Pettäjä on aina pettäjä?

Realitynuhri

Luulin löytäneeni elämäni miehen ja olemme olleet yhdessä jo melkein 3 vuotta.

Miesystäväni halusi suruaikaa isänsä kuoleman jälkeen, kun oli joutunut olemaan äitinsä tuki ja turva isänsä kuoleman jälkeen ja asunnon myynnin aikana. Hän halusi erakoitua kotiinsa suremaan ja olla ihan rauhassa sekä äidiltään että minulta.

Kuitenkin löysin hänet eilen suomi24 treffipalstalta uudella profiilinimellä ja samalla kuvalla kuin Facebookissakin. Profiilissa lukee Uusimaa, 54v. sinkku, joka on puhuva ja pussaava sekä etsii elämänkumppania, treffiseuraa, seksiä.

Viimeisen keskustelumme aikana hän ilmoitti, ettei aio jättää minua, vaan haluaa olla yksin, koska ei ole voinut surra isänsä kuolemaa. Emme siis ole eronneet.

Onko niin, että rehellisiä ja uskollisia miehiä ei enää löydy?

8

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eveneea

Kyllä löytyy! Pyrstö pystyyn.

• eimikäänprinssi

Siellä Uusimaa alueella on 55v. pelaaja, naisten kierrättäjä, johon ei kannata ihastua. Ei pysty sitoutumaan.

• Nupsukka61

Ei tahdo löytyä hyviä tuosta ikäluokasta. Itsellä neljä vuotta seurustelua takana vastaavanlaisen miehen kanssa. Kaksi vuotta sitten löysin hänet treffipalstalta esittämässä sinkkua. Sanoi vain hakevansa jännitystä ei oikeaa seuraa. Myöhemmin jäi kiinni pettämisestä. Ryömii aina takaisin katuvana ja minä hullu olen uskonut ja luottanut, kunnes taas sama toistuu. Mun naistenmies asuu etelä-pohjanmaalla.

• motoristitonpahimpia

Just...on jotenkin se ennen kuolemaa vaihe menossa 55-60v miehillä. Vielä pitää saada mahdollisimman monta naista kokea. Mutta, kun kertoisivat sen suoraan. Eivätkä esittäisi loppuelämän kumppania hakevansa. Tämä minut hurmannut 55v osasi puhua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Ja halusi naisen, rakkaaksi ja parhaaksi ystäväksi. Kunnes tuli ilmi, että samaan aikaan jatkoi 24ssä etsintöjä petikaveriksi.

• pottatosi

sehän on pelimies, joka osaa - potaskaa

• VRrealitynkokenut

Unohda hänet. Hän on selvästi mieleltään järkkynyt ja epävakaa. Älä tuhlaa elämääsi häneen. Sinä ansaitset parempaa!

• Realitynuhri

Emme ole eronneet, mutta täytynee nyt sitten viestistäsi ymmärtää, että olen jätetty.

Tosin hän unohti kätevästi kertoa minulle siitä ja tuo rakkauskristallipalloni taitaa olla ruosteessa, kun en osannut sitä lukea oikein.

Voin parannella särkynyttä sydäntäni sen aikaa kuin sydämeni kestää ja jaksaa toimia sirpaleisena. Surullista ajatella, että kuolen särkyneen sydämen takia.

• Petä takaisin niin hän saa maistaa omaa lääkettään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6480
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5392
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3735
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3377
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      198
      3093
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2345
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2098
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      45
      1684
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1646
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1346
    Aihe