Luulin löytäneeni elämäni miehen ja olemme olleet yhdessä jo melkein 3 vuotta.
Miesystäväni halusi suruaikaa isänsä kuoleman jälkeen, kun oli joutunut olemaan äitinsä tuki ja turva isänsä kuoleman jälkeen ja asunnon myynnin aikana. Hän halusi erakoitua kotiinsa suremaan ja olla ihan rauhassa sekä äidiltään että minulta.
Kuitenkin löysin hänet eilen suomi24 treffipalstalta uudella profiilinimellä ja samalla kuvalla kuin Facebookissakin. Profiilissa lukee Uusimaa, 54v. sinkku, joka on puhuva ja pussaava sekä etsii elämänkumppania, treffiseuraa, seksiä.
Viimeisen keskustelumme aikana hän ilmoitti, ettei aio jättää minua, vaan haluaa olla yksin, koska ei ole voinut surra isänsä kuolemaa. Emme siis ole eronneet.
Onko niin, että rehellisiä ja uskollisia miehiä ei enää löydy?
Pettäjä on aina pettäjä?
8
708
Vastaukset
- eveneea
Kyllä löytyy! Pyrstö pystyyn.
- eimikäänprinssi
Siellä Uusimaa alueella on 55v. pelaaja, naisten kierrättäjä, johon ei kannata ihastua. Ei pysty sitoutumaan.
- Nupsukka61
Ei tahdo löytyä hyviä tuosta ikäluokasta. Itsellä neljä vuotta seurustelua takana vastaavanlaisen miehen kanssa. Kaksi vuotta sitten löysin hänet treffipalstalta esittämässä sinkkua. Sanoi vain hakevansa jännitystä ei oikeaa seuraa. Myöhemmin jäi kiinni pettämisestä. Ryömii aina takaisin katuvana ja minä hullu olen uskonut ja luottanut, kunnes taas sama toistuu. Mun naistenmies asuu etelä-pohjanmaalla.
- motoristitonpahimpia
Just...on jotenkin se ennen kuolemaa vaihe menossa 55-60v miehillä. Vielä pitää saada mahdollisimman monta naista kokea. Mutta, kun kertoisivat sen suoraan. Eivätkä esittäisi loppuelämän kumppania hakevansa. Tämä minut hurmannut 55v osasi puhua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Ja halusi naisen, rakkaaksi ja parhaaksi ystäväksi. Kunnes tuli ilmi, että samaan aikaan jatkoi 24ssä etsintöjä petikaveriksi.
- pottatosi
sehän on pelimies, joka osaa - potaskaa
- VRrealitynkokenut
Unohda hänet. Hän on selvästi mieleltään järkkynyt ja epävakaa. Älä tuhlaa elämääsi häneen. Sinä ansaitset parempaa!
- Realitynuhri
Emme ole eronneet, mutta täytynee nyt sitten viestistäsi ymmärtää, että olen jätetty.
Tosin hän unohti kätevästi kertoa minulle siitä ja tuo rakkauskristallipalloni taitaa olla ruosteessa, kun en osannut sitä lukea oikein.
Voin parannella särkynyttä sydäntäni sen aikaa kuin sydämeni kestää ja jaksaa toimia sirpaleisena. Surullista ajatella, että kuolen särkyneen sydämen takia.
Petä takaisin niin hän saa maistaa omaa lääkettään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288