Nyt en tarkoita parisuhteita vaan jotain muuta?
Mistä unelmoit?
17
291
Vastaukset
- Rumasinkkumies-
Unelmoin että naiset haluaisivat tutustua minuun kaverina. Hyväksyisivät minut rumana ihmisenä tähän yhteiskuntaan.
- luovuttaja
En mistään.
- orjatyöläinen
Suuresta lottovoitosta, että voisin lopettaa työnteon (tai ainakin tehdä mieluisampaa työtä) ja vaan elellä. Voisin auttaa vähävaraisia ystäviäni ja perhettäni.
Omasta talosta maalla.
- Kiltti-ja-kunnollinen
On paljonkin unelmia. Unelmoin kesästä, lottovoitosta ja naisen pillun näkemisestä.
Ihmeparantumisesta.
- Teknodonna
Mikä sua vaivaa? Kauheeta.
Just kun ajattelin itse marista omituisesta kuumeilua muistuttavasta olosta. Teknodonna kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Kauheeta.
Just kun ajattelin itse marista omituisesta kuumeilua muistuttavasta olosta.Lähinnä krooninen kaukokaipuu. :)
Muut krooniset vaivat on osa jo hoituneet päiväjärjestyksestä, vielä kun vasemman jalan saisi kondikseen. Se on kiukutellut nyt 6-vuotta eikä yksikään lääkäri osaa sanoa taikasanoja. Nyt vain arvaillaan hoidetaanko selkää vai jalkaa. :)- Teknodonna
zönggö kirjoitti:
Lähinnä krooninen kaukokaipuu. :)
Muut krooniset vaivat on osa jo hoituneet päiväjärjestyksestä, vielä kun vasemman jalan saisi kondikseen. Se on kiukutellut nyt 6-vuotta eikä yksikään lääkäri osaa sanoa taikasanoja. Nyt vain arvaillaan hoidetaanko selkää vai jalkaa. :)Yleensä se on selkä. Nilviäisillä on siinä mielessä helpompaa kuin meillä ruodokkailla.
👌
- Pahamies1111
Oikeastaan kaikki unelmat alkaa olla saavutettu ja nyt pitäisi hakea elementtejä hyvinvointiin.
- ätminki
Anaali panosta kauniin teini naisen kanssa.
- kjasidkjnaine
Lähinnä toivon tämän todellisuuden loppuvan pian ja haavena olisi sielun siirtyminen suraavaan ulottuvuuteen.
- minnepäin
Minne päin ulottuvuutta? Miten kauas?
- kjasidkjnaine
minnepäin kirjoitti:
Minne päin ulottuvuutta? Miten kauas?
No vaikkapa sinne Jumalan luo valoon.
Paljon NDE kokemuksia luettuani tahtoni poistua tästä maailmasta on ollut voimakasta.
Ulottuvuus voi olla tässä ihmisten rinnallakin... En tiedä varmaksi, koska sitä ei kukaan tässä maailmassa pysty varmasti kertomaan mihin henki menee lähdettyään ruumiista pois.
- crux
En oikein mistään muusta. Odotan kyllä kevättä ja kesää, mutta eipä sekään varsinainen unelma ole. Kyllähän sitä voisi tavoitella vaikka mitä ja jos tarpeeksi jotain haluaisi niin luultavasti se myös toteutuisi. En vaan tiedä mitä tässä maailmassa kannattaa tavoitella kun ajan tuuli pyyhkäisee kuitenkin lopulta kaiken pois.
- Naisasialooser11
Että saisi taas kimppakivaa helgamiehen ja super-atmin kanssa.
- Liiallista
Toivon pääseväni pois täältä johonkin kaukaisuuteen ehkä taivaan rauhaan. En tiedä muuta, tunne on ollut vahvana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787