Suora kysymys

Ikäväsinua

Mitä miehet ajattelevat, jos nainen ehdottaa suoraan seksiä? Ehdotin sitä miehelle, jonka olen tuntenut kauan. Nuoruudessa harrastimmekin petileikkejä..ja en voi unohtaa sitä.

11

1373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taattualaatua

Lortto mikä lortto joka käy nussimiseen ainoastaan. Nauttia voi seksistä estoitta. Etkä käräyttele vaikka tietäisit miehen olevan varatun.

• lorttolortontuntee

Ihana unelmakumppani mieheksi olet taas sinä! Heh.

• Ikäväsinua

Ja en haaveilekkaan parisuhteesta, mieskin tietää tämän. Siihen on syynsä, ja nuorenakin pidimme vain hauskaa ja nautimme toisistamme..

• minätäälläheinyt

Mikäs sen mukavampaa! Itse ainakin pidän naisen ehdottamasta sekstailusta. ;)

• Aina_valmiina

Minä vain voin unelmoida moisesta. Se on James Bond jolle naiset ehdottelee. En usko että tosielämässä koskaan tulee vastaan. Ja jos joku kysyisikin, niin hyvän asian puolesta uhrautuu aina. Jos itse saa annettua toiselle orgasmin ja hyviä muistoja, se on sen arvoista. Sitäpaitsi... saattaa siinä itsellekkin jäädä lämpimiä muistoja ja ehkä jokin uusi kokemus.

• mlnw

Noh, unelmoidaan nyt sitten:
      - Tässä tilanteessa, kun oman "pari"suhteen seksuaalinen aktiivisuus on mitä on, niin ajatukseni riippuisivat pelkästään kysyjästä. Ja sanottakoon, että kriteerit vastata myöntävästi tuohon vaakamambo-kutsuun eivät ole taivaissa. Ihan tavallinen keski-ikäinen nainen voisi yllättyä positiivisesti.

Sitten jää enää se kysymys, että kuka uskaltaa kysyä, ja onko kysymyksen kohde mahdollisesti sellainen, että jota kuta haluttaisi kysyä? (Viittaan reportaasini alkuun.)

• Puolisoin pahastunut ole siitä ei

• ikäväsinua

Ehdotukseni hyväksyttiin, eli kysyminen kannattaa aina!

• horooot

Emme tee hirveästi mitään tällä tiedolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      289
      8094
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      186
      4326
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2557
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      186
      2522
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      95
      2111
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1666
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      54
      1607
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      19
      1531
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1294
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      167
      1263
    Aihe