Plus koon naiset

Samuli8

Moro,miten lähestyä muodokasta naista,olen pitkä ja hoikkaa mies,n30v.olen huomannut baareissa et yrität lähestyä muodokasta naista (xl-xxxl)mistä minä pidän niin se on vaikeaa, vaikuttaako ruumiin rakenteeni siihen et muodokkaita naisilta saa vastauksen,tyyliin vonkaat vain p....A.haluaisin muodokkailta naisilta vastauksia, Vantaalla itse hääräilen😁

56

3674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiNaisetTykkää

Kutsut treffeille, etkä heti itseäsi yökylään?
      Treffeille, oikeille, pyytäminen ylipäätään nykyään on positiivista, eikä vain "netflix and chill".
      Ole kiinnostunut ihmisestä, se antaa aina positiivisen vaikutelman.

• Siis en ole kutsumassa itseäni heti yökylään, haluaisin tutustua ja jutustella muijienkaa ennen mitään yökyläjuttuja,mut vaikeammin tavoitellemissa on muodokkaat muijat mistä pidän entä hoikat ja normi muijat missä en näe mitään.

• kuis----

Miksi kohtelet muodokkaita ja hoikkia eri tavalla?

• Siis en Kohtele erillä tavalla,en väheksy kumpikaan osapuolia,mutta muodoikkaissa naisissa on jotain mikä on omaan silmään se in juttu.

• kuis----
        Samuli8 kirjoitti:

Siis en Kohtele erillä tavalla,en väheksy kumpikaan osapuolia,mutta muodoikkaissa naisissa on jotain mikä on omaan silmään se in juttu.

ja pokkana väität että naisten suhtautuminen sinuun on kuitenkin erilaista. Mielenkiintoista. Millaisesta otoksesta on kyse? Kuinka monta muodokkaan lähestymisyritystä ja kuinka monta hoikan lähestymisyritystä?
        Haarukoin tässä vähän kuinka relevantteja väitteesi ovat.

• kyssäriäpuk
        kuis---- kirjoitti:

ja pokkana väität että naisten suhtautuminen sinuun on kuitenkin erilaista. Mielenkiintoista. Millaisesta otoksesta on kyse? Kuinka monta muodokkaan lähestymisyritystä ja kuinka monta hoikan lähestymisyritystä?
        Haarukoin tässä vähän kuinka relevantteja väitteesi ovat.

Siinä taas paskiainen jolle ei mikään vstaus kelpaa. Mitä hänen olisi pitänyt sanoa jotta olisit tyytyväinen? Oletko itse laiha nainen ja kiukuttaa kun komea mies haluaakin pullukan?

• suklaatanaamaan

Osta baariin mukaan joku suklaapatukka. Tarjoo se ja mainitse sillee ohimennen kepeesti et joo mul on kotona lisää, laaja valikoima..

;D

• plusplus---

Tshhh, mä lähtisin kuola valuen....

• xl-xxl

Hei Samuli8, sanoisin itse isompikokoisena naisena että oletan melkeinpä baarissa ettei kukaan "normaali" tule iskemään vaan he yleensä kysyvät jotain kavereistani tai pyytävät tilaamaan myös heille jotta pääsevät jonon ohi ja maksavat sitten vähän extraa, joten olisin onnesta soikeana jos joku lähestyisi minua niin että on kiinnostunut. Itse arvostaisin ihan suoraa lähestymistä että sanoo että tykkää isommista naisista koska se on mielestäni rohkeaa tulla sanomaan tuollaista mutta ymmärrän ettei kukaan mies ehkä uskalla ja siksi jos tulisi juttelemaan niin että tulee vain sellainen olo että nyt tuo mies keskittyy vain minuun ja on aidosti kiinnostunut (esim. jos mies sanoisi että olen kaunis, siis kaunis eikä seksikäs tai kuuma tai mitään sellaista) niin olisi ihana kokemus... on tässä itselläkin tullut se ennakkoluulo että minun kehotyypistäni tykkäävillä on vain joku fetissi enkä halua olla pelkkä kohde sen tyydyttämiselle niin on hyvä jättää kaikki pervoilu pois...

• Hieno vastaus,ei millään mikään fetissi isompia naisia kohtaan ole,mutta se mieltymys.toiset tykkää toisesta ja toiset jostain muusta😁

• Siis hoikat naiset esim baareissa tulee juttelemaan ja lähestyy helpommin ennekö muodokkaat naiset mitä toivoisin.

• xl-xxl

Tuo kokemus on luultavasti selitettävissä sillä että isommilla naisilla on se ennakkoluulo ettei kukaan ole kiinnostunut eikä halua nolata itseään koska vähän isommista tykkääviä miehiä tai edes heitä hyväksyviä on harvassa...

• Minäkin epäilen samaa,mutta meitä on ketkä tykkää isommita😁

• xl-xxl kirjoitti:

Tuo kokemus on luultavasti selitettävissä sillä että isommilla naisilla on se ennakkoluulo ettei kukaan ole kiinnostunut eikä halua nolata itseään koska vähän isommista tykkääviä miehiä tai edes heitä hyväksyviä on harvassa...

Niin miksi ei voi ilmaista itseään mistä tykkää😁

• xl-xxl

No niin kuin sanoin niin minulle ja varmasti monellekin muulle olisi aivan mahtava kokemus kun mies tulisi sanomaan että pitää kauniina tai että on kiinnostunut isompikokoisista naisista. Eli saa ilmaista!

• Miten kerrot sen ettei nainen pelästy.

• xl-xxl

Vitsi kun en osaa sanoa. Toivoisin ettei naiset pelästyisi niin herkästi... minusta se pitää sanoa suoraan mutta ehkä useampi haluaa että lähestytään silleen kasuaalisti että osoitat kiinnostusta kaikkea muuta kun naisen ulkonäköä kohtaan, hänen vointiaan ja elämäntilannettaan ja kaikkea sellaista... en tiedä...

• Mistäpäin suomea kirjoittelet,anteeksi miehisellisyyteni et tämmösiä kyselen😋

• xl-xxl

Juu ei kysymyksistä mitään haittaa ole, asun tällä hetkellä vantaalla.

• xl-xxl kirjoitti:

Juu ei kysymyksistä mitään haittaa ole, asun tällä hetkellä vantaalla.

Mihinkäs me tänään mennään yhdelle ja jutustelemaa lisää?

• Samuli8 kirjoitti:

Mihinkäs me tänään mennään yhdelle ja jutustelemaa lisää?

Biljardia pelaan vai keilaamaan😁

• xl-xxl

Apua en minä uskalla. :D mutta toivottavasti joku kiva ihminen lähtee kanssasi :)

• xl-xxl kirjoitti:

Apua en minä uskalla. :D mutta toivottavasti joku kiva ihminen lähtee kanssasi :)

Joko tänään uskallat😍

• xl-xxl
        Samuli8 kirjoitti:

Joko tänään uskallat😍

No, oletko löytänyt etsimäsi? :D

• Valitettavasti en oo löytänyt vielä sitä muodokasta naista itselleni,ja sinäkään et vielä oo lämmennyt treffeille😉

• HyväSamuli

Noiden edellisten viestiesi perusteella vaikutat ehkä hieman liian innokkaalta xxl-naisten suhteen - ja he pelästyvät sinua.

• xl-xxl
        Samuli8 kirjoitti:

Valitettavasti en oo löytänyt vielä sitä muodokasta naista itselleni,ja sinäkään et vielä oo lämmennyt treffeille😉

Kannattaa tulla dondoon

• eiootottahöpöhöpö
        xl-xxl kirjoitti:

No eikä kyllä ole harvassa! Olen isokokoinen nainen ja kyllä mua lähestytään jatkuvasti miesten taholta.

