Eli tykkään naisista vähän tummempina nii onko valkosen miehen vaikee saada mustia naisia ja mistä ois hyvä lähtee etsimään. Olen siis alaikäinen.
Oon kiinnostunu mustista naisista
Reipulihiiva
2
158
Vastaukset
- mustafanaamio
Mustat naiset on kaikki jo varattuja,mutta muutama musta mies on vielä vapaana jos kävis
- voiollabakteereita
Eräs tuttavani seurusteli vähän aikaa nigerialaisen naisen kanssa. Nainen oli seksuaalisesti todella agressiivinen. En tiedä, jos se kuuluu heidän kulttuuriinsa. Nainen oli alasti, ja oli kaatanut miehen sohvalle, ja mennyt itse päälle, ja ilmoittanut vaan suoraan, että nyt hän haluaa... Toisen kerran kun nainen oli yrittänyt samaa, ei mies ollut enää suostunut. Sun kannattaa ainakin varoa, jos olet alaikäinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834