Pariutuminen on aina valtataistelua

PariutumisenTeoriaa

Naiset haluaa miehen joka on heitä vahvempi. Siksi naiset testailee miestä. Vain mies joka osoittaa olevansa naisten vahvempi niin sosiaalisesti (korkeampi status), henkisesti (kestää hievahtamatta naisen oikuttelun) kuin fyysisesti (naista pidempi ja lihaksikkaampi) pääsee pukille. Tällaiselle miehlle nainen vihdoin antautuu.

Huomatkaa sotaisat sanavalinnat joita tällaisesta tilanteesta yleisesti käytetään. Mies "piirittää" naista ja nainen vihdoin "antautuu" kun mies on saanut muurit murrettua. Nainen on aina lähtökohtaisesti torjuva miestä kohtaan ja miehen pitää murtaa naisen muurit. Muurit on naisen kylmäkiskoinen asenne ja testailu jonka tarkoitus on testata onko mies vahvempi, alfa-ainesta.

Miehet jotka on aivopesty uskomaan tasa-arvoon ja siihen että riittää että on vain kiva naiselle jne. niin he ei koskaan pääse pukille asti, koska he eivät osaa asennoitua naisten torjuvaan "valloita minut"-asenteeseen. Monille feministipojille tuleekin aika tyrmäävänä yllätyksenä miten tylyjä naiset on kun heitä lähestyy, koska heitä ei ole opettu että nainen pitää valloittaa ja nainen haluaa vastustella ja testailla. Ei ihmekään että nämä nössömiehet katkeroituu, alkaa haukkumaan että naiset haluaa jännämiehen jne. Kaikki on syytä feministisestä kasvatuksesta, joka sepittää satuja että sukupuolten välillä ei ole eroja, ja että senkun vaan juttelee mukavia naisille, niin he rakastuu sinuun. Oikeastihan naiset haluaa että heidät otetaan vahvan miehen tavoin. Nainen voi oikeastaan vain kiihottua siitä kun hän on ensin vastustellut ja lopulta antautuu vahvuutensa osoittaneelle miehelle.

Ja huomautus loppuun ennen kuin kitisette. Nyt ei puhuta raiskauksista tai siitä että miehen pitää pakottaa nainen seksiin, vaan siitä että miehen ja naisen väliseen soidinleikkiin kuuluu sisään rakennettuna tällainen valtapeli, jossa nainen esittää vaikeaa ja mies osoittaa vahvuutensa naisen testailun edessä ja lopulta nainen antautuu. Molemmat haluaa tällaista. Feministien höpinät siitä että miesten ja naisten välillä ei ole eroja eikä valtapelejä on silkkaa utopistista fantasiaa, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

85

2547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crux

      En väitä vastaan, mutta totean että on myös meitä romanttisia miehiä jotka ovat teini-iästä lähtien haaveilleet tasa-arvoisesta suhteesta jossa on enemmän rauhaa kuin sotaa. Ei tällaiselle ressukalle oikein tuota edes tyydytystä saalistaminen ja sotiminen, ei edes onnistunut sellainen.

      • PariutumisenTeoriaa

        Ei se kaikille miehille tuotakaan tyydytystä, mutta naiset haluaa sitä, joten joko pelaat mukana tai olet vain se jämämies johon nainen lopulta tyytyy kun ei parempaa saanut, ja jonka kanssa ei synny sitä eroottista kipinää kuten niiden miesten kanssa jotka jaksaa tuota pelailua.


      • crux
        PariutumisenTeoriaa kirjoitti:

        Ei se kaikille miehille tuotakaan tyydytystä, mutta naiset haluaa sitä, joten joko pelaat mukana tai olet vain se jämämies johon nainen lopulta tyytyy kun ei parempaa saanut, ja jonka kanssa ei synny sitä eroottista kipinää kuten niiden miesten kanssa jotka jaksaa tuota pelailua.

        Näinhän se yleensä menee, mutta ei minulla oikein ole hyvää vaihtoehtoa. Voin tuhlata elämäni pelaamiseen ja teeskentelemiseen tai sitten yksin olemiseen ja katkeroitumiseen. Jälkimmäinen tuntuu ainakin rehellisemmältä vaihtoehdolta.


      • TotuusjaTie
        PariutumisenTeoriaa kirjoitti:

        Ei se kaikille miehille tuotakaan tyydytystä, mutta naiset haluaa sitä, joten joko pelaat mukana tai olet vain se jämämies johon nainen lopulta tyytyy kun ei parempaa saanut, ja jonka kanssa ei synny sitä eroottista kipinää kuten niiden miesten kanssa jotka jaksaa tuota pelailua.

        Naiset ei halua tota. Lopeta harhoissa eläminen ja näe totuus. Ei ne naiset ole susta kiinnostuneita.


      • mitenonko

        Mitä se romantikka, josta oot haaveillut käytännössä tarkoittaa?


      • crux
        mitenonko kirjoitti:

        Mitä se romantikka, josta oot haaveillut käytännössä tarkoittaa?

        Kai se käytännössä tarkoittaa sitä että nainen on yhtä innokas tutustumiseen kuin minäkin. Ja yhteenkuuluvuutta enemmän kuin miehisten ja naisellisten erojen korostamista.


      • kiltti_kotirouva

        Aloittaja oli jossain asioissa oikeassa....olen vanhanajan feministi, haluan tasa-arvoa työelämässä, palkoissa, kotitöiden, lastenhoidon ja oman vapaa-ajan jaossa, mutta esim. seksissä nautin lievästä alistumisesta....miksiköhän?
        Dominoin kyllä aina tarvittaessa eli erittäin usein.


      • kiltti_kotirouva kirjoitti:

        Aloittaja oli jossain asioissa oikeassa....olen vanhanajan feministi, haluan tasa-arvoa työelämässä, palkoissa, kotitöiden, lastenhoidon ja oman vapaa-ajan jaossa, mutta esim. seksissä nautin lievästä alistumisesta....miksiköhän?
        Dominoin kyllä aina tarvittaessa eli erittäin usein.

        Sinulla on siis fetissi. Hienoa, että tunnet itsesi noinkin hyvin.


    • eiolenoin

      No ei varmasti ole totta. Olet täysin väärässä. Lopeta naisten ahdistelu vitun luuserisika!

      • eiolenoin

        Lisään vielä, jos mä oon tyly jotain miestä kohtaan, se tarkottaa ihan vain sitä että en tykkää siitä miehestä yhtään.

        Joskus saatan jutella jonkun kanssa small talkia sellasta tyhmää vitsiläppää, mutta sekään ei tarkota että tykkäisin, se on vaan tyhmää läppää ja voin ehkä joskus jutella muutakin, mutta se on vaan juttelua ilman mitään tunteita. Ihmiset juttelee.

        Toisin sanoen siis, jos olen tyly jotain miestä kohtaan niin silloin inhoan miestä ja haluan nähdä miehen raadeltuna kuolleena maassa.


      • JossainMuualla

        Niin.

        Onhan se aivan tavattoman kammottava narsistinen loukkaus, jos joku ällötys kehtääkin puhua kuningattarelle.


      • eiolenoin kirjoitti:

        Lisään vielä, jos mä oon tyly jotain miestä kohtaan, se tarkottaa ihan vain sitä että en tykkää siitä miehestä yhtään.

        Joskus saatan jutella jonkun kanssa small talkia sellasta tyhmää vitsiläppää, mutta sekään ei tarkota että tykkäisin, se on vaan tyhmää läppää ja voin ehkä joskus jutella muutakin, mutta se on vaan juttelua ilman mitään tunteita. Ihmiset juttelee.

        Toisin sanoen siis, jos olen tyly jotain miestä kohtaan niin silloin inhoan miestä ja haluan nähdä miehen raadeltuna kuolleena maassa.

        Noniin. Siinäpä taas oikein fiksu kommentti naiselta. Muistakaa siis miehet että jos inhoatte jotain naista, niin voitte huoletta hakata ja potkia sen naisen. Samalla periaatteella ihan oikeutettua.


    • Yksivain1

      Aikalailla olet oikeassa... Jos toinen ei ole minua vahvempi ihminen, ei hän ansaitse kunnioitusta. En oikeastaan pidä häntä "miehenä". Toisaalta väärässä. Suhteita pystyy luomaan heikompien kanssa, mutta se ei tule onnistumaan. En kunnioita tai arvosta sellaista. En alkuhuuman jälkeen, kun aivojen kemiat ovat tasoittuneet. Tähän mennessä en ole löytänyt itseäni vahvempaa ihmistä, enkä varmasti koskaan löydäkään. Seurustelut ovat alkaneet ajatellen, etten tunne ihmistä. En siis voi sanoa millainen hän on. En voi tuntea ihmistä, ennenkuin olen ollut hänen kanssaan useamman vuoden. Siis todella tuntea. Tässä vaiheessa onkin sitten soppa setvittävänä... On perhe ja näin. Ei mitään kunnioitusta ihmistä kohtaan, joka on uusavuton ja kaukana "miehestä". Kuulostaa hieman kylmältä, mutta aika hyvin ymmärrät naisia. T. Eräs nainen

      • Jauhatpaskaa

        Jos sä oot se poikkeus yksi 10 tuhannesta johon ap törmänny ja josta kirjottaa, se ei tarkota sitä että kaikki on tommosia.


      • 121212121212

        Rehellinen kirjoitus.

        Ehkä voisi kysyä että jos et pysty kunnioittamaan miestä joka ei ole sinua vahvempi, miten pystyt kunnioittamaan itseäsi jos kerran olet miestä huonompi ja heikompi?

        Itse en tasa-arvoon uskovana miehen voisi jakaa ihmiskäsitystäsi jossa nainen on pelkkä p-llu. Minun naiseni tulisi olla kanssani tasa-arvoinen eikä säälittävä tapaus joka samanaikaisesti leikkii vahvaa mutta todellisuudessa haluaa alistua kuin pikkutyttö voimakkaalle isälleen.


      • PariutumisenTeoriaa
        Jauhatpaskaa kirjoitti:

        Jos sä oot se poikkeus yksi 10 tuhannesta johon ap törmänny ja josta kirjottaa, se ei tarkota sitä että kaikki on tommosia.

        Sullakin on nyt tuollainen kylmäkiskoinen asenne, koska testailet minua. Haluat nähdä nöyrrynkö. Tämä on varmaan alitajuista sinun osalta ja oikeasti pidät juttujani ärsyttävänä, mutta niinhän se usein on, että ns. alfan tai sellaisen miehen joka ei nöyristele naisen edessä jutut aluksi ärsyttää mutta samalla kiehtoo ja loppuillasta ollaankin jo haarat levällään kun mies ei nöyrry vaan pitää linjansa naisen paskatesteistä piittaamatta.


      • Uppoasuohon
        PariutumisenTeoriaa kirjoitti:

        Sullakin on nyt tuollainen kylmäkiskoinen asenne, koska testailet minua. Haluat nähdä nöyrrynkö. Tämä on varmaan alitajuista sinun osalta ja oikeasti pidät juttujani ärsyttävänä, mutta niinhän se usein on, että ns. alfan tai sellaisen miehen joka ei nöyristele naisen edessä jutut aluksi ärsyttää mutta samalla kiehtoo ja loppuillasta ollaankin jo haarat levällään kun mies ei nöyrry vaan pitää linjansa naisen paskatesteistä piittaamatta.

        Sä et ole alfaa nähnykkään. Olet idiootti. Tyhmä ei voi olla alfa.


      • Kaunisnainen95

        Eikä autisti. Ääsburgeri paistaa läpi. Ei jatkoon.


      • yx.kyssä
        121212121212 kirjoitti:

        Rehellinen kirjoitus.

        Ehkä voisi kysyä että jos et pysty kunnioittamaan miestä joka ei ole sinua vahvempi, miten pystyt kunnioittamaan itseäsi jos kerran olet miestä huonompi ja heikompi?

        Itse en tasa-arvoon uskovana miehen voisi jakaa ihmiskäsitystäsi jossa nainen on pelkkä p-llu. Minun naiseni tulisi olla kanssani tasa-arvoinen eikä säälittävä tapaus joka samanaikaisesti leikkii vahvaa mutta todellisuudessa haluaa alistua kuin pikkutyttö voimakkaalle isälleen.

        Miksi sinun ajatusmaailmassasi "heikompi" on automaattisesti synonyymi "huonommalle"?


      • "Aikalailla olet oikeassa... Jos toinen ei ole minua vahvempi ihminen, ei hän ansaitse kunnioitusta. En oikeastaan pidä häntä "miehenä"."

        Siinä todistus naisten hypergamiasta ja siitä etteivät he kaipaa oikeasti mitään tasa-arvoa.

        "Tähän mennessä en ole löytänyt itseäni vahvempaa ihmistä, enkä varmasti koskaan löydäkään."

        Aivan varmasti olet löytänyt tuhansia itseäsi vahvempia miehiä, mutta et sellaisia joille kelpaisit. Olet valitettavasti liian huono niille miehille jotka mielestäsi ovat kriteerisi täyttäviä alfauroksia. Olet oikeassa ettet sellaista tule koskaan löytämäänkään, koska naisena markkina-arvosi vain alenee iän myötä.

        Olet yksinkertainen ja naiivi nainen ja minusta tyhmyytesi aiheuttamat ongelmat ovat hauskoja joista joudut kärsimään.


      • Kysymystä

        Ihan mielenkiinnosta, miten tuo uusavuttomuus on sitten ilmennyt suhteissa? Eivätkö ole imuroineet haluamallasi tavalla? Ja sitten muuttivat tapaansa, niin menettivät kunniotuksesi, kun alistuivat älyttömään soopaan, jota keksit vaatia?

        Meinaan näitäkin toimintamalleja on nähty. Ja siinä on mielestäni kyse enemmän vaativan osapuolen kuspäisyydestä, kuin aidosta vahvan ihmisen kaipuusta. Eri asia tietenkin jos mitään ei hoida/ole avuksi taloudessa


    • 121212121212

      Ap on täysin oikeassa. Ja mitä nuorempi nainen on kyseessä, sitä paremmin tuo pätee.

      Moni kamupoika on tottunut näkemään naiset yltiöpositiivisesti, koska naiset ovat kamupojille kautta linjan mukavia ja sydämellisiä. Mutta siinä vaiheessa kun kamupoika yrittääkin saada enemmän, naisen todellinen luonto käy ilmi.

      Yksi analogia on että naiset ovat mukavan lämpimiä kamupojille, mutta _joko_ jääkylmiä tai tulikuumia pelimiehelle.

      "Olisit hyvä mies jollekin naiselle" on lause jota ei sanota pelimiehelle, eli miehelle joka on parhaassa asemissa naisten saamiseksi. Jos kuulet tämän lauseen, olet kamupoika ja mahdollisuutesi saada nainen ovat heikot.

      Nainen vaatii mieheltä sosiaalista riskinottoa ja testaa kunnes mies todistaa olevansa häntä vahvempi ja parempi. Testaaminen (kts. "shit test") voi tapahtua hyvinkin avoimesti, tai ovelasti. Mutta aina se tapahtuu.

      • Oletpelkkäshit

        Olet väärässä. Olet toinen harhakuvitelmissa elävä. Ne naiset ei ole kiinnostunu susta, ne inhoo sua.


      • hyväoppiamuualta

        Nuoret ja epävarmat pelaa epävarmojen pelejä. Jos haluaa niitä, niin peleillä voi toki saada pika"voittoja".

        Rakkauteen sit liittyy ihmisten oma vastuu hyvinvoinnistaan ja win-win-pyrkimys, mitä nää peliteoriat ei opeta.


      • hyväoppiamuualta kirjoitti:

        Nuoret ja epävarmat pelaa epävarmojen pelejä. Jos haluaa niitä, niin peleillä voi toki saada pika"voittoja".

        Rakkauteen sit liittyy ihmisten oma vastuu hyvinvoinnistaan ja win-win-pyrkimys, mitä nää peliteoriat ei opeta.

        "Nuoret ja epävarmat pelaa epävarmojen pelejä."

        Kaiken ikäiset naiset testaavat miehiä (shit test). Se lienee todistus siitä että kaiken ikäiset naiset ovat epävarmoja itsestään.


      • pop98

        "Olisit hyvä mies jollekin naiselle"

        -Hyvin usein naiset käyttävät kiertoilmaisuja, se on tavallaan käänteinen kieli.
        -Jos joku nainen sanoo noin miehelle kuten tuossa edellä, hän todellisuudessa sanoo ettei mies tule ikinä eikä koskaan kiinnostamaan ainuttakaan naista. Miehestä puuttuu jännitys ja seksuaalinen vetovoima täydellisesti.

        -Eli siis jos joku mies kuulee naisen suustajotain tuollaista, on hänen pakko tehdä 180asteen käyttäytymiskäännös, mikäli aikoo koskaan elämässään saada naisen ja perustaa perheen, (pl. YH:n kanssa joka etsii vain elättäjää).


    • JulistanTotuudenAtmstä

      ATM on sekä ulkoisesti ETTÄ sisäisesti ruma mies. Se että on ruma mutta on hyvää seuraa eikä ulkonäkö rajoitteineen vaan avoin tarkoittaa normaalia pariutumista.

      Se että näkee naisina vain nuoret ja missityyppiset on senluokan ongelma että ei pelkoa pariutumisesta jollei itse ole nuori ja komea.

      Tunnen parin jossa molemmat ovat saatanan rumia läskejä ja lisäksi mies on kalju ja huonohampainen. Kummatkin on alle 170 mikä myös miehelle miinusta teidän tasoteoriassa. Ovat olleet yhdessä 6v ja heillä kaksi lasta. Jos toikin mies olisi juossut pitkien hoikkien mallinaisten perässä hän olisi edelleen perheetön peräkammaripoika!!!

      Että tietäkääkin se saatana!! Te saatanan autistiset luuseripaskat!!!!!!

      • Olipas huvittava juttu taas. Olen nuori ja koittanut vanhoja naisia mutta en kelvannut. Lisäksi en kelvannut naamastaan rumalle naiselle(vammainen? Oli sen näköinen) ja tuo nainen oli myös todella lihava.

        Täällä raivoajista tulee muuten samantien mieleen naisten hakkaajat. Juuri te jotka haukutte ätmejä ja uhkailette samalla väkivallalla. Jos ei ole ätmiä tapettavaksi niin täytyy tappaa oma muija. Sanoisin että aika raukkamaista ja vastenmielistä.
        Kehottaisin teitä tappamaan itsenne.


      • 654
        164cmMies kirjoitti:

        Olipas huvittava juttu taas. Olen nuori ja koittanut vanhoja naisia mutta en kelvannut. Lisäksi en kelvannut naamastaan rumalle naiselle(vammainen? Oli sen näköinen) ja tuo nainen oli myös todella lihava.

        Täällä raivoajista tulee muuten samantien mieleen naisten hakkaajat. Juuri te jotka haukutte ätmejä ja uhkailette samalla väkivallalla. Jos ei ole ätmiä tapettavaksi niin täytyy tappaa oma muija. Sanoisin että aika raukkamaista ja vastenmielistä.
        Kehottaisin teitä tappamaan itsenne.

        Me vanhat naiset emme ole kiinnostuneita nuorista miehistä, koska "äiti-poika-seksisuhde" on meille vastenmielinen.

        Ehkä se vammainen nainen ei vammaisuutensa takia ollut kiinnostunut paneskelusta.

        On tyhmää olettaa, että rumat, vammaiset ja vanhat ilman muuta rupeavat kenen tahansa spermaränniksi. Sillä spermarnniähän sinä olit hakemassa, etkä naisystävää.


      • 654 kirjoitti:

        Me vanhat naiset emme ole kiinnostuneita nuorista miehistä, koska "äiti-poika-seksisuhde" on meille vastenmielinen.

        Ehkä se vammainen nainen ei vammaisuutensa takia ollut kiinnostunut paneskelusta.

        On tyhmää olettaa, että rumat, vammaiset ja vanhat ilman muuta rupeavat kenen tahansa spermaränniksi. Sillä spermarnniähän sinä olit hakemassa, etkä naisystävää.

        Ei vaan olin hakemassa vakavaa suhdetta. Silloin olin niin epätoivoinen että kuka tahansa olisi kelvannut.


      • perusasiaaa
        164cmMies kirjoitti:

        Ei vaan olin hakemassa vakavaa suhdetta. Silloin olin niin epätoivoinen että kuka tahansa olisi kelvannut.

        Suurin osa ihmisistä odottaa suhteelta myös semmoista henkistä "samalla aaltopituudella" olemista. Siksi ne, jotka menee "kuka tahansa käy" -mentaliteetilla eteenpäin, ei helposti löydä.


    • Nimimerkillä

      Huhhuh... 😒

    • Tajuatkositäitse

      Vittu sä olet sekasin

      • arnownvow

        Epävarmuushan tuossa on takana. Kun haluttais se valtamedian kertomus rakkaudesta ja seksistä. Mutta kun se ei oikeesti kerro rakkaudesta vaan epävarmuudesta ja omistamisesta niin mistä ihmiset tietäis paremmasta?


