Suora kysymys

Ikäväsinua

Mitä miehet ajattelevat, jos nainen ehdottaa suoraan seksiä? Ehdotin sitä miehelle, jonka olen tuntenut kauan. Nuoruudessa harrastimmekin petileikkejä..ja en voi unohtaa sitä.

11

1367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taattualaatua

Lortto mikä lortto joka käy nussimiseen ainoastaan. Nauttia voi seksistä estoitta. Etkä käräyttele vaikka tietäisit miehen olevan varatun.

• lorttolortontuntee

Ihana unelmakumppani mieheksi olet taas sinä! Heh.

• Ikäväsinua

Ja en haaveilekkaan parisuhteesta, mieskin tietää tämän. Siihen on syynsä, ja nuorenakin pidimme vain hauskaa ja nautimme toisistamme..

• minätäälläheinyt

Mikäs sen mukavampaa! Itse ainakin pidän naisen ehdottamasta sekstailusta. ;)

• Aina_valmiina

Minä vain voin unelmoida moisesta. Se on James Bond jolle naiset ehdottelee. En usko että tosielämässä koskaan tulee vastaan. Ja jos joku kysyisikin, niin hyvän asian puolesta uhrautuu aina. Jos itse saa annettua toiselle orgasmin ja hyviä muistoja, se on sen arvoista. Sitäpaitsi... saattaa siinä itsellekkin jäädä lämpimiä muistoja ja ehkä jokin uusi kokemus.

• mlnw

Noh, unelmoidaan nyt sitten:
      - Tässä tilanteessa, kun oman "pari"suhteen seksuaalinen aktiivisuus on mitä on, niin ajatukseni riippuisivat pelkästään kysyjästä. Ja sanottakoon, että kriteerit vastata myöntävästi tuohon vaakamambo-kutsuun eivät ole taivaissa. Ihan tavallinen keski-ikäinen nainen voisi yllättyä positiivisesti.

Sitten jää enää se kysymys, että kuka uskaltaa kysyä, ja onko kysymyksen kohde mahdollisesti sellainen, että jota kuta haluttaisi kysyä? (Viittaan reportaasini alkuun.)

• Puolisoin pahastunut ole siitä ei

• ikäväsinua

Ehdotukseni hyväksyttiin, eli kysyminen kannattaa aina!

• horooot

Emme tee hirveästi mitään tällä tiedolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7753
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4107
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3660
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      3283
    5. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2848
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2762
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      22
      2731
    8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2643
    9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      140
      2608
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2569
    Aihe