Pastalle on laskeutunut nyt rauha. Ainoastaan Naisasialuuseri ja super-atm:n haastavat enää naisten kanssa riitaa verissä päin, mutta kaikki muut ovat tyytyneet kirjoittelemaan ja väittelemään sangen asiallisesti! Onkin hämmästyttävää nähdä mm. Totuus2017:n, 12121212:n, harmaaritarin ja muiden keskustelevan näinkin asiallisesti inhoamiensa kokeneempien naisten kanssa ilman minkäänlaista vittuilua tai haukkumista.
Onneksi olkoon, olette saavuttaneet nyt sen pisteen jolla palstalla voi katsoa vallitsevan rauhan!
Palstarauha
14
447
Vastaukset 14
- ex-palstailija
Palstalla on todellakin rauhallista, se on edistystä.
- hioljaisuus
palstalta on poistunus sruui määrä kirjoittajia
- palstapoika
Ei välttämättä poistunut, mutta tällä hetkellä jutut on perseestä niin ei tule kommentoitua.
Kiitos kiitos, itsekin olen suht tyytyväinen tilanteeseen vaikka onhan se hieman harmillista että me kiltit & kunnolliset, asiallisesti käyttäytyvät palstan miehet silti edelleenkin saadaan kokea aiheetonta vihaa ja vainoa. Tänäänkin olen saanut kuplemantoivotuksia näköjään, 765765876 kirjoitti tuolla yhdessä ketjussa:
"(Ehdin jo toivoa, et olisit purrut kieleesi ja potkassut tyhjää myrkytykseen.)
Et voikin jonkun ihmisen persoona ärsyttää ja vituttaa noin paljon! "
Toivottavasti palstanaiset joskus pääsevät irti noista pidäkkeettömistä raivonpurkauksista niin sitten ehkä voidaan sanoa että keskustelu täällä on asiallista.- Uutta.ja.ihmeellistä
Mihin kirjoitukseesi sait tuollaisen vastineen?
Uutta.ja.ihmeellistä kirjoitti:
Mihin kirjoitukseesi sait tuollaisen vastineen?
Tuolla "Lukekaa palstalaiset" kun ihan kiltisti kommentoin sen yhden itsensä paremmaksi ihmiseksi kohottaneen bloggaajanaisen viinin siemailua keskellä päivää.
- Uutta.ja.ihmeellistä
Harmaaritari kirjoitti:
Tuolla "Lukekaa palstalaiset" kun ihan kiltisti kommentoin sen yhden itsensä paremmaksi ihmiseksi kohottaneen bloggaajanaisen viinin siemailua keskellä päivää.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14740724/lukekaa-palstalaiset-#comment-88919378
Tuliko alemmuuskompleksi? Vapaapäivä rentoutuen ja tutustuen Laasasen teoriaan? - sokea.omalle.käytökselle
Harmaaritari kirjoitti:
Kiltisti kommentoit, no enpä sanoisi.
Ja "kiltit ja kunnolliset, asiallisesti käyttyvät", hmmmm kannattais katsoa peiliin.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Ei tänne mitään rauhaa tule. Siitä minä pidän huolen. Nyt on vaan sellainen suvanto vaihe menossa. Tänäänkin perjantaina moni naiset levittää haaransa ja jännämiehet ähkii naisen haaroissa.
- kurppanainen88
Mun haaroissa ei ole ainakaan kukaan ähkinyt sitten syyskuun.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Ei ole tervettä olla ilman munaa niin kauaa.
Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Ei ole tervettä olla ilman munaa niin kauaa.
Niinpä, ja minä olen ollut vuosia.
Meinaatko että tänään saattaa ehkä karvaiset perseet nousta ja laskea:)))))))
Varmasti Bicky Royal-miehen karvainen ja tatuoitu perse ainakin tänään nousee ja laskee:))))))) Sen jälkeen Bicky voikin käydä paskalla ja pyyhkiä perseensä olohuoneen verhoihin ja juoda jääkaapista kaikki lonkerot:)))))))))))))))- Kaljuus_ja_homous
DarkFear kirjoitti:
Meinaatko että tänään saattaa ehkä karvaiset perseet nousta ja laskea:)))))))
Varmasti Bicky Royal-miehen karvainen ja tatuoitu perse ainakin tänään nousee ja laskee:))))))) Sen jälkeen Bicky voikin käydä paskalla ja pyyhkiä perseensä olohuoneen verhoihin ja juoda jääkaapista kaikki lonkerot:)))))))))))))))Kummasti sinulle tulee kaikesta aina mieleen miesten karvaiset perseet. Johtuukohan siitä, että olet liimannut niitä persekarvoja kaljuusi, vaiko siitä monikulttuurisen homouden harrastamisesta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493