Palstalla on vain kunnollisia miehiä

Kyselijä-

miksi naiset ette yritä iskeä täältä miestä?

27

592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohhohoo

Naisten kidutuksilla hekumoivatko kunnollisia?

• ilkeitäovat

Pahimmasta päästä, siksi naisettomia, ei kukaan nainen tuollaisia kelpuuttaisi. Sisäisesti erittäin rumia.

• Täyttä paskaa! Kusipäät ne vasta naisia kiinnostavatkin, mutta kyse on vain ja ainoastaan siitä että miehet ovat täällä ulkoisesti rumia.

• Mutta onko täällä kunnollisia naisia?

• harmittavatilanne

Täällä ovat kunnolliset ja kunnottomat naiset käyneet harmittavan vähiin.

• Hjjjklll
        harmittavatilanne kirjoitti:

Täällä ovat kunnolliset ja kunnottomat naiset käyneet harmittavan vähiin.

Ja hyvä niin, nyt ätmit saavat kaikessa rauhassa rinkirunkkailla keskenään ajettuaan jatkuvalla lutkittelulla, huorittelulla ja homottelulla naiskirjoittajat palstalta.

• super-atm_
        Hjjjklll kirjoitti:

Ja hyvä niin, nyt ätmit saavat kaikessa rauhassa rinkirunkkailla keskenään ajettuaan jatkuvalla lutkittelulla, huorittelulla ja homottelulla naiskirjoittajat palstalta.

Mmmmmhhh ... rinkirunkkailu <3

• Pillujen--asiantuntija

Eihän täällä ole ketään kunnollista joka uskaltais edes naista hakata.

• 8117

Mutta haaveilevat sitäkin enemmän naisten hakkaamisesta.

• Sinkkumies---

Olen kunnollinen.

• EdesUnissa

En minä ainakaan ole kunnollinen, mutta yritän edes...

• Siksinäin

Ei kai ny sikaa säkissä osteta. Jos pelkän kirjoittajapersoonan ja mielipiteiden perusteella pitäis valita niin eipä ole niin kaunista sielua tullut vastaan, että sokkona lähtisin koittamaan.
      Toisekseen aika heikkoa on flirttitaito tällä palstalla (ja olen ymmärtänyt, että näin myös live -elämässä). Semmosta rentoutta ja hauskuutta puuttuu.

• 19.11

Tziisus, en ole kokaan edes kuvitellut ett tämä ois joku senssipalsta! Eiköhän täällä useimmiten olla eri mietä tai samaa mieltä erilaisista asioista!

Saadaan näin jonkilainen keskustelukin aikaiseksi... joskus on tullut luotua vahingossa tai tahallaan trollin; täysimittainen sotakin jostain aiheesta... usein eri sukupuolten välille.
      Ja tästä porukastako sitä alkaisi etsimään itselleen kumppania? Kun se ei ole IRL:ssäkään onnistunut,... vaikka silloin voi toisesta helpommin muodostaa jonkinlaisen kuvan sentään.

Täällä kuka tahansa voi esittää mitä tahansa... kilttiä ja kunnollista... ja odottaa kuuman öljypatansa kanssa sitä höynäyttettävää kanaa, joka ansaan astuu!
      Jos tämä taistelutanner muuttuu treffipalstaksi: on minun aikani siirtyä purkaamaan tuntojani vaikka naisten palstalle!
      Se taas onkin hädin tuskin hengissä oleva palsta... mitä sitä joskus olen vilkaissut.

• "Täällä kuka tahansa voi esittää mitä tahansa... kilttiä ja kunnollista... ja odottaa kuuman öljypatansa kanssa sitä höynäyttettävää kanaa, joka ansaan astuu!"

En ihan noin synkkänä näkisi palstan kirjoittajia, näennäisestä vihamielisyydestään huolimatta usko palstanaistenkin olevan aikalailla taviksen rehellisiä enimmäkseen mutta tervettä varovaisuutta varsinkin naisten kannattanee noudattaa, ainakin jos joku valkoritari vaikutta liian hyvältä ollakseen totta niin tuskin sitä onkaan.

"Jos tämä taistelutanner muuttuu treffipalstaksi: on minun aikani siirtyä purkaamaan tuntojani vaikka naisten palstalle! "

Tuosta tuskin on pelkoa. täällä ollaan vähän liian suorapuheisia jotta treffipalstaksi muuttuisi, sellaisella kun varmaan pyritään enemmän miellyttämään. Aika moni täällä ei edes ole hakemassa mitään, ne jotka hakee hakevat sitten varmaan muissa palveluissa.

• 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

"Täällä kuka tahansa voi esittää mitä tahansa... kilttiä ja kunnollista... ja odottaa kuuman öljypatansa kanssa sitä höynäyttettävää kanaa, joka ansaan astuu!"

En ihan noin synkkänä näkisi palstan kirjoittajia, näennäisestä vihamielisyydestään huolimatta usko palstanaistenkin olevan aikalailla taviksen rehellisiä enimmäkseen mutta tervettä varovaisuutta varsinkin naisten kannattanee noudattaa, ainakin jos joku valkoritari vaikutta liian hyvältä ollakseen totta niin tuskin sitä onkaan.

"Jos tämä taistelutanner muuttuu treffipalstaksi: on minun aikani siirtyä purkaamaan tuntojani vaikka naisten palstalle! "

Tuosta tuskin on pelkoa. täällä ollaan vähän liian suorapuheisia jotta treffipalstaksi muuttuisi, sellaisella kun varmaan pyritään enemmän miellyttämään. Aika moni täällä ei edes ole hakemassa mitään, ne jotka hakee hakevat sitten varmaan muissa palveluissa.

Moikka! Mä kyllä olen erimieltä tuosta asiasta; ettei ole hakemassa mitään... no kyllä varmaan on; ainakin jonkin asteista vastausta mielipiteeseensä!
        Jollei se sitten ole pelkäksi kannanotoksi tarkoitettu jonkun toisen ajatukseen ja silloinkin se saattaa johtaa pidempäänkin keskusteluun aiheesta.

Ja se keskustelu aika usein, mulla ainakin, alkaa rönsyillä... aiheesta->toiseen, mikä näyttää ärsyttävän muutamia "ystäviä" täällä... aika ajoin.
        Klo käy puolta yötä ja mä "lihotan" itseäni taas... tein illaksi lohipiirakan, josta kävin äsken vielä leikkaamassa pienen palasen. Ei muuten ole jääkaappi kylmänä yhtä hyvää mitä oli huoneen lämpöisenä vielä.
        Sekaleipätaikina alla, nahaton lohifilee ja sen pälle ja suolalla maustettu kerros pakaste pinaatista tehtyä sosetta sitten rahkataikina kerros päälle. Paistoin uunissa sen kypsäksi... pikkasen täytyy vielä tehdä säätöjä tuohon reseptiini.

Mulla on aika kulunut päivällä luku hommissa ja ilta melkein sänkyvaateiden vaihdossa ja pyykin pesussa.

Hyvää yötä niin sulle kuin muillekin palstalaisille, tasapuolisesti kaikille!

• 19.11 kirjoitti:

Moikka! Mä kyllä olen erimieltä tuosta asiasta; ettei ole hakemassa mitään... no kyllä varmaan on; ainakin jonkin asteista vastausta mielipiteeseensä!
        Jollei se sitten ole pelkäksi kannanotoksi tarkoitettu jonkun toisen ajatukseen ja silloinkin se saattaa johtaa pidempäänkin keskusteluun aiheesta.

Ja se keskustelu aika usein, mulla ainakin, alkaa rönsyillä... aiheesta->toiseen, mikä näyttää ärsyttävän muutamia "ystäviä" täällä... aika ajoin.
        Klo käy puolta yötä ja mä "lihotan" itseäni taas... tein illaksi lohipiirakan, josta kävin äsken vielä leikkaamassa pienen palasen. Ei muuten ole jääkaappi kylmänä yhtä hyvää mitä oli huoneen lämpöisenä vielä.
        Sekaleipätaikina alla, nahaton lohifilee ja sen pälle ja suolalla maustettu kerros pakaste pinaatista tehtyä sosetta sitten rahkataikina kerros päälle. Paistoin uunissa sen kypsäksi... pikkasen täytyy vielä tehdä säätöjä tuohon reseptiini.

Mulla on aika kulunut päivällä luku hommissa ja ilta melkein sänkyvaateiden vaihdossa ja pyykin pesussa.

Hyvää yötä niin sulle kuin muillekin palstalaisille, tasapuolisesti kaikille!

Niin no juu, toki mielipiteiden vaihtoon kai kaikki hakee kommentteja tai ainakin edes lukijoita. Tarkoitin tuolla "hakemassa mitään" lähinnä parisuhdepuolta kun se oli tuossa tapetilla, useimmat kai kuitenkin täällä lähinnä hengailee ja ihan hyvä tosiaan niin, keskustelu ainakin on siten vapaampaa.

Sehän on vaan hyvä että vähn rönsyilee, kuka sitä nyt aina pelkästä tiukasti sinkkuuteen liittyvästä jaksaisi jauhaa, noi sun ruokapäivityksetkin on minusta ainakin mukavia, paitti että joskus tulee niitä lukiessa nälkä :D nyt ei tullu kun söin mysliä tuossa äsken, toi sun lohipiirakka on varmaan herkullisempaa mutta veihän tuo myslikin nälän mennessään.

Nukkumaan kai sitä tosiaan pitäis hiipiä, sulle myös hyviä öitä!

• 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no juu, toki mielipiteiden vaihtoon kai kaikki hakee kommentteja tai ainakin edes lukijoita. Tarkoitin tuolla "hakemassa mitään" lähinnä parisuhdepuolta kun se oli tuossa tapetilla, useimmat kai kuitenkin täällä lähinnä hengailee ja ihan hyvä tosiaan niin, keskustelu ainakin on siten vapaampaa.

Sehän on vaan hyvä että vähn rönsyilee, kuka sitä nyt aina pelkästä tiukasti sinkkuuteen liittyvästä jaksaisi jauhaa, noi sun ruokapäivityksetkin on minusta ainakin mukavia, paitti että joskus tulee niitä lukiessa nälkä :D nyt ei tullu kun söin mysliä tuossa äsken, toi sun lohipiirakka on varmaan herkullisempaa mutta veihän tuo myslikin nälän mennessään.

Hyvää huomenta! Tein tuossa pannukakkutaikinan joka on nyt muhinut jonkin aikaa,
        laitoin juuri uunin päälle ja kun se on 175 °:ssa;kaadan taikinan pellille ja pannari paistumaan noin 40 minuutiksi.
        Faija puheli eilen ett vohveleita olis kiva saada joku aamu... saa tyytyä uunipannariin, siinä on vähemmän rasvaa. Eilistä lohipiirasta on vielä jäljellä, sitäkin voi hieman lämmittää kappalettain... sitä mukaa kuinka sitä sitten syödäänkin.

Joku jo kerran kysyi mun aamu heräämisistäni, ei tämä nyt ihan aitoa pirteyttä ole! Mulla on tuo Thyroxin lääkitys ilmeisesti loppuikäni ja otan sen lääkkeen suunnilleen samaan aikaan joka aamu... tyhjään vatsaan! Siis klo. 06-07 välillä.
        Kun saan pannarin uunista, jätän sen jäähtymään työpöydälle pellilään ja leivinpaperi yllään. Saa Faija keittää itse aamukahvit ja palvella samalla Emoakin.

Minä joka tapauksessa menen takaisin fällyihin,koska mulla on mahdollisuus siihen.
        Vartin päästä suunnilleen olen untenmailla, ja nukun ainakin klo. 09 asti,
        koska kaikki aamupuuhat on jo tehty!
        Mukavaa työpäivää sulle!

• "Tziisus, en ole kokaan edes kuvitellut ett tämä ois joku senssipalsta! Eiköhän täällä useimmiten olla eri mietä tai samaa mieltä erilaisista asioista! "

Eihän tämä varsinaisesti mikään senssipalsta ole, mutta kaikkia viestittely kanavia voi tuohon tarkoitukseen käyttää. Jotkin vain soveltuvat paremmin ja jotkut huonommin tuohon tarkoitukseen.

Täällä kun keskustelee ja jakaa näkemyksiään, mielipiteitään, niin suattaapi sitä herättää vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon että "tuossapa on kiinnostavan oloinen henkilö." Kieltämättä tosin kaikissa sähköisissä viestimissä voi puhua paskaa ja antaa täysin toisenlaisen kuvan itsestään, kuin mitä todellisuus on. Mutta sama pätee myös ihan live elämässä seikkaillessa.

• 19.11
        pete_pjn kirjoitti:

"Tziisus, en ole kokaan edes kuvitellut ett tämä ois joku senssipalsta! Eiköhän täällä useimmiten olla eri mietä tai samaa mieltä erilaisista asioista! "

Eihän tämä varsinaisesti mikään senssipalsta ole, mutta kaikkia viestittely kanavia voi tuohon tarkoitukseen käyttää. Jotkin vain soveltuvat paremmin ja jotkut huonommin tuohon tarkoitukseen.

Täällä kun keskustelee ja jakaa näkemyksiään, mielipiteitään, niin suattaapi sitä herättää vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon että "tuossapa on kiinnostavan oloinen henkilö." Kieltämättä tosin kaikissa sähköisissä viestimissä voi puhua paskaa ja antaa täysin toisenlaisen kuvan itsestään, kuin mitä todellisuus on. Mutta sama pätee myös ihan live elämässä seikkaillessa.

Niin no olet sä kyllä oikeassakin, riippuu siitä mistä kantista asiaa tarkastelee.
        Tällä palstalla kyllä runsaat puolet niistä jotka esiintyy naisena: ovat miehiä!
        Osa näistä naisista vielä myy ns. kilohinnalla...suosiotaan, jota sullekin kaupiteltiin!
        Hupinsa kaikilla, joskin joillakin aika arveluttavat sellaiset!
        Sinä kyllä teit kauniin väistöliikkeen... takavasemmalle, kieltäyten kohteliaasti seurasta.

