Suora kysymys

Ikäväsinua

Mitä miehet ajattelevat, jos nainen ehdottaa suoraan seksiä? Ehdotin sitä miehelle, jonka olen tuntenut kauan. Nuoruudessa harrastimmekin petileikkejä..ja en voi unohtaa sitä.

11

1367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taattualaatua

Lortto mikä lortto joka käy nussimiseen ainoastaan. Nauttia voi seksistä estoitta. Etkä käräyttele vaikka tietäisit miehen olevan varatun.

• lorttolortontuntee

Ihana unelmakumppani mieheksi olet taas sinä! Heh.

• Ikäväsinua

Ja en haaveilekkaan parisuhteesta, mieskin tietää tämän. Siihen on syynsä, ja nuorenakin pidimme vain hauskaa ja nautimme toisistamme..

• minätäälläheinyt

Mikäs sen mukavampaa! Itse ainakin pidän naisen ehdottamasta sekstailusta. ;)

• Aina_valmiina

Minä vain voin unelmoida moisesta. Se on James Bond jolle naiset ehdottelee. En usko että tosielämässä koskaan tulee vastaan. Ja jos joku kysyisikin, niin hyvän asian puolesta uhrautuu aina. Jos itse saa annettua toiselle orgasmin ja hyviä muistoja, se on sen arvoista. Sitäpaitsi... saattaa siinä itsellekkin jäädä lämpimiä muistoja ja ehkä jokin uusi kokemus.

• mlnw

Noh, unelmoidaan nyt sitten:
      - Tässä tilanteessa, kun oman "pari"suhteen seksuaalinen aktiivisuus on mitä on, niin ajatukseni riippuisivat pelkästään kysyjästä. Ja sanottakoon, että kriteerit vastata myöntävästi tuohon vaakamambo-kutsuun eivät ole taivaissa. Ihan tavallinen keski-ikäinen nainen voisi yllättyä positiivisesti.

Sitten jää enää se kysymys, että kuka uskaltaa kysyä, ja onko kysymyksen kohde mahdollisesti sellainen, että jota kuta haluttaisi kysyä? (Viittaan reportaasini alkuun.)

• Puolisoin pahastunut ole siitä ei

• ikäväsinua

Ehdotukseni hyväksyttiin, eli kysyminen kannattaa aina!

• horooot

Emme tee hirveästi mitään tällä tiedolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2988
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2884
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2703
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2558
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2468
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2460
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2231
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2138
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe