Hei vaan kaikille palstapojille, olen 31 vee, sinkkutyttö ja nimi Terttu. Miesystävät kutsuu minua herkku-Tertuksi.
Lapsia mulla ei ole, enkä ole ollut koskaan parisuhteessa. Seksin saralla en ole silti amatööri.
En hae parisuhdetta, mutta olen avoin rakkaudelle. Mites palstapojat, onko nainen hakusessa?
löytyykö täältä rakkaus
14
269
Vastaukset 14
Nainen on kyllä hakusessa, mutta en ole hakemassa rakkautta ilman parisuhdetta.
- herkku-Terttu
Vaikutat kivalta pojalta, mutta minun elämääni ei sovi parisuhteet. Kaipaan rakkautta.
Heh.. Harvemmin itseäni nuorempi mainitsee miua "pojaksi" :)
Ihan noin mielenkiinnosta, minkälaisissa tilanteissa ja millaista aikaa jollekulle olisi odotettavissa, mikäli löytäisitte toisenne ja saisitte toisiltanne rakkautta? Olematta kuitenkaan parisuhteessa.
Miulle tuo kuulostaa enemmänkin sellaiselta "hyvää päivää, nähdäänkö tänään, kaipaan haleja ja suukkoja"-tilanteelta.- herkku-Terttu
pete_pjn kirjoitti:
Heh.. Harvemmin itseäni nuorempi mainitsee miua "pojaksi" :)
Ihan noin mielenkiinnosta, minkälaisissa tilanteissa ja millaista aikaa jollekulle olisi odotettavissa, mikäli löytäisitte toisenne ja saisitte toisiltanne rakkautta? Olematta kuitenkaan parisuhteessa.
Miulle tuo kuulostaa enemmänkin sellaiselta "hyvää päivää, nähdäänkö tänään, kaipaan haleja ja suukkoja"-tilanteelta.Hups, oletkin jo päälle kolmenkympin. Näytit kuvassa hivenen nuoremmalta.
Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti. herkku-Terttu kirjoitti:
Hups, oletkin jo päälle kolmenkympin. Näytit kuvassa hivenen nuoremmalta.
Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti."Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti. "
Itse en kutsuisi tuota rakkaudeksi, vaan seksiksi. Taikka rakasteluksi, jos syvempiä kiintymyksen tunteita on mukana.
Rakkaus on minulle paljon muutakin kuin petihommat.
Kyllä tuo sinun kutsuma "rakkaus" on tuttu, vaikka huomattavasti harvinaisempi mitä tähän ikään mennessä olettaisi.- herkku-Terttu
pete_pjn kirjoitti:
"Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti. "
Itse en kutsuisi tuota rakkaudeksi, vaan seksiksi. Taikka rakasteluksi, jos syvempiä kiintymyksen tunteita on mukana.
Rakkaus on minulle paljon muutakin kuin petihommat.
Kyllä tuo sinun kutsuma "rakkaus" on tuttu, vaikka huomattavasti harvinaisempi mitä tähän ikään mennessä olettaisi.Mikä vika seksissä tai rakastelussa ilman parisuhdetta? Tuntuu varmasti ihan samalta molemmissa tilanteissa.
Miehet tuntuvat haluavan muuttaa heti yhteen, miksihän? - OletkoMaksullinenTerttu
herkku-Terttu kirjoitti:
Hups, oletkin jo päälle kolmenkympin. Näytit kuvassa hivenen nuoremmalta.
Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti."Palkitsevat avokätisesti"
Eli? - herkku-Terttu
OletkoMaksullinenTerttu kirjoitti:
"Palkitsevat avokätisesti"
Eli?Määrittele "maksullinen".
- Toisinsanoen
herkku-Terttu kirjoitti:
Määrittele "maksullinen".
Olet.
Asia on yksiselitteinen, jonka jokainen ymmärtää ilman sen kummempia määrittelyitä. Ainakin jos on rehellinen, itselleen ja muille. - herkku-Terttu
Toisinsanoen kirjoitti:
Olet.
Asia on yksiselitteinen, jonka jokainen ymmärtää ilman sen kummempia määrittelyitä. Ainakin jos on rehellinen, itselleen ja muille.Menen sänkyyn vain rakkaudesta.
- Pillujen--asiantuntija
Annatko pillua ätmille
- herkku-Terttu
Jos hän on charmööri.
- Kysyn_vaan
Tunnetko palstalta ennestään Linda37:n, Janican ja Saritan? Nekin ovat fiktiivisiä henkilöitä.
- herkku-Terttu
Minä en ole fiktiivinen hahmo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on161265Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041040Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1661024- 65775
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51731Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y27719Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47704Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.51696- 51649
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30607Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee529607Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32592Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20563- 31551
- 74525
- 43523
- 6516
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14505- 44501
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499