Arvaapa huviksesi uskaltaako yksikään täysijärkinen aito nainen lyöttäytyä kohtalolleen... luottaen ett tapaa juuri sen miehen, johon on luullut tutustuneensa täällä!
        Minä ainakin olen senverran skitso/harhaluuloinen... näissä asioissa, etten turhia riskejä ota! Siitä live elämässä seikkailusta on muutama kokemus ja....
        Kyllä niitä pettymyksiä ja epämiellyttäviä yllätyksiä on elämässäni eteen tullut. Sellaisenkin kumppanin taholta jonka kanssa olin asunut n.3 vuotta ja suunniteltiin jo avioliittoa... kunnes totuus paljastui mulle.
        Se siitä sitten,olisin ollut tavallaan kulissi sille bi-miehelle ja kolmas pyörä rattaissa.

Se on ollutta ja mennyttä elämää, ne itkut on itketty, eikä edes muistot kirvele enää!
        (että.silleen nikkeni omittiin pois käytöstäni)

Mukavia päivänjatkoja sullekin, Pete!

• 19.11 kirjoitti:

Niin no olet sä kyllä oikeassakin, riippuu siitä mistä kantista asiaa tarkastelee.
        Tällä palstalla kyllä runsaat puolet niistä jotka esiintyy naisena: ovat miehiä!
        Osa näistä naisista vielä myy ns. kilohinnalla...suosiotaan, jota sullekin kaupiteltiin!
        Hupinsa kaikilla, joskin joillakin aika arveluttavat sellaiset!
        Sinä kyllä teit kauniin väistöliikkeen... takavasemmalle, kieltäyten kohteliaasti seurasta.

Arvaapa huviksesi uskaltaako yksikään täysijärkinen aito nainen lyöttäytyä kohtalolleen... luottaen ett tapaa juuri sen miehen, johon on luullut tutustuneensa täällä!
        Minä ainakin olen senverran skitso/harhaluuloinen... näissä asioissa, etten turhia riskejä ota! Siitä live elämässä seikkailusta on muutama kokemus ja....
        Kyllä niitä pettymyksiä ja epämiellyttäviä yllätyksiä on elämässäni eteen tullut. Sellaisenkin kumppanin taholta jonka kanssa olin asunut n.3 vuotta ja suunniteltiin jo avioliittoa... kunnes totuus paljastui mulle.
        Se siitä sitten,olisin ollut tavallaan kulissi sille bi-miehelle ja kolmas pyörä rattaissa.

Se on ollutta ja mennyttä elämää, ne itkut on itketty, eikä edes muistot kirvele enää!
        (että.silleen nikkeni omittiin pois käytöstäni)

Mukavia päivänjatkoja sullekin, Pete!

Sitä ei käy kieltäminen, etteikö tämän palstan ilmapiiri ja keskustelunaiheet olisivat omiaan luomaan epäluuloa, pelokkuutta ja epäilyksiä tavata tätäkautta toinen ihminen. Mutta eiköhän tuota ole kaikkialla. Itse en ota tosissani taikka usko täällä kirjoittelevia ennen kuin näen heidät kasvotuste. Tosin jokainen jonka olen täältä tavannut on vastannut sitä mitä ovat kirjoitelleet.

Sama se tosin on kaikkialla. Pittääpi pidemmän aikaa keskustella ja tutustua, ennenkuin saa hyvän käsityksen toisesta millainen tämä on. Ja siltikin toisesta löytää yllättäviä asioita. Kuten myös itsestään.

Kiitkosia. Ja Mukavia päivän jatkoja myös siulle. Mie tässä eilen tulin mökiltä puuhommista ja matikkapilkiltä. Tänään pitäisi vähän siivoilla ja käydä kapungilla ostoksilla, sekä muuten vain naatiskelemassa ulkoilmasta.

• 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

Pannaristakin jäi vain pienet palaset jäljelle... enkä laittanut niitä kylmäkaappiin. Työpöydälle jätin lautaselle 3klp 10x10cm palasia ja tuorekelmulla suojasin ne.
        Kävin muuten päiväkävelyllä... täälläkin on nyt vielä lunta,eilisen lumimyräkän jäljiltä vaikka kovaa vauhtia on sulaamassa taas jo pois.
        Ruokalasta ajattelin noutavani tänään jotain purtavaa; jauhelihakaalilaatikkoa oli lounalla ja minestronekeittoa illallisksi. Katsotaan nyt onko mitään jäänyt lounaasta jäljelle vai otanko keittoa meille kaikille kolmelle.

Enpä ole pilkille oikein päässyt tänä talvena, täällä jäätilanne on niin heikko.
        Järvissä kyllä on jää, mutt Faijan mökki on merenrannalla. Mökille kuitenkin lähdetään ens viikonlopuksi viettämään laskiaista, tai ainakin suunnitelmat ovat nyt vielä sellaiset. Sisarukset tulevat perheineen... päiväksi ja palaavat yöksi koteihinsa.
        Tänä vuonna ei äijät rakenna jäälle napakelkkaa mukulille ja muijille.
        Toivottavasti maassa on vielä viikonloppuna tarpeeksi lunta et saadaan jonkin sorttinen liukumäki, pitkiä pellavia laskea... mä ja mukulat, ainakin!

Lähinaapurista käyn ostamassa kalaa ja toisesta naapurista pari broilerikania jos saisin taas ostoslistalleni puhuttua... saas nähdä, kasvattavat niitä kaneja vain kotitarpeikseen tähän aikaan vuodesta.
        Kevään ja kesän poikaset kyllä lahdataan lihoiksi syyskesästä ja vielä myöhään syksyllä -> ja niitähän menee silloin myyntiinkin asti, kauppahalliin.
        Talvella ruokitaan ainoastaan niitä jotka taas keväällä lisääntyvät, eli heillä on sama periaate kuin lammaskatraan kasvattajalla.

Pitäisi silittää tyynyliinoja kymmenkunta kappaletta, pesin ne eilen.
        Lakanat olivat mankeloitu mulle valmiiksi kun hain alhaalta pyykkini, meidän siivooja ollut taas pesutuvassa töissä ja samalla kerännyt kaikki kuivat vaatteet kuivaushuoneesta ja mankeloinut mun lakanani myös.
        Hänellä on periaatteena: vie mennessään, tuo tullessaan sekä tekee joutessaan!
        On muuten yks niistä parhaista työihmisistä joita olen onnistunut tänne palkkaamaan... ja on ilman koulutusta mutt kätevä ja pätevä.
        Se on näkynyt myös hänen kk-palkassaan nykyään, Kakkoseni ehdotuksesta.
        Taidan hakea mukillisen teetä ja mennä lukemaan...
        Se on... Moron nyt!

• 19.11 kirjoitti:

Pannaristakin jäi vain pienet palaset jäljelle... enkä laittanut niitä kylmäkaappiin. Työpöydälle jätin lautaselle 3klp 10x10cm palasia ja tuorekelmulla suojasin ne.
        Kävin muuten päiväkävelyllä... täälläkin on nyt vielä lunta,eilisen lumimyräkän jäljiltä vaikka kovaa vauhtia on sulaamassa taas jo pois.
        Ruokalasta ajattelin noutavani tänään jotain purtavaa; jauhelihakaalilaatikkoa oli lounalla ja minestronekeittoa illallisksi. Katsotaan nyt onko mitään jäänyt lounaasta jäljelle vai otanko keittoa meille kaikille kolmelle.

Enpä ole pilkille oikein päässyt tänä talvena, täällä jäätilanne on niin heikko.
        Järvissä kyllä on jää, mutt Faijan mökki on merenrannalla. Mökille kuitenkin lähdetään ens viikonlopuksi viettämään laskiaista, tai ainakin suunnitelmat ovat nyt vielä sellaiset. Sisarukset tulevat perheineen... päiväksi ja palaavat yöksi koteihinsa.
        Tänä vuonna ei äijät rakenna jäälle napakelkkaa mukulille ja muijille.
        Toivottavasti maassa on vielä viikonloppuna tarpeeksi lunta et saadaan jonkin sorttinen liukumäki, pitkiä pellavia laskea... mä ja mukulat, ainakin!

Lähinaapurista käyn ostamassa kalaa ja toisesta naapurista pari broilerikania jos saisin taas ostoslistalleni puhuttua... saas nähdä, kasvattavat niitä kaneja vain kotitarpeikseen tähän aikaan vuodesta.
        Kevään ja kesän poikaset kyllä lahdataan lihoiksi syyskesästä ja vielä myöhään syksyllä -> ja niitähän menee silloin myyntiinkin asti, kauppahalliin.
        Talvella ruokitaan ainoastaan niitä jotka taas keväällä lisääntyvät, eli heillä on sama periaate kuin lammaskatraan kasvattajalla.

Pitäisi silittää tyynyliinoja kymmenkunta kappaletta, pesin ne eilen.
        Lakanat olivat mankeloitu mulle valmiiksi kun hain alhaalta pyykkini, meidän siivooja ollut taas pesutuvassa töissä ja samalla kerännyt kaikki kuivat vaatteet kuivaushuoneesta ja mankeloinut mun lakanani myös.
        Hänellä on periaatteena: vie mennessään, tuo tullessaan sekä tekee joutessaan!
        On muuten yks niistä parhaista työihmisistä joita olen onnistunut tänne palkkaamaan... ja on ilman koulutusta mutt kätevä ja pätevä.
        Se on näkynyt myös hänen kk-palkassaan nykyään, Kakkoseni ehdotuksesta.
        Taidan hakea mukillisen teetä ja mennä lukemaan...
        Se on... Moron nyt!

Juttujen perusteella sulla taitaa olla nyt sitten taudit kuitenkin aikalailla selätetty? On jotenkin energisen touhukasta taas toi sun meno niin koetahan muistaa lepäillä kuitenkin vielä riittävästi niin ei tule mitään ussintoja kuumeilujen ja muiden suhteen.

Kuulostaa mukavalta noi teidän laskiaissuunnitelmat. Tulee mieleen yhden kaverin perhe, hänelläkin monta sisarusta, kun heillä myös tuollaista että porukalla aina kokoontuvat esim. jouluisin niin se kuulostaa aina semmoisen mukavan kotoisalta menolta tällaisen korviin jolla pienempi "kantaperhe". Sinun jutuista tulee jollain tapaa tulee myös mieleen sen kaverin nuorin sisko, hän vähän samanlaisen luonteinenkin taitaa olla sinun kanssa. Hassua, hänkin sinkku tietääksini niin onkohan se muuten yleistäkin suuremmissa sisarusparvissa että nuorimmainen tytär helpommin haluaa jäädä sinkuksi kuin pariutua? ehkä kun on paljon sisaruksilla lapsia ja kun niihin saa upotettua tädinrakkautta niin ei sitten ehkä niin kovasti omia kaipaakaan?

Hieno juttu muuten että olette arvostanut ihmistä tekemisensä perusteella, varmaan hän arvostaa tuota elettä kun tulltu ehkä yllätyksenö korotukset liksaan. Moron taas, mulla mein tuossa vähän tulostimen kanssa painiessa (ikinä ei kannata hankkia hp:n laitetta vaikka kuinka olisi ammattitasoinen ja muka hyvä, silloin kun ei ole joku mustekasetti tyhjänä on vähintäänkin tulostuspää tukossa harvan käyttämisen seurauksena) ja puhelimessa niin ei ehtinyt palstalle aiemmin.

• 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

Juttujen perusteella sulla taitaa olla nyt sitten taudit kuitenkin aikalailla selätetty? On jotenkin energisen touhukasta taas toi sun meno niin koetahan muistaa lepäillä kuitenkin vielä riittävästi niin ei tule mitään ussintoja kuumeilujen ja muiden suhteen.

Kuulostaa mukavalta noi teidän laskiaissuunnitelmat. Tulee mieleen yhden kaverin perhe, hänelläkin monta sisarusta, kun heillä myös tuollaista että porukalla aina kokoontuvat esim. jouluisin niin se kuulostaa aina semmoisen mukavan kotoisalta menolta tällaisen korviin jolla pienempi "kantaperhe". Sinun jutuista tulee jollain tapaa tulee myös mieleen sen kaverin nuorin sisko, hän vähän samanlaisen luonteinenkin taitaa olla sinun kanssa. Hassua, hänkin sinkku tietääksini niin onkohan se muuten yleistäkin suuremmissa sisarusparvissa että nuorimmainen tytär helpommin haluaa jäädä sinkuksi kuin pariutua? ehkä kun on paljon sisaruksilla lapsia ja kun niihin saa upotettua tädinrakkautta niin ei sitten ehkä niin kovasti omia kaipaakaan?

Hieno juttu muuten että olette arvostanut ihmistä tekemisensä perusteella, varmaan hän arvostaa tuota elettä kun tulltu ehkä yllätyksenö korotukset liksaan. Moron taas, mulla mein tuossa vähän tulostimen kanssa painiessa (ikinä ei kannata hankkia hp:n laitetta vaikka kuinka olisi ammattitasoinen ja muka hyvä, silloin kun ei ole joku mustekasetti tyhjänä on vähintäänkin tulostuspää tukossa harvan käyttämisen seurauksena) ja puhelimessa niin ei ehtinyt palstalle aiemmin.

Moikka, olin illan kummitädin tentissä, hänen luonaan,nyt väsyttää ihan kamalasti.
        Niin ett se siitä energisyydestä... lopulta alkaa sammumaan kuin saunalyhty.
        Hain 2 kolmioleipää ja 2annosta kaalilaatikkoa sekä keittoa myös, vanhemmilleni, heillä oli siitä varaa valita mitä söivät ja milloin.

Emo lähtee myös mökille, ensimmäisen kerran sitten eronsa jälkeen ja nyt siellä on mukavuudetkin, jottei ihan pelkästään saunan ja ulkohuusin varassa ole oltava.
        WC/kylppärissä kun suihkusta saa nykyään lämmintä vettä aika pian, sähkövastuksilla varustetusta pienestä yksiköstä... sitä tuskin juuri edes käytetään, ihan hätävarana hyvä olla olemassa näin talvella. Niin ja mukulien kanssa aina voi sattua ett tulee tarvetta suihkulle... vuoden ajasta riippumatta.
        Meillä on joulut, laskiaiset, pääsiäiset, (joskus Vappukin) juhannus ja synttärit; lähinnä aina olleet perhejuhlia, silloin kokoonnutaan ainakin syömään ateria yhdessä ja jos mahdollista vietetään sitten vähän pidempikin aika yhdessä.

