Ihmisen ikävä toisen luo

crux

Nykyään ei saa kaivata seuraa - pitää kaivata juuri tiettyä ihmistä. Jotain eritystä persoonaa joka erottuu väkijoukosta. On tässä ajatuksessa jotain yhteiskunnallistakin. Normaali ei kelpaa ja keskiarvo on kirosana. Jos mies ajattelee että haluaisi naisen kumppanikseen, niin ajatus on paheksuttava koska se yleistää naiset. Ihan kuin kaikki olisivat samasta muotista ja kaikki muka kelpaisivat. Ei saa etsiä, pitää kohdata.

Silti on ikävä naisseuraa. Sitä maailmaa jossa kaikki eivät olleet ihan niin persoonallisia uniikkeja lumihiutaleita. Oli vain lumisade ja se lakaistiin pois rappusilta. Joskus mieskin sai kaivata ihmistä vierelleen, ilman että se ihminen täytyi etukäteen määritellä ja toki hifistellen jos suinkin mahdollista. Parisuhteen piirustukset täytyisi tehdä jo etukäteen vaikka rakennusmateriaalikaan ei ole vielä selvillä.

Haluaisin että ihmisillä olisi vielä joskus ikävä toisen luo. Eikö se jos mikä ole yhteisöllisyyttä jota naisetkin niin kovasti peräänkuuluttavat?

9

224

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EdesUnissa

Tämä on hyvä aloitus jossa mielestäni on paljon totuutta mukana. On naurettavaa määritellä etsimänsä ihminen johonkin deitti-palveluun, ikäänkuin ihmisyys olisi niin yksinkertainen asia että sen voi määritellä muutamalla yksityiskohtaisella tekijällä.

Olen systemaattisesti kieltäytynyt tästä vaihtoehdosta koko elämäni ajan, ja etsinyt seuralaiseni LIVE-ympäristöstä, useimmiten baarista, vaikka sanotaan ettei sieltä muka löydy hyvää seuraa. Minä ainakin olen siellä tavannut useita hienoja ja ystävällisiä naisia. Ja kun tapaat ihmisen henkilökohtaisesti huomioit kokonaisuuden, etkä ala kysellä pituutta, painoa, koulutusta, lasten lukumäärää, hiusten väriä, harrastuksia, jne. Nuo uniikit yksityiskohdat menettävät merkityksensä, ja ajattelet vain että onpas mukava nainen.

Voihan tässä juuri tietynlaisen ihmisen haussa olla takana ajatus että emme antaisi itsemme tehdä virheitä, vaan kone valitsisi meille ehdokkaat jotka kriteereillä täyttävät hakemamme parhaiten. Mutta kuka meistä on koulutettu hakukoneen käyttöön ?

• nbvnbvnbvn

Olen samaa mieltä. En silti täysin lyttäis treffipalstojakaan. En yksinkertaisesti jaksa käydä baareissa. Eipä sitä muualla kehenkään niin vaan romanttisessa mielessä törmää. Parhaalle ystävälleni en niiden raadollista ja pinnallista maailmaa suosittelis, mutta itse olen oppinut pärjäämään. Toisen ihmisen kaipuu on ihan inhimillistä.

• Kaipaus_on_silti

Hyvä kirjoitus. Kerrankin ei mollata miehiä tai naisia. Itse kaipaan miestä rinnalleni. En kuitenkaan 24/7 suhteeseen. Kaipaan päivittäistä yhteydenpitoa, kainalossa olemista ja joskus kun saisi herätä toisen vierestä, niin se olis jotain :)

Aikoinani kävin baareissa, mutta nykyään kun en juurikaan juo, niin niissä käyminen on todella harvinaista. Nettideittailu ei ole tuonut toivottua tulosta. Työnikin on sellainen, ettei siinä juuri miehiä tapaa (enkä edes tiedä kuka on vapaa ja kuka ei). Yhdenyön suhteista en saa mitään irti.

• Olet hypergaminen nainen sa saisit saman tien miehen jos haluaisit. Haluamasi miehet ovat kuitenkin paljon tasoasi parempia, joihin sinulla ei ole mahdollisuutta. Olet yksinkertainen.

• crux

Jatkan vielä samaa ajatusta hieman poliittisemmalla linjalla. Monet naiset sanovat olevansa vasemmalle kallellaan. Tämä ei kuitenkaan näy parisuhdemarkkinoilla. Siellä jokainen on vastuussa omasta onnestaan ja menestyminen on yksilön ansio. Heikkoja ei tueta eikä minkäänlaista perusturvaa kannateta. Jos mies jää yksin, niin se on vain hänen oma vikansa. Naiset ovat rakkauselämän porvareita.

• Naisten tukemisen ja auttamisen halu kohdistuu pakolaisiin ja muihin hyväksi käyttäjiin, ei ne tahdo tavallisia suomalaismiehiä tukea kun niillä ei ole eksoottisen jänniä (vale)tarinoita kerrottavaksi.

• EdesUnissa

Hauska sanonta tuo rakkauselämän porvareita. Mutta ei välttämättä totta. Olen LIVE-maailmassa sosiaalinen ja en tuomitse ketään. Kenties siksi useasti ajaudun tilanteeseen jossa joku nainen kertoo minulle elämäntarinaansa ja huolistaan. On hirveästi naisia, jotka haluaisivat löytää kumppanin ja jotka tuntevat itsensä epätäydellisiksi koska ovat yksin. Joistakin oikein huokuu sellainen läheisyyden kaipuu, joka sanoo että "jos et heti halaa minua niin purskahdan itkuun".

Samoin olen törmännyt muutamaan 23-24 vuotiaaseen neitsyeen, joka varsinkin näille kauniille naisille oli vaikea asia, koska kaikki olettavat että heidän on helppo saada seuraa. Mutta kun he pelkäävät miehiä, niin se kauneus ei auta. He eivät uskaltaneet ottaa askelta...

Eli ei se ihan niin ruusuista ole naistenkaan elämä.

• hhsjsksk

ohhoh, oon kuvitellut että naiset on enempi samasta muotista.
      mutta toi 23v ja neitsyt ei ole sen pahempi kuin 23ja peeheenäiti.

ja toi ikävöinri on Mimusta kaumista.

se on kaipuuta, ajatuksia toisen luoksw.

jos maailmassa muutenkinmajateltais enempi ja toimittais vähempi niin olis puolta parempi paikka

• persse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      994
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      65
      642
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      523
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      503
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe