Emme osaa teeskennellä, että olisi jotain asioita joita mitä emme tiedä tai ymmärrä.
http://www.huffingtonpost.com/entry/rules-for-men-on-first-dates-or-any-interaction-with-womenever_us_58aafd65e4b0b0e1e0e20dbc?utm_hp_ref=relationships
Miesten vika numero 1
7
192
Vastaukset
- 121212121212
Kuulostaa mainiolta.
Minä voin vastata rohkaisevalla hymyllä, kun nainen hoitaa suurimman osan puhumisesta ja tekee aloitteen fyysiseen kontaktiin.
Oikein hyvältä kuulostaa tämä uusi roolijako.
Ei kun...niin joo. Sehän tarkoittikin että miehen tulee ottaa naisen rooli miehen roolin _lisäksi_. Eli miehen on yhäkin oltava aloitteellinen, rohkea, hauska, jne kun nainen hoitaa "tunnepuolen" joka tietysti myös nykymiehen on hallittava.- m-i-e-z
Nykymiehen on hallittava? Ihan mielenkiinnosta, mistä vuosikymmenestä alkaa tuo lasku nykymiehestä? Lähinnä siksi, että minä ja moni muukin sen "tunnepuolen" osaa ja veikkaan, että se osaaminen/tieto/taito saattoi tulla 10-20-vuotta ennen vuosiluvun nykymiestä. =)
- 121212121212
m-i-e-z kirjoitti:
Nykymiehen on hallittava? Ihan mielenkiinnosta, mistä vuosikymmenestä alkaa tuo lasku nykymiehestä? Lähinnä siksi, että minä ja moni muukin sen "tunnepuolen" osaa ja veikkaan, että se osaaminen/tieto/taito saattoi tulla 10-20-vuotta ennen vuosiluvun nykymiestä. =)
Harvassa on miehet joilta onnistuu _hyvin_ sekä miehen rooli (aloitteellisuus, rohkeus, tarinankerronta, jämeryys) ja naisen rooli (tunteiden ilmaisu).
Vielä tätä harvemmassa on naiset joilta onnistuu sekä tunteiden ilmaisu että miehen hauskuuttaminen aloitteellisuudella, rohkeudella, tarinankerronnalla ja jämeryydellä. En edes muista edellistä kertaa kun nainen oli se joka naurattaa porukkaa tarinoillaan, ja silloin harvoin kun niin on tapahtunut, on kyseessä ollut ns. poikatyttö tai hyvä jätkä.
Huomaatko mitä ajan takaa?
Nykynaisen dilemma on juuri tässä. Pitäisi löytää mies jossa on kaikki miehet ja vielä nainenkin samassa paketissa, kun nainen itse on enemmän B-tason mies kuin A-tason nainen.
"Lähinnä siksi, että minä ja moni muukin sen "tunnepuolen" osaa"
Moni pelimies osaa. - m-i-e-z
121212121212 kirjoitti:
Harvassa on miehet joilta onnistuu _hyvin_ sekä miehen rooli (aloitteellisuus, rohkeus, tarinankerronta, jämeryys) ja naisen rooli (tunteiden ilmaisu).
Vielä tätä harvemmassa on naiset joilta onnistuu sekä tunteiden ilmaisu että miehen hauskuuttaminen aloitteellisuudella, rohkeudella, tarinankerronnalla ja jämeryydellä. En edes muista edellistä kertaa kun nainen oli se joka naurattaa porukkaa tarinoillaan, ja silloin harvoin kun niin on tapahtunut, on kyseessä ollut ns. poikatyttö tai hyvä jätkä.
Huomaatko mitä ajan takaa?
Nykynaisen dilemma on juuri tässä. Pitäisi löytää mies jossa on kaikki miehet ja vielä nainenkin samassa paketissa, kun nainen itse on enemmän B-tason mies kuin A-tason nainen.
"Lähinnä siksi, että minä ja moni muukin sen "tunnepuolen" osaa"
Moni pelimies osaa.Taidan huomata. =) (lupaa en mitään.)
Taitaa olla melkolailla ns. tyttöjenillat, joihin täytyy osallistua, että pääsee nauttimaan tunteikkaasta hauskuuttamisesta yms.
Kaivelemalla kun kaivelen, niin kyllä se aika usein on (oli tilanne tai porukka mitä/keitä tahansa) niin, että mies, miehet ovat enemmän (viemässä) näkyvillä ja äänessä, jolloin siihen sitten useampi tarttuu mukaan ja osallistuu.
Rääväsuimmat (<- kieli ei nyt taivu ollenkaan), eli ne eniten esillä ja äänessä räväkkäästi olevat naiset ovat joko poikatyttöjä tai rekkamiehen näköisiä lissuja.
Samat ongelmat ulottuu kyllä koko pallon ympärille, mutta jos haluaa välttää B-tason miehet, niin Keski-Eurooppa ja siitä ne alueen lähinaapurit. - 121212121212
m-i-e-z kirjoitti:
Taidan huomata. =) (lupaa en mitään.)
Taitaa olla melkolailla ns. tyttöjenillat, joihin täytyy osallistua, että pääsee nauttimaan tunteikkaasta hauskuuttamisesta yms.
Kaivelemalla kun kaivelen, niin kyllä se aika usein on (oli tilanne tai porukka mitä/keitä tahansa) niin, että mies, miehet ovat enemmän (viemässä) näkyvillä ja äänessä, jolloin siihen sitten useampi tarttuu mukaan ja osallistuu.
Rääväsuimmat (<- kieli ei nyt taivu ollenkaan), eli ne eniten esillä ja äänessä räväkkäästi olevat naiset ovat joko poikatyttöjä tai rekkamiehen näköisiä lissuja.
Samat ongelmat ulottuu kyllä koko pallon ympärille, mutta jos haluaa välttää B-tason miehet, niin Keski-Eurooppa ja siitä ne alueen lähinaapurit."Samat ongelmat ulottuu kyllä koko pallon ympärille, mutta jos haluaa välttää B-tason miehet, niin Keski-Eurooppa ja siitä ne alueen lähinaapurit."
Paitsi että tuon alueen miehet ei sitten täytäkään naisten vaatimuksia kunnioituksesta (siis naisen suuntaan) eikä tasa-arvosta kotitöissä ja työelämässä.
Onpa noita kulttuurieroja. Suomessa toiseen puheen keskeyttämistä ei välttämättä pidetä kiinnostuksen osoituksena. Tunnistan itse tekeväni sitä, mutta aina on kahden vaiheilla onko se sopivaa vai ei.
Ja ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin: Suomalaisille miehille ei ole tarvinnut koko kieleen keksiä vastinetta mansplainingille. Toki osaamme tytötellä naisia, mutta sitäkin vain silloin kun se on aiheellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327