    • Onpas todellisuudesta vieraantunutta läppää taas.

      • insider1

        Ja sinun todellisuuden kanssa yhdenmukainen läppäsi on varmasti taannut hurjan menestyksen naismarkkinoilla.



      • insider1

      • insider1 kirjoitti:

        Huumoriartikkeli.

        Siinä on oikeasti tutkittuja asioita eikä mitään netistä luettua mutuilua. Kaikki kohdat eivät ole toteuttamiskelpoisia; jotain kitaransoittoa ei noin vain voi aloittaa tyhjästä. Tämä kannattaa kuitenkin noteerata: "Join an improv troupe. Having a “sense of humor,” being “playful,” and “fun-loving” topped the list of traits that women prefer in their mates, says a new study out of Penn State. According to the researchers, lightheartedness signals that a potential mate is unlikely to be a wife beater or commit infanticide. This seems like a stretch to me. Perhaps playfulness signals that you would be good with kids. Playfulness also fuels a variety of other positive traits, including creativity, researchers say."


      • insider1

        Sense of humor, fun-loving jne. Samoja juttuja joita pelimiesopeissa opetetaan. Ei mitään uutta auringon alla. Hieman poliittisesti korrektimmin ilmaistuna ehkä. Vaikka toisaalta tuohan on melkein redpill-juttua kun puhutaan jotain että miehen pitäisi ajaa Porschella, eli raha ja status määrittää, mikä on kyllä totta tietty sekin.


      • lkjlkjlkjlkjl
        insider1 kirjoitti:

        Ja sinun todellisuuden kanssa yhdenmukainen läppäsi on varmasti taannut hurjan menestyksen naismarkkinoilla.

        No on! Tietääkseni outsider on ollut jo kauan onnellisessa parisuhteessa.

        "Vähän" epäilen, ettei noin hemmetin fiksulla kaverilla ollut se PILLU ensimmäisenä mielessä parinvalinnassa..

        :D


      • insider1
        lkjlkjlkjlkjl kirjoitti:

        No on! Tietääkseni outsider on ollut jo kauan onnellisessa parisuhteessa.

        "Vähän" epäilen, ettei noin hemmetin fiksulla kaverilla ollut se PILLU ensimmäisenä mielessä parinvalinnassa..

        :D

        Jos on lähemmäs nelikymppisenä vihdoin päässyt poikuudestaan ja kelvannut jollekin juoksunsa juosseelle naiselle, niin enpä tuota kutsuisi menestykseksi naisten suhteen.


      • lkjhkjhkhjkk
        insider1 kirjoitti:

        Jos on lähemmäs nelikymppisenä vihdoin päässyt poikuudestaan ja kelvannut jollekin juoksunsa juosseelle naiselle, niin enpä tuota kutsuisi menestykseksi naisten suhteen.

        Tyypillinen ätmin mielipide.

        Varmaan ihan ok suhde jonkun täyspäisen akateemisen naisen kanssa.


      • insider1
        lkjhkjhkhjkk kirjoitti:

        Tyypillinen ätmin mielipide.

        Varmaan ihan ok suhde jonkun täyspäisen akateemisen naisen kanssa.

        Varmaan ja varmaan. Ainakin vielä pari vuotta sitten muistelen hänen olleen kolmekymppinen alkoholisoitunut työtön luuseri. Millaisen täyspäisen akateemisen naisen on sitten onnistunut hankkimaan. Enpä tiedä, eikä ehkä meille kuulukaan, mutta ei miltään suurelta naisten mieheltä vaikuta kaikesta valkoritaroinnistaan huolimatta. Jos on tuuri käynyt naisrintamalla, niin tuskin ainakaan saa kiittää kitaransoittotaitoaan tai Porscheaan.


      • insider1 kirjoitti:

        Varmaan ja varmaan. Ainakin vielä pari vuotta sitten muistelen hänen olleen kolmekymppinen alkoholisoitunut työtön luuseri. Millaisen täyspäisen akateemisen naisen on sitten onnistunut hankkimaan. Enpä tiedä, eikä ehkä meille kuulukaan, mutta ei miltään suurelta naisten mieheltä vaikuta kaikesta valkoritaroinnistaan huolimatta. Jos on tuuri käynyt naisrintamalla, niin tuskin ainakaan saa kiittää kitaransoittotaitoaan tai Porscheaan.

        Olen nykyisin raitis. :-)


    • Isonainen_

      Mun mielestä on vaan kiva, jos mies on pienempi. Voin nostaa sen rappuun jos en kestä sitä. Siksi semmoiset alle 170 senttiset ja max 60 kiloiset miehet on hyviä. Oon itse yli 190 senttinen jättiläinen ja painoa on yli 100 kiloa.

    • Haha.. alko naurattaa sun juttus. Se et mies kestäis meidän naisten oikuttelut, ei tarkoita sitä et mies olis edes henkisesti vahempi vaan sitä, et hän alkaa hiljalleen nousee veks sieltä maantasosta.
      Mistäs lähtien pituus on ollu joku fyysine ominaisuus? Miten sä treenaat sitä? Laitetaaks sut piinapenkkiin ja venytetään et susta tulee tarpeeks pitkä?? Entä jos tulee liian pitkä?? Vai et käy nii et sun kätes ja jalkas venyy ja sä alat näyttää jolleki orangille, jolla kädet roikkuu lattian tasalla.. :))

      Mä en viitsi alkaa selittää sulle tätä, mut sanon vaan sen et saadaksesi naista se on miehille ku ralliskaba. On paljon kilpailijoita, mut vaan yks pääsee korkeimmalle palkintopallille. Tai josku joku muu, kun se et mies pärjää kisassa, ei tarkoita sitä et olis paras siihen juttuun. On vaan osannu sen pelin. Mut voi olla silti sikasurkee luuseri sängyssä. Niiet mies olis niin alfaa muuten, on sängys pelkkää omegaa.

      • 121212121212

        Vain yksi pääsee korkeimmalle palkintopallille pokaamaan sen pääpalkinnon jolla on kauniit piirteet, hyvä vartalo ja ikää luultavimmin alle 25v (työnkuvasi johdosta tietänet hyvin että paras aika tienata on melko nuorena).

        Yleisössä on tuhansia sohvaperunoita jotka on saaneet naisen, eikä yksikään niistä ole edes osallistunut ralliskabaan. Tavisnaisella - tai vanhentuneella hottiksella - ei ole mahdollisuuksia ralliskaban voittajaan.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Vain yksi pääsee korkeimmalle palkintopallille pokaamaan sen pääpalkinnon jolla on kauniit piirteet, hyvä vartalo ja ikää luultavimmin alle 25v (työnkuvasi johdosta tietänet hyvin että paras aika tienata on melko nuorena).

        Yleisössä on tuhansia sohvaperunoita jotka on saaneet naisen, eikä yksikään niistä ole edes osallistunut ralliskabaan. Tavisnaisella - tai vanhentuneella hottiksella - ei ole mahdollisuuksia ralliskaban voittajaan.

