Kuinka paljon meikkiä 11v

pahaolla11

Eli olen 11v tyttö ja mietin että mikä olisi sopiva määrä meikata. Tällä hetkellä laitan kouluun...
-kosteusvoide
-meikkivoide
-valopuuteri
-kulmageeli
-ripsiväri
-kulmakynä (ihan vähän)
Siinä olisi minun arkimeikki. Miten te meikkaatte/meikkasitte 11v. Ja ei tarvi tulla jeesustelemaan että "sinun ikäisenä leikin vielä hiakkalaatikolla" "ei sinun ikäisesi kuuluisi meikata" tiedän että olen vielä nuori mutta mitä sitten.

3

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweet16xxx

Oon itse 16 ja mun mielestä tossa on vähän liikaa meikkiä ala-asteella olevalle. Alotin ite meikkaamaan 13-vuotiaana ja meikkasin aika reilusti mutta sekin siksi kun oli iho-ongelmia.
      Jos sun iho on hyvässä kunnossa, jätä meikkivoide pois ja käytä esim. peitepuikkoa ja vähän puuteria.
      Kulmakynääkään et välttämättä oikeesti tarvitse.
      Ikäsi puolesta sulle riittäs peitepuikko, puuteri, ripsari ja huulikiilto tai sävyttävä huulirasva.

• Okei kiitos asiallisesta kommentistasi. Ajattelin jättäö meikkivoiteen pois koska en halua että ihoni menee huonoksi sen takia. Laitan pohjaksi vain kosteusvoidetta ja puuteria

• Meikkaan

Ite aloin meikkaamaan 13 vuotiaana ja käytin eka vaan ripsaria ja kulmaväriä. Mun mielest kylmäkynää tai kulmaväriä on ok laittaa nuorena jos on vaaleat kulmat. Meikkivoidetta ei kannata vielä 11 vuotiaana laittaa jos on ihan hyvä iho :) ja joo ripsari, jotain värii huuliin ja peitepuikko on hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3017
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2517
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2038
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1373
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1259
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10