"... nuorimmainen tytär helpommin haluaa jäädä sinkuksi kuin pariutua?"
        Ei tässä mistään erityisestä halusta ole kysymys jäädä sinkuksi. Mutta en minä vastentahtoisesti ala kenenkään kanssa liittoa solmimaan ja muksuja tekemään.
        Lapsi tarvitsee kuitenkin molemmat vanhemmat... eikä se lapsen kasvattaminen tasapainoiseksi aikuiseksi ole niin helposti tehty... kysyy hitonmoiset henkiset voimat kasvattaa yksin lasta ja olla kaikesta aina vastuussa... yötä-päivää.

Ja myönnettäköön ett olen minä ajatuksella leikkinyt, hankkia yksinäni lapsi.
        Ihan puhdas järki sanoo... liian suuri vastuu yksistään mulle, ja kun ei ole paria...
        asia on kai unohdettava joskus haaveistaankin.
        "Ehkä kun sisaruksilla on paljon lapsia ja niihin saa upotettua tädinrakkautta"
        Helpottaa kyllä järjen käyttöä sen oman lapsen tarpellisuudesta, kaiken uhalla!
        Ei se kyllä kaipausta kokonaan poista mun kohdalta...turha kuvitella edes.
        Mutt helpottaa päätösteni tekoa ...siis järjellä/ ei tunteella... tällä kohtaa.

Mulla on laser tulostin, ihan asiakirjapapereita varten ja toimii aina.(tähän asti)
        Valokuvat käyn tulostamassa nykyään broidien luona, heillä kun on huippuhyvät tulostimet ihan siihen käyttöön. Myönnän siivestäväni, mutt ihan luvalla.

Hyvää yötä, Harmaaritari, samoin palstalaiset...nukkukaa hyvin!

• 19.11 kirjoitti:

Moikka, olin illan kummitädin tentissä, hänen luonaan,nyt väsyttää ihan kamalasti.
        Niin ett se siitä energisyydestä... lopulta alkaa sammumaan kuin saunalyhty.
        Hain 2 kolmioleipää ja 2annosta kaalilaatikkoa sekä keittoa myös, vanhemmilleni, heillä oli siitä varaa valita mitä söivät ja milloin.

Emo lähtee myös mökille, ensimmäisen kerran sitten eronsa jälkeen ja nyt siellä on mukavuudetkin, jottei ihan pelkästään saunan ja ulkohuusin varassa ole oltava.
        WC/kylppärissä kun suihkusta saa nykyään lämmintä vettä aika pian, sähkövastuksilla varustetusta pienestä yksiköstä... sitä tuskin juuri edes käytetään, ihan hätävarana hyvä olla olemassa näin talvella. Niin ja mukulien kanssa aina voi sattua ett tulee tarvetta suihkulle... vuoden ajasta riippumatta.
        Meillä on joulut, laskiaiset, pääsiäiset, (joskus Vappukin) juhannus ja synttärit; lähinnä aina olleet perhejuhlia, silloin kokoonnutaan ainakin syömään ateria yhdessä ja jos mahdollista vietetään sitten vähän pidempikin aika yhdessä.

"... nuorimmainen tytär helpommin haluaa jäädä sinkuksi kuin pariutua?"
        Ei tässä mistään erityisestä halusta ole kysymys jäädä sinkuksi. Mutta en minä vastentahtoisesti ala kenenkään kanssa liittoa solmimaan ja muksuja tekemään.
        Lapsi tarvitsee kuitenkin molemmat vanhemmat... eikä se lapsen kasvattaminen tasapainoiseksi aikuiseksi ole niin helposti tehty... kysyy hitonmoiset henkiset voimat kasvattaa yksin lasta ja olla kaikesta aina vastuussa... yötä-päivää.

Ja myönnettäköön ett olen minä ajatuksella leikkinyt, hankkia yksinäni lapsi.
        Ihan puhdas järki sanoo... liian suuri vastuu yksistään mulle, ja kun ei ole paria...
        asia on kai unohdettava joskus haaveistaankin.
        "Ehkä kun sisaruksilla on paljon lapsia ja niihin saa upotettua tädinrakkautta"
        Helpottaa kyllä järjen käyttöä sen oman lapsen tarpellisuudesta, kaiken uhalla!
        Ei se kyllä kaipausta kokonaan poista mun kohdalta...turha kuvitella edes.
        Mutt helpottaa päätösteni tekoa ...siis järjellä/ ei tunteella... tällä kohtaa.

Mulla on laser tulostin, ihan asiakirjapapereita varten ja toimii aina.(tähän asti)
        Valokuvat käyn tulostamassa nykyään broidien luona, heillä kun on huippuhyvät tulostimet ihan siihen käyttöön. Myönnän siivestäväni, mutt ihan luvalla.

Hyvää yötä, Harmaaritari, samoin palstalaiset...nukkukaa hyvin!