        Ooks ottanu sen mahdollisuuden huomioon, et se joka pääsis pokaa sen pääpalkinnon, et se pokaaja ei oo tod.näk. edes suomalainen. :))

        Riittää ku alottaa ajoissa nii pokaa riittää hyvin. Voi hyvin jättää osan pois ku osaa vetää vähä rajaa sille, et kenen kaa on ja kenelle sanoo noup.


      • PariutumisenTeoriaa

        Eli myönnät itsekin että pariutuminen on valtataistelua ja kilpailua. Pituus on fyysinen ominaisuus. Kukaan ei kai ole väittänyt että fyysisen ominaisuuden määritelmään kuuluu se, että siihen pystyy itse helposti vaikuttamaan. Myös esim. ulkonäkö on fyysinen ominaisuus.


      • 121212121212
        Candidate kirjoitti:

        Ooks ottanu sen mahdollisuuden huomioon, et se joka pääsis pokaa sen pääpalkinnon, et se pokaaja ei oo tod.näk. edes suomalainen. :))

        Riittää ku alottaa ajoissa nii pokaa riittää hyvin. Voi hyvin jättää osan pois ku osaa vetää vähä rajaa sille, et kenen kaa on ja kenelle sanoo noup.

        Elinikään suhteutettuna naisen huippukausi on lyhyt.

        Vaikka toki naisen taso määriytyykin nuoruuden ja kauneuden perusteella, sikäli muullakin on merkitystä että monella jää luonne kehittymättömäksi kun totutaan saamaan miehiä helposti pelkästään ulkonäön avulla. Mahdollinen bilettäminen pahentaa asiaa, moni 21-vuotiaana 9/10 biletyttö on 29-vuotiaana 6/10.

        Siinä vaiheessa kun elämä on oikeastaan vasta alussa, sellainen nainen on jo ainoan valttinsa menettänyt. Monihan ajattelee että kun on paneskeltu ympäriinsä niin sitten vaan koukutetaan se juristi tai toimitusjohtaja jonka nyt saisi _sänkyyn_ sormia napsauttamalla. Mutta harva menestyjä vaihtaa nykyistä ja tulevaa menestystä jo pitkälti kadonneeseen kauneuteen.


      • PariutumisenTeoriaa kirjoitti:

        Eli myönnät itsekin että pariutuminen on valtataistelua ja kilpailua. Pituus on fyysinen ominaisuus. Kukaan ei kai ole väittänyt että fyysisen ominaisuuden määritelmään kuuluu se, että siihen pystyy itse helposti vaikuttamaan. Myös esim. ulkonäkö on fyysinen ominaisuus.

        Miksi pariutuminen olisi jotain valtataistelua? Mistä olet noin kummallisen ajatuksen saanut?


      • PariutumisenTeoriaa
        outsider1 kirjoitti:

        Miksi pariutuminen olisi jotain valtataistelua? Mistä olet noin kummallisen ajatuksen saanut?

        Koska naiset haluaa itseään vahvemman miehen, he testaa onko mies vahva vai heikko. Tätä voinee kutsua valtataisteluksi. Jos mies häviää kamppailun ja osoittaa olevansa naista heikompi, niin saa pakit. Jos taas ottaa tilanteen haltuun, niin nainen antautuu. Valtataistelu saattaa kuulostaa jonkun korvaan turhan väkivaltaiselta, mutta sitähän se pohjimmiltaan. Dominanssin osoitusta mieheltä ja naisen alistumista miehelle. Siksihän myös mm. naisten seksifantasioiden huippulistalla on alistumistafantasiat ja vastaavat. Naiset nimenomaan haluavat alistua vahavalle miehelle. Tämä on ihan normaalia sukupuolten välistä dynamiikkaa. Jos sinulla on ollu vaikeuksia naisten kanssa ja varmaankin juuri siksi, että olet niellyt mukisematta tuon feministisen propaganda että miehen pitää olla joku kiltti kamumies naiselle ja kohdella samalla tavalla kuin kohtelisi miespuolista kaveriaan. Eihän sellaisessa ole mitään seksuaalista jännitettä. Myös esim. psykologi Tony Dunderfelt on kirjoittanut tästä.


      • HankiÄlyä
        PariutumisenTeoriaa kirjoitti:

        Koska naiset haluaa itseään vahvemman miehen, he testaa onko mies vahva vai heikko. Tätä voinee kutsua valtataisteluksi. Jos mies häviää kamppailun ja osoittaa olevansa naista heikompi, niin saa pakit. Jos taas ottaa tilanteen haltuun, niin nainen antautuu. Valtataistelu saattaa kuulostaa jonkun korvaan turhan väkivaltaiselta, mutta sitähän se pohjimmiltaan. Dominanssin osoitusta mieheltä ja naisen alistumista miehelle. Siksihän myös mm. naisten seksifantasioiden huippulistalla on alistumistafantasiat ja vastaavat. Naiset nimenomaan haluavat alistua vahavalle miehelle. Tämä on ihan normaalia sukupuolten välistä dynamiikkaa. Jos sinulla on ollu vaikeuksia naisten kanssa ja varmaankin juuri siksi, että olet niellyt mukisematta tuon feministisen propaganda että miehen pitää olla joku kiltti kamumies naiselle ja kohdella samalla tavalla kuin kohtelisi miespuolista kaveriaan. Eihän sellaisessa ole mitään seksuaalista jännitettä. Myös esim. psykologi Tony Dunderfelt on kirjoittanut tästä.

        Fantasia on fantasia siksi koska sen ei haluta olevan todellista elämää. Kukaan nainen ei halua oikeasti alistua. Olet ihan täys ääliö noine kirjotuksines.

        Testailu on luusereiden hommaa ja idiootit jotka itse testailee luulee että kaikki muutkin testailee.


      • 121212121212

        Olennainen kysymys on mitä "nice" (suomennettakoon se vaikka ihanaksi/kivaksi) tässä kontekstissa tarkoittaa.

        Kun nainen sanoo miestä "ihanaksi" tai "kivaksi", minun kokemuksieni mukaan se sisältää _kaiken_ mitä nainen pitää sytyttävänä.

        Jos mies ottaa itsevarmasti tilanteen haltuun, johtaa naisen kohteliaasti mutta määrätietoisesti kämpille ja ottaa tämän eläimellisen rajusti, miten nainen kuvaa tapahtunutta aamulla?

        "I just met a NICE guy...".

        Jokaisessa vaiheessa baarista petiin mies osoitti dominanssia. Sen ei tarvitse tarkoittaa henkistä tai psyykkistä väkivaltaa.


      • 121212121212

        ps. tuo tutkimus on yhtä tyhjän kanssa.

        Naiset pistettiin valitsemaan kirjeenvaihdon perusteella kolmesta miehestä joista yksi mies oli tosimies, persujuntti joka käyttäytyi moukkamaisesti. Onko yllättävää ettei tämä "bad boy" tullut valituksi?


      • 121212121212 kirjoitti:

        ps. tuo tutkimus on yhtä tyhjän kanssa.

        Naiset pistettiin valitsemaan kirjeenvaihdon perusteella kolmesta miehestä joista yksi mies oli tosimies, persujuntti joka käyttäytyi moukkamaisesti. Onko yllättävää ettei tämä "bad boy" tullut valituksi?