• xl-xxl
        eiootottahöpöhöpö kirjoitti:

No eikä kyllä ole harvassa! Olen isokokoinen nainen ja kyllä mua lähestytään jatkuvasti miesten taholta.

No ehkä olet sitten ns. oikealla tavalla isokokoinen eli rasva useimpien katsojien mielestä oikeassa paikassa...

• illuusion.rakentajat
        xl-xxl kirjoitti:

No ehkä olet sitten ns. oikealla tavalla isokokoinen eli rasva useimpien katsojien mielestä oikeassa paikassa...

Todennäköisempää on se, että vaatteilla on saatu pakattua ja muotoiltua paketti kasaan.

• Anonyymi
        Samuli8 kirjoitti:

Valitettavasti en oo löytänyt vielä sitä muodokasta naista itselleni,ja sinäkään et vielä oo lämmennyt treffeille😉

Joko jo oot löytäny? 🙂

• Hoikkanainen

Olenko hoikka kertokaas. Elikkäs olen 170cm pitkä ja painan vain 120kiloa. Peilikuva näyttää mielestäni hyvältä.

• Itse olen180cm ja n,70kg.niin pidän itseäni hoikkaa.

• Tuohon mittaan on nainen hyvässä iskussa 😁

• LähestyHeitä

Laihduttajan patukka kädessä.

• Rohkeastijuttelemaan

Joku jo sanoikin, että ihan vaan suoraan kysymään treffeille. Itse en tykkäisi, että joku kertoisi minulle pitävänsä nimenomaan isommista naisista ja lähestyvänsä vain siksi. Voithan sanoa naiselle hänen olevan kaunis tai kiinnitä huomiota johonkin muuhun kuin kokoon hänessä, kehu ja keskustele sitten muustakin kuin naisen ulkonäöstä.
      Kiva kuulla että on miehiä, jotka pitävät isommista naisista! Lähestykää rohkeasti, tähän asti "iskuyritykset" ovat olleet luokattoman huonoja, eli jotain tissien tai takapuolen kommentointia tai juuri se "pidän vähän isommista naisista", mikä ainakin itselleni on aikamoinen turn off, koska tulee sellainen olo, että tämä "isompien naisten" joukko olisi jotenkin yhtä massaa ja kaikki samanlaisia.

Viimeisin oikeasti toimiva avaus oli se, että mies kertoi kuunnelleensa kauempaa kavereideni kanssa jutteluani ja pitävänsä murrettani ihanana. Teki mieli antaa aplodit loisteliaasta avauksesta!

• Kiva kuulla ihmisten mielipiteitä asiasta ja kuinka rohkeastiuskallatta kirjoittaa,mikä murre sulatti miehen sydämeen😁

• itsekinisompi

Olipa mukava kirjoitus ja nuo viimeiset lauseet.

• Ja mielellään juttelen tästä asiasta niin jospa minäkin löytäisin joskus sen mitä etsin😉

• Rohkeastijuttelemaan
        Samuli8 kirjoitti:

Kiva kuulla ihmisten mielipiteitä asiasta ja kuinka rohkeastiuskallatta kirjoittaa,mikä murre sulatti miehen sydämeen😁

Puhun aika vahvaa Pohjois-Karjalan murretta, mikä tuntuu täällä etelässä olevan jotenkin sellainen suoranainen kutsu tulla juttelemaan. :) Olin todella otettu siitä, että mies tuli puhumaan minulle, vaikka sen syvempiä romanttisia tunteita ei herännytkään.

Itse en uskalla mennä juttelemaan juuri kenellekään, koska kuvittelen miesten aina etsivän fyysisesti samantyyppistä naista. Ja jotenkin kuvittelen etten itse sovi kenellekään, en oikein tiedä miksi. Sama torjutuksi tulemisen pelkohan se on miehilläkin, eli täytyy myöntää että kyllä jokainen minua lähestynyt mies on minua rohkeampi. Ja siksi kyllä puhun kaikille kohteliaasti, oli juttelija sitten narkkari tai mies baaritiskillä. :)

• Kannattaa haastaa läskinainen syömiskilpailuun. Palkinnoksi voittaja saa lisää ruokaa.

• Pillujen--asiantuntija

Mies lähestyy naista ain pillun saanti mielessä. Turha alkaa mitään muuta selittämään.

• semmosianeon

On varmasti totta.

• AvioATMies

Hehheh. Ei vanha enää jaksa tuollaisia ajatella, vaikka naisseura muuten onkin mukavaa ja piristävää.

• Nimimerkillä

Lähestytään ihan samalla tavalla kuin muitakin ihmisiä...

• dwarf81

Minä olen aika pienikokoinen (171cm/60kg) mies, mutta jostain syystä tykkään itseäni isommista naisista. Kyseessä ei ole varsinainen fetissi, koska tykkään myös saman kokoisista ja pienemmistä.

Mutta sellainen asia hankaloittaa että aika monet pitkät/pluskokoiset haluavat että mies tykkää heidän ulkonäöstään samoista syistä kuin hoikista ja lyhyemmistä naisista.

Eli se on turn off jos mies tykkää siitä kun nainen on vaikka iso, tai miestä pidempi. Se on turn-on kun mies ei pidä isoa isona tai pitkää pitkänä.

Mitä tapahtui sille että jokainen haluaa tulla tykätyksi omana itsenään? Koska siitä tuli automaattisesti fetissi? Pitääkö kaiken mennä jonkun typerän kaavan mukaan?

Je, neuvot. Ei kannata sanoa siitä koosta mitään. Ei kannata selittää että tykkää isommista (onko tuolla joku fetissi?). Ei kannata sanoa ettei koko ole ongelma (tyytyykö tuo minuun?). Eikä sitäkään ettei nainen ole iso (koska kyllä pluskokoinen nainen tietää olevansa iso).

Mitä tahansa muuta, kehuu vaikka murretta joka mainittiinkin. Siitäkin saa muuten pisteitä kun vaivautuu miettimään jotain mitä kehua, sellaista mikä ei tule kaikille ekana mieleen ;)

• No koska isotkin naiset ovat kranttuja. Olet ehkä pituudeltasi nippa nappa miehen mitat täyttävä, mutta toivottoman hoikka. Hoikka/laiha on naisille pahempi turnoff kuin lihava mies. Naiset haluavat tuntea olevansa pieniä miehen rinnalla, eivätkä norsuja.

• Pillujen--asiantuntija

Lähesty naista salaa takaapäin ja sitten yhtäkkiä suutelet sitä ensin niskaan ja sitten huulille. Naiset tykkää kun yhtäkkiä mies suutelee ilman lupaa.

• Kysyt kohteliaasti josko hän voisi antaa sulle persettä..

Vähän niinku ensi hätään.. Katotaan suhdetta sitte jälkeenpäin.

• perseeseenpyrkijäkö

Katsot asiaa homon näkökulmasta.

• perseeseenpyrkijäkö kirjoitti:

Katsot asiaa homon näkökulmasta.

Anna persettä meinaa että anna pillua.

• Eräkettu kirjoitti:

Anna persettä meinaa että anna pillua.

Pyydätkö naiselta pillua jos tahdot persettä?

• Anonyymi

Kaikenlaisia hiippareita.

• Anonyymi

Joko löytänyt mitä etsit? :)

• Anonyymi

En. :-)

• Anonyymi00036

Plus nainen kellä pylly&reidet&rinnat on pyöreät vie miesten huomion. Ei teinipoika vartalolla nykyään pärjää miesten maailmassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      353
      12226
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      189
      11248
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6573
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5357
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      206
      3867
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      176
      3643
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2733
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      178
      2477
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      52
      2230
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1922
    Aihe