On sitten ollut hyvä sparraus kun veti voimattomaks :) Joo, ei kun sitä minä vaan tosiaan että teilläkin on suvussa tuota smaanlaista yhteisöllisyyttä kuin mitä siinä kaveri perheessäkin, meillä vähempilapsisissa perheissä kun helposti käy niin että muun suvun kuin ihan läheisimpien kanssa jää näkemiset vähemmälle niin ei ole semmoisia isoja kokoontumisia sillä tavalla, vähän melkein kateeksi käy kun varman mukavaa porukalla touhuilla siellä möksälläkin.

Joo no se halu ehä vähn väärä sana mutta olisiko jotenkin niin että kun läheltä näkee sitä muiden perhe-elämää niin siitä jo saa jotain niin ei sitten ihan yhtä kihkeästi, ainakaan väkipakolla sitten hae sitä perheen perustamista kun vanhemmatkaan ei ehkä niin kovasti painosta kun ovat jo lapsenlapsia saaneet. No sulla nyt ei ole mitenkään kiirekään vielä ja aikahan sen näyttää mitä on kohtalo sulle varannut sen suhteen :)

Juu, laseri pitänee munkin hankkia, riittäisi ihan mustavalkonenkin mutta sais olla kuitenkin skannaus/kopiointi siinäkin. Tuo nykynen rohjo aika kookas eikä sitä viittis pelkästään skannailuun jättää, mieluummin hävittäisin tuon jos uuden hankin kun tilaa on rajallisesti.

Hyvät yöt sulle myös, minäkii meen tästä :)

• 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

On sitten ollut hyvä sparraus kun veti voimattomaks :) Joo, ei kun sitä minä vaan tosiaan että teilläkin on suvussa tuota smaanlaista yhteisöllisyyttä kuin mitä siinä kaveri perheessäkin, meillä vähempilapsisissa perheissä kun helposti käy niin että muun suvun kuin ihan läheisimpien kanssa jää näkemiset vähemmälle niin ei ole semmoisia isoja kokoontumisia sillä tavalla, vähän melkein kateeksi käy kun varman mukavaa porukalla touhuilla siellä möksälläkin.

Joo no se halu ehä vähn väärä sana mutta olisiko jotenkin niin että kun läheltä näkee sitä muiden perhe-elämää niin siitä jo saa jotain niin ei sitten ihan yhtä kihkeästi, ainakaan väkipakolla sitten hae sitä perheen perustamista kun vanhemmatkaan ei ehkä niin kovasti painosta kun ovat jo lapsenlapsia saaneet. No sulla nyt ei ole mitenkään kiirekään vielä ja aikahan sen näyttää mitä on kohtalo sulle varannut sen suhteen :)

Juu, laseri pitänee munkin hankkia, riittäisi ihan mustavalkonenkin mutta sais olla kuitenkin skannaus/kopiointi siinäkin. Tuo nykynen rohjo aika kookas eikä sitä viittis pelkästään skannailuun jättää, mieluummin hävittäisin tuon jos uuden hankin kun tilaa on rajallisesti.

Hyvät yöt sulle myös, minäkii meen tästä :)

Huomenta! Tätä minä tarkoitin... olin eilenkin hereillä jo siinä kuuden aikoihin aamulla, koska otan näihin aikoihin lääkkeeni. Eilen sitt jäin tekeen kaikenlaista aamutointa ja kuvittelin sen jälkeen vielä nukkuvani hieman. Suunnitelmat vaan vaihtui lennossa kun broidi tuli yllättäin käymään, hänellä kun oli asiaa faijalle.

En sitten kerinnyt aamulla enkä päivälläkään ottamaan niitä lisä nokosiani ja ilta oli yhtä kiireinen.
        Kello kävi jo puoltayötä kun viestitin sulle ja silloin totta vie jo nukutti kamalasti.
        Eihän mun olisi tarvinnut enää palstalle tulla, mutt tästä on tullut mulle tapa ja pahentunut vaan nyt kun olen saikulla.

Koko eilisen aamun kävin tämän tästä lukemassa täällä olevia juttuja. Välillä luin noita lakitekstejä, jotka liittyy kirjanpitoon ja talouteen. Kun koin ett pieni preikki olis paikallaan ja hain itselleni juotavan, olin taas lukemassa palstaa juodessani.
        Nyt tämä lässyt loppuu ja menen takaisin nukkumaan kun vielä voin! =))

Mukavaa työpäivää sulle ja kaikille muille palstalaisille samalla,töissä t. vapaalla!

• Fewfwfmklfsdmkldfdf

Yrittäähän nuo. Jatkuvasti.

• tämä-selvä

Kunnollinen mies on tehnyt rikoksia ja ei kunnnollinen ei ole tehnyt rikoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9235
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2829
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2607
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1935
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1806
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1341
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1201
    Aihe