Sain juuri tietää että miehellä, jota olin tapaillut pari vuotta, on ollut muitakin naisia. Nyt sydän murenee hiljaa. On petetty olo.
Sarjapettäjä
14
925
Vastaukset
- Realitynuhri
Lämmin halaus. Tiedän tunteen.
Olen myös ollut 2 vuotta miesystäväni kanssa ja eilen löysin hänet suomi24:stä uudella profiilinimellä, mutta facebookin kuvalla.
Emme ole eronneet, joten yllätys oli melkoinen.- itkenvähemmän
Nyt asian ilmituolon jälkeen olen ajatellut, että olen halunnut melkein tietoisesti ummistaa silmäni pieniltä vihjeiltä siitä etten ole enää tärkein. Halusin vain jatkaa ja saada pieniä hetkiä hänen kanssaan. Nyt, tällä hetkellä, itsesuojelu alkaa toimia ja ajattelu kääntyy siihen, että ehkä oli kuitenkin parempi näin. Sain asiaan selvyyden.
Varmasti tuo mies on mielessäni vielä pitkään joka ikinen päivä. Paljon hyviä muistoja, hyviä kokemuksia. - Enemmäniloa
itkenvähemmän kirjoitti:
Nyt asian ilmituolon jälkeen olen ajatellut, että olen halunnut melkein tietoisesti ummistaa silmäni pieniltä vihjeiltä siitä etten ole enää tärkein. Halusin vain jatkaa ja saada pieniä hetkiä hänen kanssaan. Nyt, tällä hetkellä, itsesuojelu alkaa toimia ja ajattelu kääntyy siihen, että ehkä oli kuitenkin parempi näin. Sain asiaan selvyyden.
Varmasti tuo mies on mielessäni vielä pitkään joka ikinen päivä. Paljon hyviä muistoja, hyviä kokemuksia.Olit ilmeisesti itse sitoutunut rehellisine tunteinesi suhteeseenne. Sinun ei mielestäni tarvitse silloin ainakaan tuntea mitään huonommuutta tai ajatella niin, että olisit tehnyt mitään väärää. Ei ole väärin haluta sitoutua ja jakaa arvostusta ja hellyyttä toisen ihmisen kanssa. Emotionaalisesti tasapainoiset ihmiset eivät mielestäni petä, vaan käyvät ainakin ongelmat rehellisesti läpi ennen muita suhteita. Voi olla niin, ja mielestäni onkin, ettet ole ummistanut silmiäsi, vaan kumppanisi on ollut sitoutumiskyvytön ja manipuloiva - oikeastaan aina.
Onnea jatkoon, ne joilla on sydän paikallaan, pärjäävät aina. Ja saavat jakaa rakkauden.
- oivoisentään
Oi voi sentään. No tuollaista tapahtuu koska nainen valitsee miehen ulkonäön perusteella. Komealla miehellä on aina muita naisia koska kysyntää riittää. Jos jää kiinni, se saa helposti uuden naisen eikä jää sinua murehtimaan. Pelimieht on sellaisia ja naiset on vaan tyhmiä. Ettekö näe miehessä muuta kun sen ulkonäön?
- kokenutsenkin
Eihän aloittaja puhunut mitään kummankaan ulkonäöstä, täällä näköjään helposti pidetään kaikkia naisia, nirppanokkina, vaikka kyllä niitä löytyy miehissäkin ja paljon.
- Kokemuksensyvärintaääni
Joo ei ole todellakaan ulkonäöstä kiinni kuka pettää ja kuka ei... Kyllä niitä kuspäitä riittää ihan joka sarjassa...
- itsetuntokohdallaan
Se kun on vain näin että sillä komeammalla miehellä on kysyntää ja valinnanvaraa josta ne muutkin naiset on kiinnostuneita ja siten ajatusmaailma on yks lähtee ja toinen tulee.
Tällä vähemmän komeammalla ei ole tätä valinnanvaraa ja hyvää parisuhdetta ei riskeeraa sen vuoksi.
Tällä vähemmänkin kauniilla naisella on aina kysyntää tai ainakin siihen yhteen asiaan....'
Näin se vain menee karkeasti sanoen ja nainenhan se tekee pitemmän päälle valinnat onko jatkoa vakavampaan parisuhteeseen ensitapaamisesta lähtien mutta jos ne valinnat tehdään ulkonäön ja komeuden mukaan..... - voihankaksikasvoa
Juu sama juttu oli myös mulla. Oho olin tosi yllättynyt että oli mennyt muutama vuosi sitten ilmeisesti naimisiin mutta sitten huomasin naisen, ilmeisesti vaimon, ammatin ja tiesin heti että rahan takia oli liiton pistänyt pystyyn.tuskinpa sen uskollisempaa hänestä on tullut, mutta että toivon että vaimo on ihan yhtä kova pettäjä niin ovat sitten tyypillisessä kulissiliitossa; että kuvia päivitetään faceen mutta ainakin toisella, ehkäpä kummallakaan, ei ole mitään hajua sitoutumisen taidosta. Huvittavaa ajan haaskaamista kummaltakin mutta kuvittelevat varmaan olevansa kovastikin normaaleja kun ovat ihan
"aviossa". Selän takana on sitten se heidän toinen ja kovasti monipuolisen vilkas seuraelämänsä ihan toisten ihmisten kanssa, mitä facessa näkyykään. - Naisenasitä
mieltä, että koskaan ei kannata satsata suhteeseen sen enempää, kuin se mieskään. Sitä voi valehdella itselleen silmät ja korvat täyteen, että tämä nyt on täydellistä, vaikka ei olekaan. Itsenäinen, vahva nainen ei tarvitse ja huoli mitään murusia, vaan siirtyy eteenpäin. Ei jää kasvattelemaan tunteitaan miehen ympärille, jonka ykkösprioriteetti ei ole halu pitää naisesta huolta. Nainen, joka kiintyy mieheen, joka ei anna yhtään mitään, on usein riippuvainen suurista tunteista ja emotionaalisesti sitoutumiskyvyön. Työntää helposti kaikki kunnolliset syrjään tai omalla käytöksellään tekee miehestä emotionaalisesti vetäytyvän. Turha syyttää miehiä aina kaikesta vaan syytä katsoa ehkä omaa itseään ja vaikuttaa omaan käytökseen.
- Menneisyysvaivaa
Mitä tänne enää itket JOS OLIT TAPAILLUT,hankkiudu hoitoon äkkiä...
- vainseksiheh
2 vuotta nus
Haha.. vai oli hänellä ollu muitaki naisia. Eikö hänellä ollukaa poikuus vielä tallella?? Miten oli sit sun itses kaa, oliksä vielä neitsyt vai oliks sulla ollu muita miehiä ennen ku sä aloit olee sen sun sarjapettäjääs kaa?? :))
- shafiira
Miks olette ilkeitä aloittajalle? Muutenkin kauheen ilkeitä vastauksia/kommentteja tällä palstalla ja muutenkin netissä. Kurjaa!
- shaffira
Miksi olette niin ilkeitä? Kommentit ja muu on ilkeetä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338