Hei haen töitä eläinten sekä lasten parissa. Olen hakenut jo useammasta paikasta (esim. myymälöistä) töitä, mutta hieman epävirallisena keikkana haluaisin julkaistaa tämän ilmoituksen, että jos joku haluasi apua lasten tai eläinten hoidossa/ ulkoilutuksessa.
Elikkäs olen 16 vuotias lukiolaistyttö Porista. Minulla oli pari vuotta sitten n. 3 vakituista koiran ulkoilutus keikkaa, mutta silloin en pyytänyt rahaa koska nautein ja edelleenkin kyllä nautin eläinten kanssa olemisesta. Minulla on itselläni pari karvapalloa ja olen ollut hevosten kanssa tekemisissä koko ikäni.
Lapsia taas olen vahtinut pari kertaa niin että olen saanut palkkaa, mutta olen sukulaisten pienempiä ilmaiseksi hoidellut.
Jos kellään on mitään kysyttävää tai olisi tarvetta niin ottakaa yhteyttä puhelimitse puh. 0440270641 :)
Hoitotyötä Porista 16-vuotiaalle
Petrinav
1
191
Vastaukset
- PieniNeuvoSinulle
Pieni neuvo sinulle:
Älä KOSKAAN jakele puhelinnumeroasi tälläisellä anonyymipalstalla.
Tulet saamaan puheluita "sediltä", joilla on mielessä kaikki muut, paitsi työtarjoukset. Tai voihan niitä "työtarjouksiksi" kutsua.
Perusta vaikka oma s-postiosoite tälläisiä palstoja varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565600
- 1145409
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465022Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302963Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252507- 502411
- 432154
- 231848
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141584Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101546