Nyt haluttaa!

kurppanainen88

Olen vähän ottanut, mutta pakko silti tunnustaa pään sisäiset mietteet.

Katsoin eilen End of Daysin ja se mies jonka ruumiin piru otti valtaansa muistutti jokseenkin entistä vakipanoani.

Nyt sitten aloin haikailla kuinka saisin vielä nähdä kyseisen vakipanon. Kuiskuttaisin sen korvaan: "Ole paha!" Ja pyytäisin rajuja otteita. Ja seksin jälkeen sanoisin: "Sä oot sellanen paha poika. Mutta mä tykkään!"

Se olisi myös oiva keino unohtaa se viimeisin partnerini eli 7 vuotta itseäni vanhempi mies. Se 7 vuotta vanhempi oli kyllä todella taitava siinä mielessä että se pystyi oikeasti polkemaan tuhatta ja sataa... Mulla on aikaisemmin ollut mm. yksi partneri, jota pyytäessäni lujentamaan/rajuntamaan tahtia sanoi ettei pysty enää lujempaa/rajumpaa! Eli sillä vakipanolla olisi kyllä myös haastetta yltää sen 7 vuotta vanhemman miehen tasolle tuossa asiassa... Mutta ainakin saisi yrittää pistää parastaan hänkin!

Jotenkin alkaa vaan tuntua että se netistä seuran etsiminen on turha ajatus ja tekisi mieli ilakoida taas sen vakipanon kanssa sen sijaan! Kun vielä saisi kuiskuttaa nuo "rivoudet" sen korvaan ja kun se ottaisi mut oikein kunnolla rajuin ottein...

4

156

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyyda

Voisit keskustella toisen palstanymfon eli valtakunnan kanssa näistä asioista. Teillä kummallakin kun tuntuu olevan vain paneminen koko ajan mielessä.

• Pillujen--asiantuntija

Ei nainen saa haluta seksiä muiden kun oman kumppanin kanssa. Jossain maassa siitä rankaistaan kunnolla.

• "Kuiskuttaisin sen korvaan: "Ole paha!" Ja pyytäisin rajuja otteita. Ja seksin jälkeen sanoisin: "Sä oot sellanen paha poika. Mutta mä tykkään!""

Mitähän sitä oikein tuommoisesta naisesta ajattelisi? Te naiset taidatte olla ihan sekaisin jostain fifty shades of greystä ettekä tajua että kiltit miehet ei muutu pahoiksi noin vaan ja pahat vaan satuttaa teitä ihan oikeastikin.

• lopeta.jo

Sä olet "rumamaija" yhtä rasittava kuin ennenkin uudellakin nimimerkillä. Ketä kiinnostaa sun panot....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      984
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      65
      632
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      513
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      503
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe