löytyykö täältä rakkaus

herkku-Terttu

Hei vaan kaikille palstapojille, olen 31 vee, sinkkutyttö ja nimi Terttu. Miesystävät kutsuu minua herkku-Tertuksi.

Lapsia mulla ei ole, enkä ole ollut koskaan parisuhteessa. Seksin saralla en ole silti amatööri.

En hae parisuhdetta, mutta olen avoin rakkaudelle. Mites palstapojat, onko nainen hakusessa?

14

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen on kyllä hakusessa, mutta en ole hakemassa rakkautta ilman parisuhdetta.

• herkku-Terttu

Vaikutat kivalta pojalta, mutta minun elämääni ei sovi parisuhteet. Kaipaan rakkautta.

• Heh.. Harvemmin itseäni nuorempi mainitsee miua "pojaksi" :)

Ihan noin mielenkiinnosta, minkälaisissa tilanteissa ja millaista aikaa jollekulle olisi odotettavissa, mikäli löytäisitte toisenne ja saisitte toisiltanne rakkautta? Olematta kuitenkaan parisuhteessa.

Miulle tuo kuulostaa enemmänkin sellaiselta "hyvää päivää, nähdäänkö tänään, kaipaan haleja ja suukkoja"-tilanteelta.

• herkku-Terttu
        pete_pjn kirjoitti:

Heh.. Harvemmin itseäni nuorempi mainitsee miua "pojaksi" :)

Ihan noin mielenkiinnosta, minkälaisissa tilanteissa ja millaista aikaa jollekulle olisi odotettavissa, mikäli löytäisitte toisenne ja saisitte toisiltanne rakkautta? Olematta kuitenkaan parisuhteessa.

Miulle tuo kuulostaa enemmänkin sellaiselta "hyvää päivää, nähdäänkö tänään, kaipaan haleja ja suukkoja"-tilanteelta.

Hups, oletkin jo päälle kolmenkympin. Näytit kuvassa hivenen nuoremmalta.

Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti.

• herkku-Terttu kirjoitti:

Onko rakkaus sulle tuttu juttu? Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti.

"Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti. "

Itse en kutsuisi tuota rakkaudeksi, vaan seksiksi. Taikka rakasteluksi, jos syvempiä kiintymyksen tunteita on mukana.
        Rakkaus on minulle paljon muutakin kuin petihommat.

Kyllä tuo sinun kutsuma "rakkaus" on tuttu, vaikka huomattavasti harvinaisempi mitä tähän ikään mennessä olettaisi.

• herkku-Terttu
        pete_pjn kirjoitti:

"Sitä tehdään sängyssä ilman vaatteita ja herrasmiehet tapaavat palkita siitä avokätisesti. "

Itse en kutsuisi tuota rakkaudeksi, vaan seksiksi. Taikka rakasteluksi, jos syvempiä kiintymyksen tunteita on mukana.
        Rakkaus on minulle paljon muutakin kuin petihommat.

Kyllä tuo sinun kutsuma "rakkaus" on tuttu, vaikka huomattavasti harvinaisempi mitä tähän ikään mennessä olettaisi.

Mikä vika seksissä tai rakastelussa ilman parisuhdetta? Tuntuu varmasti ihan samalta molemmissa tilanteissa.

Miehet tuntuvat haluavan muuttaa heti yhteen, miksihän?

• OletkoMaksullinenTerttu
        herkku-Terttu kirjoitti:

"Palkitsevat avokätisesti"
        Eli?

• herkku-Terttu
        OletkoMaksullinenTerttu kirjoitti:

"Palkitsevat avokätisesti"
        Eli?

Määrittele "maksullinen".

• Toisinsanoen
        herkku-Terttu kirjoitti:

Määrittele "maksullinen".

Olet.
        Asia on yksiselitteinen, jonka jokainen ymmärtää ilman sen kummempia määrittelyitä. Ainakin jos on rehellinen, itselleen ja muille.

• herkku-Terttu
        Toisinsanoen kirjoitti:

Olet.
        Asia on yksiselitteinen, jonka jokainen ymmärtää ilman sen kummempia määrittelyitä. Ainakin jos on rehellinen, itselleen ja muille.

Menen sänkyyn vain rakkaudesta.

• Pillujen--asiantuntija

Annatko pillua ätmille

• herkku-Terttu

Jos hän on charmööri.

• Kysyn_vaan

Tunnetko palstalta ennestään Linda37:n, Janican ja Saritan? Nekin ovat fiktiivisiä henkilöitä.

• herkku-Terttu

Minä en ole fiktiivinen hahmo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9275
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2859
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      33
      2639
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1945
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1816
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1351
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe