Musiikkia kaikille joka makuun.

xx9

28

366

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisä: Monissa koko kuva paras.

    • Ehkä saan lisätä toisen musiikki kappaleen?

      Olin ennen 60 ja siellä tämä poistettiin, jonka olin ajatellut 100 vuotiaan Suomen kunniaksi. Suomi on hyvin nuori oma valtio ja se näkyy kaikessa tänään ja historiassa.

      Nuoruus 70 oli 60 luku ainakin minulle ja sen musiikki, yökerhot sen ajan tanssit kaikkialla--kuitenkin tango eli.



      https://www.youtube.com/watch?v=TQSLnBS7kwg

    • Kiitos antamistasi pisteistä, mutta minäkin olen antanut tuollaisen jollekin toiselle, joten en ole ainoa, joka sai nuo.

      Ievan polokka on sellainen, että se pistää jalat hytkymään, mutta ne sanat, ovat niin toista nykymusiikkiin verrattuna, että oikein ihaillen sitä aikaa, kun oli vielä idea ja aihe sanoituksessa, joka sanassa, eikä mitään jee, jee. jee, nais to me, Io love to yo!

      ps. please. Älä koskaan kirjoita Suomi-apinoista ja Aatusta.

      • Apinoita on hyvin paljon Ruotsissa, Suomessa osia.

        Aatu oli johtaja jolla oli takana miljoonia, ei muuten olisi tullut valtaan!

        Kirjoitan mistä haluan, tosin lait muuttavat muotoaan apinan tavoin.

        Minulla on paha vika luien vain alun.....


        Tiedän en ole johdettavissa kuin sadat miljoonat tai viisi


    • Vanha-Skönö

      Anneli Saaristo-Uuden aamun toivossa .- Löytyy netistä mutten pysty siírtämään tänne .-

    • Hyvä kun sairaiden-mielien viestejä poistetaan. Voin vain kiittää S24.

      • Olen Miehikkälästä kuin Kalevi Korpi, Raijo Taipale, Johannes Takanen hän kuitenkin ei läheltä ajassa sen.


    • Kyllä on totuus S-24, en sekoita ikiä kiitos 24 så - .

      • Upeasti Kalevi Korpi laulaa tuon ihana Evert Tauben säveltämän " MIn älskling är en ros"
        Kiitos xx9 kun jaoit sen meille!

        Minulla oli ilo joskus kuulla Espoon Kilossa naapurina asuneen Kalevi Korven harjoittelevan, avoimen ikkunan äärellä kesäisin.

        Tässä Evert Taube ikivihreässä ❤️ "Sjösala vals" ❤️ Suomeksi ei sitä löytynyt.

        https://www.youtube.com/watch?v=7qANEjnOu8Y


      • sini-sirkku kirjoitti:

        Upeasti Kalevi Korpi laulaa tuon ihana Evert Tauben säveltämän " MIn älskling är en ros"
        Kiitos xx9 kun jaoit sen meille!

        Minulla oli ilo joskus kuulla Espoon Kilossa naapurina asuneen Kalevi Korven harjoittelevan, avoimen ikkunan äärellä kesäisin.

        Tässä Evert Taube ikivihreässä ❤️ "Sjösala vals" ❤️ Suomeksi ei sitä löytynyt.

        https://www.youtube.com/watch?v=7qANEjnOu8Y

        Naapurissa asuvan---Kiitos Hän on syntynyt lähellä ---minua--- siis kotiani siellä Miehikkälässä.

        Olen tavallaan tuntenut sinut i-tiden ja täällä.

        Vanhuus tulee minulla alkaa muisti heittää nyky ajassa, kaikki vanhat on kuin eilen.


    • xx9
    • Himmelsauge
      • Ei ole suomi apianat?


    • ei ole sanoja......

      suomalainen...

      • Oli aika, isäni sanoi Olavi Virta on Kreivin kalliolla. Niin olin siellä vähän ihmisiä hyvin vähän-- hän tuli keppiin nojaten ja lauloi kuin näin kuin kuulette...

        Hyvin vaikea tajuta, historiaa lukien näen totuuden.

        On vaikeaa sanoa mikä on totuus elämässä näin on kaikilla.


      • Tuskin nänenlaista tulee koskaan Suomeen.


    • Miksi Kekkonen?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      223
      1797
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      954
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      951
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      20
      611
    Aihe