Olen siis 15 Vuotos tyttö joka on tapaillut nyt kolme vuotta vanhempaa todella mukavaa poikaa ja mua vaan mietityttää että miten sitten suudellaan oikein? Kun nään sen pojan ilmeistä ja eleistä et haluis, mut mä vaan oon sitten aina hätäpäissäni keksinyt jotain sanottavaa kun mua pelottaa etten osaa suudella oikein. Että jos joku vois auttaa mua ja kertoo miten mun pitäis tehdä se oikein. en haluu nolata itteeni:(
Miten suudellaan??
7
702
Vastaukset
- pedo
Kysy vaikka isältäs. Kerro sitä että haluat harjoitella.
- sitruunaj
äidiltäs !
harjoitella apppelsinin kanssa
- Pena55v
Outoa toi suutelun opettelu. Juttelin ihan oikean teinin kanssa kaikesta risteilyllä. Äkisti se kysyi voisinko mä suudella sitä. Kun se ei ole ketään suudellut ja se ei haluais mokata sen poikaystävän kanssa.
Siinä me vaan sitten suudeltiin, nuoltiin ja imuteltiin. Kysy häneltä.
Taitaa tulla jo liian myöhään. Ei suutelua tarvitse opetella. Se onnistuu ekakerralla ilman harjoittelua.
- zebra-
Toiset harjoittelevat ja kokevat sen tarpeelliseksi, toiset eivät. Ei ole yhtä oikeaa vastausta. Oli muuten kammottavaa suudella ekaa kertaa ensimmäistä poikaystävääni. Ei oman kokemattomuuden vaan hänen kokemattomuutensa tähden.
- ev18
itse sain ensi suudelman eilen ja olin jännittänyt sitä että miten onnistuu no mulle selvis sen jälkeen että se oli hänellekkin ensi suudelma ja hän oli jännittänyt sitä mutta kummankin mielestä onnistui kerralla eli ei tarvitse harjoitella kun vaan luottaa itseensä ja uskoo siihen että onnistuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379