Elopainoa tullut vatsan päälle, se vähän ketuttaa. Muuten sporttinen ja nuorekas. No pitää kai vetää taas pitkää lenkkii et pääsis biitsikuntoon mutta tämmönen mörkö biitsillä? Mä oon gootti. Puoltoista vuotta sinkkuna ja heti lässähtää.
Kunhan puhelen
4
170
Vastaukset
- Kaunis.nainen-
Vatsakkaat miehet on seyksyjä-
Mukava kuulla mutta mä en oikein tykkää tästä Samoalaistyyppisestä vatsapöhöstä. Keittolinja, lenkkeilyy ja kaffakuulaa.
- Sinkkuneiti30
Bodarit on itseään täynnä tosiaan eikä ne huomioi naista. Ne käyttää aineita ja sitten niillä ei edes seiso. Olen treenannut muutamia kertoja yhden mies kaverin kanssa ja se juo vaan vettä treeneissä eikä käytä mitään ylimääräistä, rento kaveri joka syö vaikka pizzaa treenin jälkeen. Oluttakin se juo ainakin mahan koosta päätellen joten varmaan olisi myös hyvä seksissä.
Eli tästä pömppiksestä ei ole pakko luopua? Silti se saisi vähän pienempi olla ihan terveydellisistäkin syistä. Ei tässä kuitenkaan mitää sixpäkkii olla hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467