Eli olen 11v tyttö ja mietin että mikä olisi sopiva määrä meikata. Tällä hetkellä laitan kouluun...
-kosteusvoide
-meikkivoide
-valopuuteri
-kulmageeli
-ripsiväri
-kulmakynä (ihan vähän)
Siinä olisi minun arkimeikki. Miten te meikkaatte/meikkasitte 11v. Ja ei tarvi tulla jeesustelemaan että "sinun ikäisenä leikin vielä hiakkalaatikolla" "ei sinun ikäisesi kuuluisi meikata" tiedän että olen vielä nuori mutta mitä sitten.
Kuinka paljon meikkiä 11v
3
227
Vastaukset
- sweet16xxx
Oon itse 16 ja mun mielestä tossa on vähän liikaa meikkiä ala-asteella olevalle. Alotin ite meikkaamaan 13-vuotiaana ja meikkasin aika reilusti mutta sekin siksi kun oli iho-ongelmia.
Jos sun iho on hyvässä kunnossa, jätä meikkivoide pois ja käytä esim. peitepuikkoa ja vähän puuteria.
Kulmakynääkään et välttämättä oikeesti tarvitse.
Ikäsi puolesta sulle riittäs peitepuikko, puuteri, ripsari ja huulikiilto tai sävyttävä huulirasva.Okei kiitos asiallisesta kommentistasi. Ajattelin jättäö meikkivoiteen pois koska en halua että ihoni menee huonoksi sen takia. Laitan pohjaksi vain kosteusvoidetta ja puuteria
- Meikkaan
Ite aloin meikkaamaan 13 vuotiaana ja käytin eka vaan ripsaria ja kulmaväriä. Mun mielest kylmäkynää tai kulmaväriä on ok laittaa nuorena jos on vaaleat kulmat. Meikkivoidetta ei kannata vielä 11 vuotiaana laittaa jos on ihan hyvä iho :) ja joo ripsari, jotain värii huuliin ja peitepuikko on hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403017- 702517
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332038- 181436
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366- 131259
- 101254
- 221231