystä siitä että yhteikunta on vääristynyt, koska nainen voittaa aina erossa ne voi tehdä tuollaisia äkkiratkaisuja vaikka olisivat lihavia & rumia. Koska ei ole taloudellisia paineita merkitsee uusi "vapaus" biletystä, kaverien kanssa hengailua ja tietysti kiimap..un vapaata jakamista.

      Googlasin lisätietoa, iltasanomien jutussa vaan hurjenee:

      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005096110.html

      "Lisää draamaa on luvassa sarjan kuudennessa jaksossa, kun Helsingissä asuvat alle kolmikymppiset Asko ja Maria eroavat toisistaan lopullisesti kesken ohjelman kuvausten. "

      Siis mitä v..ua? luulin tuota naista liki nelikymppiseksi kuvien & videon perusteella.

      "Illan jaksossa Asko ja Maria kertovat suhteen alkutaipaleen alkaneen vauhdikkaasti. Maria myös huomasi olevansa raskaana melko pian seurustelusuhteen alun jälkeen. Parilla on avioliitostaan parivuotias Tuukka-poika.

      – Jotenkin se vaan leimahti, Maria kuvailee suhteen alkua. Maria lisää, että hänen mielestään sekä riitojen ja rakkauden tulee olla rajua."

      Oli kai sitten sitä kuuluisaa "kipinää" mutta kun liitossa ei jatkuvasti riidelläkään ja tule turpaan niin pitää erota?

      "Lisäksi intiimit hetket ovat Marian mukaan jääneet parin välillä vähäisiksi.

      – Intiimielämä on mitä on. Se on mun ehdoilla, ei paljon mitään, halut eivät kohtaa, Maria kertaa tuntojaan."

      Vaimo päätti, seksi loppuu nyt!


      Lopputulemana voidaan todeta että kun noin rumatkaan naiset ei halua sitoutua niin kuinkas sitten kauniimmat joilla riittää vientiä? Ei kyllä kannata miehen saattaa naista raskaaksi, siitä ei saa kuin ison laskun maksettavakseen.

    • Hyvä kommentti tuolla:

      Nainen: Olen nähnyt hirveästi kavereita ja nauttinut siitä, että saan olla, mennä ja tehdä mitä haluan.

      Reaktio - Voi, kyllä tällä naisella on ollut vaikeaa jumissa suhteessa. Hyvä että rohkeasti lähti. Strong and independent woman.

      Vaihdetaampa

      Mies: Olen nähnyt hirveästi kavereita ja nauttinut siitä, että saan olla, mennä ja tehdä mitä haluan.

      Reaktio - ihmishirviö! Ei ymmärrä! Miten voi olla noi huono ja vastuuton mies!

      • Täytyy aina muistaa että Suomi Feminlandiassa tilanteesta riippumatta kaikki mitä nainen tekee on oikein ja kaikki mitä mies tekee on väärin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Täytyy aina muistaa että Suomi Feminlandiassa tilanteesta riippumatta kaikki mitä nainen tekee on oikein ja kaikki mitä mies tekee on väärin.

        Valitettavasti näin on. Aina pitäisi miettiä miltä tietyt teot ja kommentit vaikuttaisivat jos sukupuolet olisivat eri asemissa.


      • super-atm kirjoitti:

        Valitettavasti näin on. Aina pitäisi miettiä miltä tietyt teot ja kommentit vaikuttaisivat jos sukupuolet olisivat eri asemissa.

        Totta, jos tasa-arvoisessa maassa joku nainen yrittää saada erioikeuksia sukupuolensa perusteella tulee sitä kohdella kuin miestä vastaavassa tilanteessa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Täytyy aina muistaa että Suomi Feminlandiassa tilanteesta riippumatta kaikki mitä nainen tekee on oikein ja kaikki mitä mies tekee on väärin.

        Ehkä niiden naisten mielestä, joiden mielestä mies on vaan naisen jalusta. Eri tilanne, kun nainen näkee miehenkin ihmisenä jolla on ollut lupa elää ennen sinuakin (naista).

        Uskoakseni niitä mies on naisen jalusta naisia olisi kuitenkin merkittävästi vähemmän, kuin niitä jotka sallii miehenkin olla ihminen.


      • SSSNA1

        Unohdit yhden lempisanan: NARSISTI


    • Tuolla videolla sotanorsunainen lähti vyörymään laukkuineen alamäkeä alas. Siinä tilanteessa olisin potkaissut lisävauhtia ja haistattanut läskiakalle paskat. Sääli sitä joka olisi ollut kyseisen hyökkäysvaunufeministin edessä ja jäänyt alle.

