välillä tuet saamatta kelan ongelmien vuoksi. Kun ei syö niin laihtuu ja markkina-arvo nousee javoi löytää helpommin elättäjän.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702222200075310_uu.shtml
Lihaville YH:lle on vain hyväksi jos jää
10
186
Vastaukset 10
Tuohon liittyen tein eilen avauksen, ei sillä oikeasti niin hiekosti mene mitä antaa tuossa jutussa ymmärtää:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14742600/esimerkkia-somekohuista- caccavetääpuoleensa
hirvittävän rumia ja häijyjä, vammainen lapsi suojakilpenä
ympäristön kauhu
noilla ihmisillä on kuitnekin yllättäjän paljon sisäpiiriä alueillaan ja hullu pojille riittää onnittelijoita ku samasta suvusta poimii liki alaikäisen tytön , suurin osa kyl melko vammaisen näköisiä pentuja pääasiassa ja jotai maalaisia - muuttakaaaustraliaan
Ätmeille olisi hyväksi, jos ne joutuidivat krokotiilien ruokalistalle
- häpeä_sika
Olet iljetys
- totuusonankara
Totuuden puhujaa herjataan
- haistanytpaska
totuusonankara kirjoitti:
Totuuden puhujaa herjataan
Minkä totuuden?
- En_ole_Eki
Pikemminkin päinvastoin. Jos yh pysyy lihavana niin potentiaalinen aisurikin tajuaa pysyä siitä kaukana.
- ätmionahdistunut
Aisurien markkinat ovat jo valmiiksi miesten markkinat. Yh:t rupeamat jakamaan rahasta, joten pillun hinta laskee.
Ätmien elämään se taas ei vaikuta mitenkään.- ätmionköyhä
Niin ätmi ei saa edes halpapillua
- eisekundalle
Köyhän ei kannata ostaa halpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493