Pettäjä on aina pettäjä?

Realitynuhri

Luulin löytäneeni elämäni miehen ja olemme olleet yhdessä jo melkein 3 vuotta.

Miesystäväni halusi suruaikaa isänsä kuoleman jälkeen, kun oli joutunut olemaan äitinsä tuki ja turva isänsä kuoleman jälkeen ja asunnon myynnin aikana. Hän halusi erakoitua kotiinsa suremaan ja olla ihan rauhassa sekä äidiltään että minulta.

Kuitenkin löysin hänet eilen suomi24 treffipalstalta uudella profiilinimellä ja samalla kuvalla kuin Facebookissakin. Profiilissa lukee Uusimaa, 54v. sinkku, joka on puhuva ja pussaava sekä etsii elämänkumppania, treffiseuraa, seksiä.

Viimeisen keskustelumme aikana hän ilmoitti, ettei aio jättää minua, vaan haluaa olla yksin, koska ei ole voinut surra isänsä kuolemaa. Emme siis ole eronneet.

Onko niin, että rehellisiä ja uskollisia miehiä ei enää löydy?

8

731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eveneea

Kyllä löytyy! Pyrstö pystyyn.

• eimikäänprinssi

Siellä Uusimaa alueella on 55v. pelaaja, naisten kierrättäjä, johon ei kannata ihastua. Ei pysty sitoutumaan.

• Nupsukka61

Ei tahdo löytyä hyviä tuosta ikäluokasta. Itsellä neljä vuotta seurustelua takana vastaavanlaisen miehen kanssa. Kaksi vuotta sitten löysin hänet treffipalstalta esittämässä sinkkua. Sanoi vain hakevansa jännitystä ei oikeaa seuraa. Myöhemmin jäi kiinni pettämisestä. Ryömii aina takaisin katuvana ja minä hullu olen uskonut ja luottanut, kunnes taas sama toistuu. Mun naistenmies asuu etelä-pohjanmaalla.

• motoristitonpahimpia

Just...on jotenkin se ennen kuolemaa vaihe menossa 55-60v miehillä. Vielä pitää saada mahdollisimman monta naista kokea. Mutta, kun kertoisivat sen suoraan. Eivätkä esittäisi loppuelämän kumppania hakevansa. Tämä minut hurmannut 55v osasi puhua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Ja halusi naisen, rakkaaksi ja parhaaksi ystäväksi. Kunnes tuli ilmi, että samaan aikaan jatkoi 24ssä etsintöjä petikaveriksi.

• pottatosi

sehän on pelimies, joka osaa - potaskaa

• VRrealitynkokenut

Unohda hänet. Hän on selvästi mieleltään järkkynyt ja epävakaa. Älä tuhlaa elämääsi häneen. Sinä ansaitset parempaa!

• Realitynuhri

Emme ole eronneet, mutta täytynee nyt sitten viestistäsi ymmärtää, että olen jätetty.

Tosin hän unohti kätevästi kertoa minulle siitä ja tuo rakkauskristallipalloni taitaa olla ruosteessa, kun en osannut sitä lukea oikein.

Voin parannella särkynyttä sydäntäni sen aikaa kuin sydämeni kestää ja jaksaa toimia sirpaleisena. Surullista ajatella, että kuolen särkyneen sydämen takia.

• Petä takaisin niin hän saa maistaa omaa lääkettään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109