Eli olen 11v tyttö ja mietin että mikä olisi sopiva määrä meikata. Tällä hetkellä laitan kouluun...
-kosteusvoide
-meikkivoide
-valopuuteri
-kulmageeli
-ripsiväri
-kulmakynä (ihan vähän)
Siinä olisi minun arkimeikki. Miten te meikkaatte/meikkasitte 11v. Ja ei tarvi tulla jeesustelemaan että "sinun ikäisenä leikin vielä hiakkalaatikolla" "ei sinun ikäisesi kuuluisi meikata" tiedän että olen vielä nuori mutta mitä sitten.
Kuinka paljon meikkiä 11v
3
290
Vastaukset 3
- sweet16xxx
Oon itse 16 ja mun mielestä tossa on vähän liikaa meikkiä ala-asteella olevalle. Alotin ite meikkaamaan 13-vuotiaana ja meikkasin aika reilusti mutta sekin siksi kun oli iho-ongelmia.
Jos sun iho on hyvässä kunnossa, jätä meikkivoide pois ja käytä esim. peitepuikkoa ja vähän puuteria.
Kulmakynääkään et välttämättä oikeesti tarvitse.
Ikäsi puolesta sulle riittäs peitepuikko, puuteri, ripsari ja huulikiilto tai sävyttävä huulirasva.Okei kiitos asiallisesta kommentistasi. Ajattelin jättäö meikkivoiteen pois koska en halua että ihoni menee huonoksi sen takia. Laitan pohjaksi vain kosteusvoidetta ja puuteria
- Meikkaan
Ite aloin meikkaamaan 13 vuotiaana ja käytin eka vaan ripsaria ja kulmaväriä. Mun mielest kylmäkynää tai kulmaväriä on ok laittaa nuorena jos on vaaleat kulmat. Meikkivoidetta ei kannata vielä 11 vuotiaana laittaa jos on ihan hyvä iho :) ja joo ripsari, jotain värii huuliin ja peitepuikko on hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.801148Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27739- 11722
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639- 56600
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj26600- 41571
- 61569
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52493Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31455Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447