        Tekoälyttömyys poisti aivan asialliset viestini, mutta pointti:
        1. nettiviisauden, että naiset haluavat "dominant douchebagin" takana on hyvin vähän tieteellistä evidenssiä, ja sekin on ristiriitaista. Todellisuudessa ihmisen pariutuminen on todella mutkikasta, paljon mutkikkaampaa kuin internetin "nice guys finish last" -viisaudet
        2. Syy, miksi player-gurut levittävät näitä yksinkertaisia väitteitä, ei olekaan siinä, että ne toimisivat, vaan siinä, että ne myyvät. Ne ovat sellaisia, joita kohderyhmä haluaa kuulla.


      • 121212121212
        outsider1 kirjoitti:

        Tekoälyttömyys poisti aivan asialliset viestini, mutta pointti:
        1. nettiviisauden, että naiset haluavat "dominant douchebagin" takana on hyvin vähän tieteellistä evidenssiä, ja sekin on ristiriitaista. Todellisuudessa ihmisen pariutuminen on todella mutkikasta, paljon mutkikkaampaa kuin internetin "nice guys finish last" -viisaudet
        2. Syy, miksi player-gurut levittävät näitä yksinkertaisia väitteitä, ei olekaan siinä, että ne toimisivat, vaan siinä, että ne myyvät. Ne ovat sellaisia, joita kohderyhmä haluaa kuulla.

        Totta kai pariutuminen on mutkikasta.

        Mutta tietyt perussäännöt pätevät useimpiin. Nuo kuvaamani dominanssiin liittyvät asiat miellyttävät valtavaa enemmistöä naisista, pl. harvinaiset poikkeukset.

        Kukaan ei väitä että millään säännöillä oppisi saamaan kaikki naiset, tarkoituksena on parantaa naismenestystä.

        ps. RSD:n Cook taisi yhdessään videossaan arvioida että n. 10% naisista pitää selkeästi huonosta kohtelusta, on siis myytti että PUA-gurut väittäisivät naisten pitävän jännämiehistä. Avainsana ei ole "douchebag", vaan "dominant".


      • 121212121212 kirjoitti:

        Totta kai pariutuminen on mutkikasta.

        Mutta tietyt perussäännöt pätevät useimpiin. Nuo kuvaamani dominanssiin liittyvät asiat miellyttävät valtavaa enemmistöä naisista, pl. harvinaiset poikkeukset.

        Kukaan ei väitä että millään säännöillä oppisi saamaan kaikki naiset, tarkoituksena on parantaa naismenestystä.

        ps. RSD:n Cook taisi yhdessään videossaan arvioida että n. 10% naisista pitää selkeästi huonosta kohtelusta, on siis myytti että PUA-gurut väittäisivät naisten pitävän jännämiehistä. Avainsana ei ole "douchebag", vaan "dominant".

        "Nuo kuvaamani dominanssiin liittyvät asiat miellyttävät valtavaa enemmistöä naisista"

        Lähde? Epäilen todella, että "ottaa tämän eläimellisen rajusti" vieläpä äsken tavaton deitin kanssa miellyttävää valtavaa enemmistöä. Nuo "ottaa tilanteen itsevarmasti haltuun" jne. ovat taas hyvin epämääräisiä.


      • 121212121212
        outsider1 kirjoitti:

        "Nuo kuvaamani dominanssiin liittyvät asiat miellyttävät valtavaa enemmistöä naisista"

        Lähde? Epäilen todella, että "ottaa tämän eläimellisen rajusti" vieläpä äsken tavaton deitin kanssa miellyttävää valtavaa enemmistöä. Nuo "ottaa tilanteen itsevarmasti haltuun" jne. ovat taas hyvin epämääräisiä.

        Tästä asiasta keskusteltiin joskus palstalla.

        Seurasi kiertelyä ja kaartelua, haluttiin kuulemma vaihtelua, kaikki ovat erilaisia tms.

        Muutin kysymyksen muotoon: mitä jos miehesi ei koskaan ottaisi sinua rajusti (naisten kielessä toisinaan "intohimoisesti" tai "kiihkeästi"), olisitko tyytyväinen?

        Tasan yksi vastasi kyllä, tämä vanhempi nainen perusteli vastauksensa fyysisellä vammalla joka teki hänen tapauksessaan rajusta jyystöstä kivuliasta.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Tästä asiasta keskusteltiin joskus palstalla.

        Seurasi kiertelyä ja kaartelua, haluttiin kuulemma vaihtelua, kaikki ovat erilaisia tms.

        Muutin kysymyksen muotoon: mitä jos miehesi ei koskaan ottaisi sinua rajusti (naisten kielessä toisinaan "intohimoisesti" tai "kiihkeästi"), olisitko tyytyväinen?

        Tasan yksi vastasi kyllä, tämä vanhempi nainen perusteli vastauksensa fyysisellä vammalla joka teki hänen tapauksessaan rajusta jyystöstä kivuliasta.

        Ei kauhean vakuuttavaa. Täällä parempaa infoa:
        "On one hand, there is considerable evidence that women seek and place a premium on a sense of intimacy and emotional closeness with their sexual partners."
        https://www.psychologytoday.com/blog/insight-therapy/201308/what-do-women-really-want


      • 121212121212
        outsider1 kirjoitti:

        Ei kauhean vakuuttavaa. Täällä parempaa infoa:
        "On one hand, there is considerable evidence that women seek and place a premium on a sense of intimacy and emotional closeness with their sexual partners."
        https://www.psychologytoday.com/blog/insight-therapy/201308/what-do-women-really-want

        Tuo ei kerro mitään siitä haluavatko naiset aktin loppuvaiheessa tulla otetuksi rajusti ja eläimellisesti dominoivan miehen toimesta.


    • jalatmaassasydän

      Pelit on niille, jotka ei osaa ottaa vastuuta elämsätään ja tunteistaan. Silloin täytyy olla se käsikirjoitus, et noin täytyis toisen reagoida sen sijaan että oltais avoimia mitä kumpikin haluaa ja katsottaisiin meneekö halut yhteen.

      Jätkät yrittää opetella (pitkässä juoksussa ihan vitun huonoa) käsikirjoitusta, koska ei osaa muutakaan. Kun ei oo ymmärrystä omasta vastuusta, rajoista, tunteista ja tarpeista. Mikä tietenkään ei oo ihme, kun viihde tarjoo tota huonoa mallia ja fiksumpaa juttua jotta löytäis pitäis ensin tietää mitä etsiä.

      Pelit merkityksessä flirtti ja muu kiva on se kakun koristelu, mutta itse kakku on ihmisen oma henkinen jaloillaan seisominen, kiintymyssuhdetyyli, elämäntapa jne.

      • fgjrdtrdt

        Kyllä elämässä tarvii olla pelisilmää aina, vaikka kuinka olisi aito ja etenkin mikäli ei ole syntynyt voittajan kädellä.


    • "Nainen on aina lähtökohtaisesti torjuva miestä kohtaan ja miehen pitää murtaa naisen muurit."

      Ei pidä kyllä paikkaansa.

      • PariutumisenTeoriaa

        Kyllä se aika pitkälle näin on ainakin useimmissa tapauksissa. Tietysti poikkeuksia on, esim. jos mies on ennestään jollain tapaa tuttu naiselle esim. julkkiksena, niin naisella ei silloin ole miestä kohtaan defenssejä. Myös joku kaverin kaveri saattaa olla sellainen jota kohtaa ei olla niin kylmiä, mutta esim. baarissa ihan jokaista lähestyvää miestä kohtaan ollaan lähtökohtaisesti kylmiä ja testaillaan ja katsotaan että onko se alfa vai beta vai mitä?


      • OletTyhmä
        PariutumisenTeoriaa kirjoitti:

        Kyllä se aika pitkälle näin on ainakin useimmissa tapauksissa. Tietysti poikkeuksia on, esim. jos mies on ennestään jollain tapaa tuttu naiselle esim. julkkiksena, niin naisella ei silloin ole miestä kohtaan defenssejä. Myös joku kaverin kaveri saattaa olla sellainen jota kohtaa ei olla niin kylmiä, mutta esim. baarissa ihan jokaista lähestyvää miestä kohtaan ollaan lähtökohtaisesti kylmiä ja testaillaan ja katsotaan että onko se alfa vai beta vai mitä?

        Se ei ole testailua vaan osoittaa ettei kiinnosta.

        Lopeta toi paskan jauhaminen.


      • pop98
        PariutumisenTeoriaa kirjoitti:

        Kyllä se aika pitkälle näin on ainakin useimmissa tapauksissa. Tietysti poikkeuksia on, esim. jos mies on ennestään jollain tapaa tuttu naiselle esim. julkkiksena, niin naisella ei silloin ole miestä kohtaan defenssejä. Myös joku kaverin kaveri saattaa olla sellainen jota kohtaa ei olla niin kylmiä, mutta esim. baarissa ihan jokaista lähestyvää miestä kohtaan ollaan lähtökohtaisesti kylmiä ja testaillaan ja katsotaan että onko se alfa vai beta vai mitä?

        "mutta esim. baarissa ihan jokaista lähestyvää miestä kohtaan ollaan lähtökohtaisesti kylmiä ja testaillaan ja katsotaan että onko se alfa vai beta vai mitä? "

        -Sikäli ei mennyt kommentti kohdalleen, että jokainen nainen luokittelee esim huoneeseen tullessaan miesten taso sekunnin murto-osassa, ja tunnista amax 0.0001 sekunnin aikana kuka miehistä on johtava alfauros.
        Mikäli ko. alfauros lähestyy naista, nainen levittää jalkansa jo kaukaa valmiiksi vastaanottavaiseksi ja katsoo häntä suoraan silmiin vaikka salin toiselta puolelta.
        Eli kylmäkiskoisuus johtuu siitä että nainen ei halua mietä, ja sen jonka haluaa on vastanaotto lämmin heti alusta lähtien.


      • pop98 kirjoitti:

        "mutta esim. baarissa ihan jokaista lähestyvää miestä kohtaan ollaan lähtökohtaisesti kylmiä ja testaillaan ja katsotaan että onko se alfa vai beta vai mitä? "

        -Sikäli ei mennyt kommentti kohdalleen, että jokainen nainen luokittelee esim huoneeseen tullessaan miesten taso sekunnin murto-osassa, ja tunnista amax 0.0001 sekunnin aikana kuka miehistä on johtava alfauros.
        Mikäli ko. alfauros lähestyy naista, nainen levittää jalkansa jo kaukaa valmiiksi vastaanottavaiseksi ja katsoo häntä suoraan silmiin vaikka salin toiselta puolelta.
        Eli kylmäkiskoisuus johtuu siitä että nainen ei halua mietä, ja sen jonka haluaa on vastanaotto lämmin heti alusta lähtien.

        "Eli kylmäkiskoisuus johtuu siitä että nainen ei halua mietä, ja sen jonka haluaa on vastanaotto lämmin heti alusta lähtien."

        Näin juuri. Nainen ei todellakaan ole tyly sellaista miestä kohtaan, joka kiinnostaa.


      • ouitty kirjoitti:

        "Eli kylmäkiskoisuus johtuu siitä että nainen ei halua mietä, ja sen jonka haluaa on vastanaotto lämmin heti alusta lähtien."

        Näin juuri. Nainen ei todellakaan ole tyly sellaista miestä kohtaan, joka kiinnostaa.

        Miksi pitää olla tyly ketään kohtaan? Minäkin taidan lyödä tästä lähtien turpaan jokaista naista joka ei kiinnosta.


      • super-atm kirjoitti:

        Miksi pitää olla tyly ketään kohtaan? Minäkin taidan lyödä tästä lähtien turpaan jokaista naista joka ei kiinnosta.

        En tiedä, itse pyrin olemaan ystävällinen kaikille, jotka lähestyvät. Olen tehnyt havaintoja lähinnä kavereita tarkkailemalla, osa heistä käyttäytyy joskus kuin prinsessat. Ehkä pelkäävät vaikuttavansa kiinnostuneilta, jos suhtautuvat mieheen normaalin ystävällisesti.


      • FiksutYstäväsi
        ouitty kirjoitti:

        En tiedä, itse pyrin olemaan ystävällinen kaikille, jotka lähestyvät. Olen tehnyt havaintoja lähinnä kavereita tarkkailemalla, osa heistä käyttäytyy joskus kuin prinsessat. Ehkä pelkäävät vaikuttavansa kiinnostuneilta, jos suhtautuvat mieheen normaalin ystävällisesti.

        Moni mies luulee että nainen on kiinnostunut jos suhtautuu nomaalin ystävällisesi ja sitten seuraa ongelmia. Ne ystäväsi ovat luultavasti oppineet jo tämän.


      • FiksutYstäväsi kirjoitti:

        Moni mies luulee että nainen on kiinnostunut jos suhtautuu nomaalin ystävällisesi ja sitten seuraa ongelmia. Ne ystäväsi ovat luultavasti oppineet jo tämän.

        Ei ne ystävät mitään fiksuja ole. Tuon takia suomalaiset naiset ovat todellisia hapannaamoja ja epäsosiaalisia. Ulkomailla naiset hymyilevät ja heidän kanssaan voi jopa jutella.


      • FiksutYstäväsi kirjoitti:

        Moni mies luulee että nainen on kiinnostunut jos suhtautuu nomaalin ystävällisesi ja sitten seuraa ongelmia. Ne ystäväsi ovat luultavasti oppineet jo tämän.

        Eipä ole minulle mitään ongelmia seurannut. Nätistikin voi sanoa asiat. Jos ei mene perille, sitten toinen juttu.


    • kokolllo

      Ei tarvitse kyllä ihmetellä, miksi tämän plstan monet miehet ovat sinkkuja! Ei me enää missään metsissä eletä.

      • PariutumisenTeoriaa

        Se onkin mielenkiintoinen juttu, että vaikka eletään ns. sivistyksessä ja kaupunkikulttuurissa, niin aivot ja hormonit jne. on pitkälle vielä siellä metsäläisajoissa ja seksuaaliset preferenssit ja soidinmenot on evoluution muokkaamia. Ei tässä kuitenkaan parissa sadassa tai edes tuhannessa vuodessa ole niin suurta muutosta ihmisaivoissa tapahtunut.


    • kassakone

      Höpölöpö ei tämä mikään maailman vahvin mies kisa ole. Nainen haluaa miehen joka haluaa naisen. Sen eteen pitää tehdä jotain. Jos mies kuluttaa aikaa sen funtsimiseen, että onko tuo nyt tarpeeksi hyvä nainen minulle eli puntaroi ja änkyröi, niin peli on menetetty. Nainen on ihminen - ei tietynkokoinen kuppikoko, pillunkantoteline tai missikisan kahdestoista paras. Mies joka määrittelee naista vain ulkoisten ominaisuuksien ikä, kauneus tms. kautta pitää naista jonain kauppatavarana tai statussymbolinaan. Ei sellaisesta synny kahden aikuisen välistä rakkaussuhdetta. Jessus, että täällä on säälittäviä tunnekylmiä änkyröitä taas liikkellä.

      • 121212121212

        Eli miehen tulee valloittaa nainen tekemällä jotain, naisen toimiessa valloittamisen kohteena?

        Tässä ajatusmaailmassa nainen nimen omaan on pelkkä pillu, ja miehen kyvykkyydestä riippuu miten nuori ja kaunis sellainen on saatavilla (lainaus Donald Trumpilta).


    • helgamies_

      Pariutumisessa on pohjimmiltaan kyse siitä, että nainen haluaa kiimavitustaan mahdollisimmna suuren hyödyn. Nainen siis ikäänkuin myy kiimavitunsa sille joka siitä eniten maksaa. Maksu tulee statuksen ja resurssien muodossa.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Nainen haluaa antaa jännämiehelle vallan. Romanttisia jännämiehiä ei ole olemassakaan. Heikot naiset ei osaa tai uskalla puolustaa itseään ja tyytyvät turpaan saamiseen.

    • hermotmän

      Jotenkin aika ankeata, että joidenkin kuva parisuhteesta on valtataistelu. Silloin on kyllä aika vaikea elää suhteessa, jos kaikkeen niin suhtautuu. Aika harvoin sellaiset ihmiset, jotka suhtautuvat ihmissuhteisiin valtataisteluna, ovat onnellisia. Pikemminkin katkeria ja negatiivisia - ja sitä kautta vieroksuttuja.

    • Luottamustarakentaa

      Lähinnä kyse luottamuksesta. Ja kyvystä herättää tarve. Sen vuoksihan jotkin myyntitykithän saa myytyä vaikka eskimoille jäätä. Se ei tosin välttämättä ole hyvän myyjän merkki, koska eskimo aikanaan huomaa että ei tarvitse jäätä. Pelimieshän herättää naisessa romantiikan tarpeen. Ja nainen haluaa todistaa itselleen, että hallitsee tilannetta, vaikka tosiasiassa pelaa juuri miehen herättämän epävarmuuden mukaisesti.

      Mielestäni miesten olisi parempi keskittyä siihen että miten olla luottamuksen arvoinen? Kuin siihen, että saa tavaransa myytyä jollekin, joka ei sitä oikeasti tarvitse. Tällainen toiminta nakertaa luottamusta myös sellaisia miehiä kohtaan jolla voisi olla tarjottavana jotain kestävämpää.

      Sitten taas jos myyntimies on liian epävarma asiastaan, niin asiakas, eli tässä tapauksessa se nainen ei usko tuotteeseen (siihen mieheen). Eli miehestä tulee vaikutelma, että hän ei tiedä mitä on tekemässä. Niinkin monimutkaisessa asiassa kuin parisuhde, tämä on paha ongelma. Mies ei näyttydy naiselle tarpeellisena.

      Ellei sitten. Nainen tietää itse mitä haluaa. Silloin miehen ei tarvitse itseään myydä. Vaan nainen tulee ja ottaa korvista kiinni ja pussaa. Tosin mies voi aina perääntyä, mutta loppujen lopuksi isompi todennäköisyys on tässä tilanteessa onnistua. Ehkä se onnistuisi nykyistä useammin, jos miehet eivät jahtaisi niin epätoivon vimmalla kaikkia kanoista tikapuihin.

      • Luottamustarakentaa

        Tämä viimeinen siis silloin kun nainen / mies sekä tietää mitä tahtoo, ja tunnistaa realiteetit. Kyllähän minäkin tahdon AMG63 mersun ja 500m2 mererantahuvilan, mutta tilini sanoo toista. Ei minulla ole varaa edes niiden ylläpitoon jos ne saisin. :P


    • Teroteoriaa

      Tää teorisointi on yksi syy miksi jotkut jää ilman. Juututaan fundeeraamaan sillä aikaa kun joku toinen ottaa riskin, ja menee ja tekee.

      Joo. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, mutta ihmissuhteissa on mukana kaksi erillistä ihmistä, joiden käyttäytymisen teorisoinnissa koskemaan kaikkia, on ongelmansa. Siksi on parempi mennä juttusille, ja edetä tilanteen mukaan. Niin miehillä kuin naisilla. Edellyttää tietenkin normaalia sosiaalista pelisilmää.

      Jotkut miehet ovat nostaneet oman rimansa niin korkealla, että ovat alkaneet pelätä sitä. Pitää olla itsekkin, rikas sosiaalinen komea ja ties mitä, ennen kuin mennään se ontuva "negaaminen" heittämään jollekin, jota ei voisi vähempää kiinnostaa. Sitten tietysti harmittaa. .. :)

    • Yleensä itse olen kokenut tuollaisen turhana henkisen egon buustailuna. Missä nainen ottaa miehestä mittaa ja päinvastoin. On hyvä, että mies osaa pitää päänsä, ettei nöyristele toiselle toisen mieliksi. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö osaisi joustaa ja sopia asioista tarvittaessa, mutta itsensä yli ei saa antaa jyrätä.

      Jos mies heittäytyy maahan makaamaan ja pyytää potki päähän, se kieltämättä saa ajattelemaan että tykkääkö tuo itsestään ollenkaan. Jos ei, niin onhan se vaikeaa uskoa että se tykkäisi minustakaan. Terve itsekunnioitus ja omien oikeuksien ylläpito on pelkästään hyvä asia. Se ei kuitenkaan tarkoita, että miehen pitäisi olla naiselle joku johtaja ja muka jollain korkemmalla jalustalla. Joka on yhtä kova ja mukautumaton kuin ratakisko.

      Miehestä joka ei voi olla olematta johtaja, tulee jotenkin lapsellinen mielikuva. Mitä se pelkää? Jos se laskee johtajan naamarin hetkesi alas, että menettää kasvonsa? Minusta nuo herkkyys ja vahvuus saisi olla jonkinlaisessa tasapainossa keskenään, ei ihmisen tarvitse olla kumppanilleen kova. Maailmassa kyllä tulee niitä hetkiä ja tilanteita kun kovuuttakin kaivataan, mutta yleensä kumppania kohtaan se on turhaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      424
      2962
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2286
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      349
      1996
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1903
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1757
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe