Tältä se sitten näyttää, katsokaahan palstanaiset ihan ajatuksella:
http://www.viikonloppu.com/?p=146260
Vaikka tuolla väitetään että olisi mahdollisesti maskeerattu niin aika hyvin tuon varmaan ilmentää tositilannetta, sitä miten jännämies alkuun osaa pitää itsensä aisoissa mutta pikkuhiljaa sitten aina vaan enemmän ja enemmän antaa periksi impulsiivisille mielihaluilleen.
Nainen antoi elämästään vuoden jännämiehelle
12
266
Vastaukset 12
- muijaa_kuontaloon
Kännissä kompuroinut tietysti taas.
- yksinkertaista
Harmaaritari on palstan pahin valkoritari.
Vaikka palstan naiset eivät neuvojamme uskokaan niin kyllä meidän pitää edes yrittää, tässä jännämiesten välttämisasiassa valkoritaroin ihan mielelläni.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Eikö musta silmä kaunista naista.
- näin.ne.toimii
Ollut palstan tyyppinen mustasukkainen mies, joka ei hyväksynyt naisen entistä seurustelukumppania, vaan odotti, että nainen olisi ollut neitsyt. Mutta kun se yksi kumppani oli ollut, niin mustasukkaisuuksissaan veteli naista päin näköä.
- Tasopoliisi
No kyllä jos nainen on jakanut itseään niin joku deittitakuu tms tyyppinen systeemi on paikallaan
- tottaseon
Joo kyllä sitä muutamassa vuodessa karisi elämästä paljon hyvää. Ensin meni usko minkään hyvän olemassaoloon, seuraavaks itsetunto, sitten hitaasti elämänilo (jatkuva surumielisyys) ja jostain syystä vasta viimeisenä luottamus siihen paskiaiseen mikä sitten onneks ratkaisi pelin, ja siis omaksi edukseni. Ja kyllä näkee naamasta. Ehkäpä aika parantaa. Ja äijä senkun porskuttaa...
Onnittelut sulle siitä että kuitenkin pääsit irti, on niitäkin jotka ei osaa lähteä ikinä. Minusta tuo video on siitä hyvä, melkein teki pahaa katsoa, että se konkreettisesti näyttää miten pienistä jäljistä aikaa myöten kasvaa vaan isompia. Luulen että joku ihan oikeasti voi tuosta ottaa onkeensa sopivassa vaiheessa nähdessään ja tajuta että asiat ei parane vaan ne vaan pahenee ajan kanssa vaikka kuinka toivoisi niiden paranevan.
- tottaseon
Kiitos 💛. Ei se lähteminen ole helppoa, koska tuollainen tyyppi saa sut tuntemaan itsesi niin arvottomaksi kaikin tavoin. Koukuttaa sitten sen maahanpoljennan perään anteeksipyynnöillään ja sillä loputtomalla siirappisella imartelulla. Lopulta sitä on vaan niin sekaisin että ei enää tiedä mikä on totta ja mikä kuvitelmaa. En toivoisi samaa kenellekään, hajotti niin paljon hyvää itsestäni. Tekee pahaa ajatella että tuolla se vaanii jo seuraavaa, mutta minkäs sille tekee.
tottaseon kirjoitti:
Kiitos 💛. Ei se lähteminen ole helppoa, koska tuollainen tyyppi saa sut tuntemaan itsesi niin arvottomaksi kaikin tavoin. Koukuttaa sitten sen maahanpoljennan perään anteeksipyynnöillään ja sillä loputtomalla siirappisella imartelulla. Lopulta sitä on vaan niin sekaisin että ei enää tiedä mikä on totta ja mikä kuvitelmaa. En toivoisi samaa kenellekään, hajotti niin paljon hyvää itsestäni. Tekee pahaa ajatella että tuolla se vaanii jo seuraavaa, mutta minkäs sille tekee.
Eihän sille mitään mahda eikä sun ehkä kannata murehtia kun sulla on nyt oma elämäs, elät sitä vaan ja annat ajan hoitaa haavoja niin kyllä ne muistot ainakin haalistuu jossain vaiheessa. Minä meen nyt nukkumaan, hyvää yötä sullekin :)
- onseoutoa
Islamistien naisilla taitaa olla myös huonosti asiat.
Sitä en ymmärrä, että miksi naisen täytyy pilata oma elämänsä.
Sen on oltava jokin itsetuhovietti.
Onko nainen vaihtoehtoisesti tyhmä?
Kunnollisia miehiä ja naisia on varmasti paljon.
Ehkä nuo vaan kuuluvat toisilleen. Pilaavat toinen toisensa elämän.
Yksi niitä elämän suuria mysteereitä minulle.
Ihmisellä on lähtökohtaisesti asiat hyvin.
Se pitää tuhota.
En ymmärrä.- 7______
Ei ne kelvottomat kulje minkään varoituskyltin kanssa vaan nimenomaan antavat itsestään lähes täydellisen ensivaikutelman. Sitä on mahdotonta ymmärtää ennen kuin on sen kokenut, sen tiedän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493