1 Piet 1:20 hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista,
mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten,
1 Piet 1:13- Vyöttäkää sentähden mielenne kupeet ja olkaa raittiit; ja pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille tarjotaan Jeesuksen Kristuksen ilmestymisessä.
Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte, vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi.
Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä."
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika, tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne, vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan, hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten,
jotka hänen kauttansa uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne on myös toivo Jumalaan. Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä, te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta
1 Piet 1:20 hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista,
mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten,
viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten,
4
155
Vastaukset
- Eikiitosjeesus
Jä höpsistä.
Uskonto poistaa tulevaisuuden ja todellisen toivon. Itseään sillä toki voi suggeroida.- tobiaan-edunvalvojia
Nehemia13:6 Tämän kaiken tapahtuessa en minä ollut Jerusalemissa; sillä Artahsastan, Baabelin kuninkaan, kolmantenakymmenentenä toisena hallitusvuotena minä olin mennyt kuninkaan luo. Mutta jonkun ajan kuluttua minä pyysin kuninkaalta lomaa
13:7 ja palasin Jerusalemiin.
Ja kun minä tulin huomaamaan,
minkä pahan Eljasib oli tehnyt Tobian eduksi,
sisustaessaan hänelle kammion Jumalan temppelin esipihoissa,
13:8 pahastuin minä suuresti,
ja minä heitin kaikki Tobian huonekalut ulos kammiosta.
13:9 Ja minä käskin puhdistaa kammiot
ja panetin niihin takaisin Jumalan temppelin kalut,
ruokauhrin ja suitsukkeen.
- Ylistetty-Jumalan-Poika
2 Tim 1:3-16 Minä kiitän Jumalaa,
jota esivanhemmistani asti palvelen puhtaalla omallatunnolla
- samoin minä lakkaamatta muistan sinua rukouksissani öin ja päivin,
haluten,
muistaessani kyyneleitäsi,
saada sinua nähdä,
että täyttyisin ilolla -
kun mieleeni muistuu se vilpitön usko,
joka sinulla on,
joka ensin oli isoäidilläsi Looiksella
ja äidilläsi Eunikellä ja joka,
siitä olen varma,
on sinullakin.
Siitä syystä minä sinua muistutan virittämään palavaksi Jumalan armolahjan,
joka sinussa on minun kätteni päällepanemisen kautta.
Sillä Jumala
ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä,
vaan voiman
ja rakkauden
ja raittiuden hengen.
Älä siis häpeä todistusta Herrastamme
äläkä minua,
hänen vankiaan,
vaan kärsi yhdessä minun kanssani vaivaa evankeliumin tähden,
sen mukaan kuin Jumala antaa voimaa,
hän,
joka on meidät pelastanut
ja kutsunut pyhällä kutsumuksella,
ei meidän tekojemme mukaan,
vaan oman aivoituksensa
ja armonsa mukaan,
joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,
mutta nyt ilmisaatettu meidän Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta,
joka kukisti kuoleman
ja toi valoon elämän
ja katoamattomuuden evankeliumin kautta,
jonka julistajaksi
ja apostoliksi
ja opettajaksi minä olen asetettu.
Siitä syystä minä myös näitä kärsin,
enkä sitä häpeä;
sillä minä tunnen hänet,
johon minä uskon,
ja olen varma siitä,
että hän on voimallinen siihen päivään asti säilyttämään sen,
mikä minulle on uskottu.
Ota esikuvaksi ne terveelliset sanat,
jotka olet minulta kuullut,
uskossa
ja rakkaudessa,
joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
Säilytä se hyvä,
mikä sinulle on uskottu,
Pyhän Hengen kautta,
joka meissä asuu.
Sinä tiedät,
että kaikki aasialaiset ovat kääntyneet minusta pois;
niiden joukossa ovat Fygelus
ja Hermogenes.
Antakoon Herra laupeutta Onesiforuksen huonekunnalle,
sillä usein hän on minua virvoittanut,
eikä ole kahleitani hävennyt;
vaan kun hän tuli Roomaan,
etsi hän minua innokkaasti
ja löysi minut.
Suokoon Herra,
että hän löytää laupeuden Herran luona sinä päivänä.
Ja kuinka suuria ne palvelukset olivat,
joita hän teki Efesossa,
sen sinä parhaiten tiedät. - Anonyymi
Mitä kaikkea se Oikea, Raamatun UT mukianen Kristilliyys edellyttää, miten kuuluu alkaa elämään j atoimimaan / vaikutamaan että alkaisi ilmenemään ne kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit, joista kaikki voisivat tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikein ja Oikeasti seuraajikseen. "Hedelmistään kun puun" siksi / sellaiseksi tunnistaisi".
Asiasta, asiallisesti ja rakentavasti...http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778