    • Munapoika38v

      Hiljaiseksihan tuo vetää, kumpi mahtaa olla nettovoittaja. Ilmeisesti jätetty mies ottaa seuraavaksi usein sellaisen kiltin vähemmän räväkän naisen. Ainakin minulla kävi näin, maria sen sijaan saattaa viihtyä useammankin suhteen kipinämiesten munakarusellissä.

      • Mulkku-Seppo

        Voi olla tavismiehen haasteellista edes saada mitään "uutta naista".


    • Elänävoettaa

      Sääliksi käy sitä uutta miestä. Onnittelut sille entiselle miehelle että pääsi tästä eroon.

    • Tahvo52

      Tässä tasa-arvoisessa maassa tasa-arvo on tarkoittanut sitä että naisesta on tullut mies. Se on aivan helvetin etovaa kun nainen luulee olevansa yksi jätkistä ja ei itse ymmärrä että näin ei todellakaan ole.
      Suomalaiset naiset olkoon mitä ovat ja minä en enää heihin sekaannu.

    • 19.11

      Minä ajattelen asiasta näin: Tämä on TV-ohjelma jossa on jokin käsikirjoitus olemassa. Nämä ihmiset on valittu ihan tavallisten pulliaisten joukosta, koska he ovat ilmottautuneet ohjelmaan mukaan. Kuitenkin päästäkseen ohjelmaan; heidän on näyteltävä sen käsikirjoituksen mukaisesti ja siitä tietenkin maksetaan heille palkkaa!
      Ollakseen kiinnostava ohjelmassa on oltava yllätyksiä ja traamaa ja tämä oli ensimmäinen sellainen johon yleisö jo älähti!

      Ensimmäinen johon minä kiinnitin huomiotani oli, "Hei, hei sitten, nähdään 5kk kuluttua!"
      Pari aikoo olla 5kk erossa...ihan tosta noin vaan! Nainen lähtee kotoa ja jättää 2v. lapsensa isälle, viideksi kuukaudeksi!

      Siis HALOO???
      Kuka pariskunta eroaa viideksi kuukaudeksi, jonkin laihdutusohjelman takia?
      Ja millainen nainen/äiti voi jättää lapsensa 5:ksi kuukaudeksi?

      Kaksi vuotias kasvaa ja kehittyy tuossa ajassa ihan silmissä, oppii vaikka mitä uutta!
      Ja 5:ssä kk:ssa myös unohtaa monta asiaa... kuten ehkä ÄITInsä ja alkaa vierastamaan häntä.Lapsi myös kaipaa päivittäin nyt äitiään, äitinsä syliä ja hoivaa/rakkautta... saamatta sitä turvaa ja lämpöä siltä omalta äidiltään. Miettiikö kukaan miltä lapsesta tuntuu? Vaikka hän ei pysty tuntojaan sanoiksi pukemaan, 2v. lapsi tuntee taatusti tulleensa hyljätyksi... eikä ymmärrä miksi!
      Miettii nyt missä äiti on ja miksei tule hänen luo.



      Siis millaiset ihmiset oikeesti menee tuollaiseen ohjelmaan; ja vielä altistavat muksunsa tunne-elämän ja luottamuksen tunteen vanhempiinsa sille alttarille?
      Turha ihmetellä; jos lapsella on epävakavuutta tunnepuolella jälkikäteen äitiinsä.

      En ole katsonut ohjelmaa... enkä tule katsomaan!
      Tuon trailerin jonka Harmaaritari tähän liitti; mä katsoin... ja se riitti mulle tästä ohjelmasta kyllä, näihin mielipiteisiini!
      Ehkä mielipiteeni ovat nopeesti tehtyjä siis hätiköiden... mutt mua säälitti tuo pieni lapsi. Tienatkoot aikuiset kuinka tahansa rahansa... mutt lasten etu on aina turvattava, eikä sitä altisteta tunne puolelta hylätyksi tulemisen kokemuksella!
      Piste.
      .

      • SSSNA1

        Nimenomaan ja 2-vuotiaan äidin ei kuulu kapakoissa luuhata!


      • Mites isä? Ei kait se äiti enää imetä?


    • Jos siltä tuntuu niin pääasia että jättää tavalla tai toisella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe