Kaukosuhde etelä-amerikkalaisen kanssa

Amorfin

Tapasin naisen etelä-amerikkalaisen vajaa vuosi sitten internetin ihmeellisessä maailmassa. Olin juuri hiljan eronnut edellisestä vaimostani. Ajattelin, etten enää koskaan mene naimisiin mutta, heh, toisin kävi!
Tutustuimme netissä erään ilmaisen ulkomaalaissaitin sivuilla. Olin vain pari päivää aiemmin kirjautunut sisään palveluun omalla profiilillani ja haeskelin sieltä uusia tuttavuuksia. Näin Joannan. Pidin hänen asiallisesta profiilistaan sekä hänen kuvastaan ja tavasta, jolla hän katsoi kameraan. Ei julkeasti, ei provosoivasti, ei seksikkäästi. Ihan tavallisesti. Lisäksi hänellä oli niin kauniiit silmät. Niinpä kirjoitin hänelle.
Vastaus tuli parin päivän päästä. Hän oli yllättynyt saadessaan viestiä näin kaukaa mutta myös aidon kiinnostunut tutustumaan minuun. Olin ensimmäinen ei-latinalainen mies. Hän kertoi minulle, että on sangen pettynyt lattarimiehiin, kun he kaikki ovat uskottomia, ettei hän enää halua tutustua yhteenkään latinalaiseen mieheen. Joanna kertoi, että oli myös aivan äskettäin kirjautunut tähän palveluun. Koska meillä juttu luisti niin mukavasti, päätimme, että suhtaudumme tutustumiseemme vakavasti ja otamme sen tosissamme, kirauduimme ulos kaikista nettideittisaiteista ja suljimme profiilimme.
Tästä tapaamisesta alkoi satumainen matka deittisaitin sivuilta whats appin, fb-messengerin ja skypen kautta 6 kuukauden kaukosuhteeseen, joka kulminoitui viime joulukuussa solmittuun avioliittoon morsiameni kotimaassa ja sitä seuranneeseen 2kk hanimuuniin. En ole katunut hetkeäkään nopeaa avioliittoani, sillä voin rehellisesti sanoa olevani onnellinen mies. Olen löytänyt kauan kadoksissa olleen sydämenpuolikkaani, jota etsin valehtelematta yli 20 vuotta.
Olosuhteiden pakosta olen nyt palannut kotimaahani vaimoni jäädessä omaansa. Etäisyyttä meillä on 15000km mutta sydämeni sykkii hänelle ja hänen minulle. Kesällä hän tulee luokseni vierailulle ja jos/kun saan omat asiani siihen malliin, niin joko muutan hänen luokseen tai hän muuttaa Eurooppaan, ei kuitenkaan Suomeen.
Vaikka välimatka on pitkä, tunnen itseni onnelliseksi, oloni tasapainoiseksi ja turvalliseksi, sillä tiedän, että latinalaisnaiset ovat lämpöisiä, tunteellisia ja intohimoisia, yhteen mieheen sitoutuneita rakastajia. Voinko enempää edes toivoa? Rakastan vaimoani syvästi, kunnioitan häntä ja arvostan hänen älykkyyttään sekä sydämen viisauttaan. Tiedän, että hän rakastaa ja kunnioittaa myös minua täydellä sydämellään. Olemme luodut toisillemme. Etäisyys ei ole este, se on vain hidaste!

1

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfasdsd

      Siel se mamma nyt takoo massia niin että perälauta paukkuu.Myy kusista suoltaan vielä kun pystyy.Sitten asustelee sun kanssa kunnes elintaso saavutettu ja lähtee varakkaamman matkaan,Hyväksy se ajatus niin selviät tulevasta vitutuksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe