Voiko teidän mielestä häihin laittaa kyseistä mekkoa vieraana. Mielestäni se olisi hyvä, mutta onko se liian valkoinen/ kilpaileeko liikaa morsiamen puvun kanssa?
https://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/john-zack-911/lace-chiffon-maxi-dress-911312-115/
Häävieraan mekko
emppuuful
4
1403
Vastaukset
Hei,
Mielestäni tuo mekko ei ole häihin sopiva. Tuo sopii johonkin vähemmän juhlavaan tilanteeseen. Tyylillisesti mekko ei kilpaile hääpuvun kanssa mutta väri on väärä ja tyyli liian vapaa. Häävierailla saa olla rennompi mekko kuin morsiamella ja morsiamen ja sulhasen äidillä.Minusta taas miks ei, tuo on täysin erikastissa mitä häämekot
- niiskumuikku
olen samaa mieltä varsinkin jos on rennommat häät kyseessä ja perinteet eivät ole niin vahvasti esillä
- Mautonmekko
Tuo mekko näyttää takaa niin hölmöltä, että en käyttäisi missään tilanteessa. Ei ihme että on alessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823490
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)763179Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683032On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702710Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442202- 621784
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261741- 351715
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601638