Onko kenelläkään käyttäjäkokemusta JJsHouse.com:lta tilaamisesta? Pitääkö nettisivun kuvat pukujen ulkonäön, laatu ja mittatilauksien paikkansa pitävyys paikkaansa? Netistä löytyy todella vanhoja tekstejä, mutta tuoreita käyttäjäkokemuksia en ole löytänyt. Olisko jollakin nykypäivän infoa asiasta, niin olisin onnellinen niin hyvistä kuin huonoista käyttäjäkokemuksista kun kuulisin niitä?
Oletteko tilanneet juhlapukua JJsHouse.com:lta?
1
383
Vastaukset
- REndern
En välttämättä suosittelisi. Ite käytän paljon www.tipguin.com blogia jossa on vaan luotettavia sivuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613271
- 683079
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702940Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802351- 452182
Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?
Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti1612177