Suominaisten kelpoisuus äidiksi

Minä_en

8

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni. Kadu hän ei, mäkään kadu en.

    • Luin tuon saman iltistä plärätessäni. Kadun joitakin asioitani elämässäni, mutta lapsiani en kyllä hetkeäkään. Paljon ne ottaa, mutta enemmän ne antaa. Kyllä he ovat ihan parasta mun elämässäni siitä huolimatta, että on hetkiä kun asioiden jankuttaminen potuttaa ja yöunet on nollissa. :)

      Ei ole aina helppoa olla energinen, ihana ja viisas äiti, joka hoitaa kaiken mallikelpoisesti ja tyylikkäästi. Wau, esimerkillistä. Mutta on helkkarin hyvä syy pyrkiä siihen. :)

      • skypesuhde-ei.vauvaa

        sinut keinohedelmöitettiin?


      • skypesuhde-ei.vauvaa kirjoitti:

        sinut keinohedelmöitettiin?

        Ei keinohedelmöitetty, ellei sänkyyn saamista pidetä keinona. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Ei keinohedelmöitetty, ellei sänkyyn saamista pidetä keinona. :)

        Jos oikein ymmärsin niin olet kuitenkin tarvinnut jotain hoitoja tullaksesi raskaaksi.

        Vai muistinko väärin?


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Jos oikein ymmärsin niin olet kuitenkin tarvinnut jotain hoitoja tullaksesi raskaaksi.

        Vai muistinko väärin?

        Edellisessä suhteessa. Tässä nykyisessä ei tarvittu mitään hoitoja, vain normaalia parisuhdeseksiä. Isoin syy lieneen, että tässä suhteessa vin toisen meistä lisääntymiskyky on heikentynyt, ei kuitenkaan olematon. Jos on molemmilla ongelmia lisääntymisessä on heti hankalempaa. :)

        Mulla on itselläni lisääntymiskyky ollut aina olemassa, mutta heikentynyt. Eli munasolujen kypsymisen kanssa ongelmia, epäsäännöllisiä kuukautisia. Pcos, endometrioosi, joka kuitenkaan ei estä raskaaksi tulemista. Vain vaikeuttaa minun tapauksessani. Olen kuitenkin ollut ainakin 3:sti raskaana tässä suhteessa, ihan luomusti ehkä 4:kin kerta, mutta sitä ei saatu vahvistettua verenmyrkytyksen vuoksi. Tuli pihalle jo alussa. Mutua vain.

        Toisten kanssa sukusolut toimii keskenään, toisten kanssa ei pakollakaan. Ehkä luonto on meitä viisaampi ja tietää milloin ei ja milloin kyllä?


      • zönggö kirjoitti:

        Edellisessä suhteessa. Tässä nykyisessä ei tarvittu mitään hoitoja, vain normaalia parisuhdeseksiä. Isoin syy lieneen, että tässä suhteessa vin toisen meistä lisääntymiskyky on heikentynyt, ei kuitenkaan olematon. Jos on molemmilla ongelmia lisääntymisessä on heti hankalempaa. :)

        Mulla on itselläni lisääntymiskyky ollut aina olemassa, mutta heikentynyt. Eli munasolujen kypsymisen kanssa ongelmia, epäsäännöllisiä kuukautisia. Pcos, endometrioosi, joka kuitenkaan ei estä raskaaksi tulemista. Vain vaikeuttaa minun tapauksessani. Olen kuitenkin ollut ainakin 3:sti raskaana tässä suhteessa, ihan luomusti ehkä 4:kin kerta, mutta sitä ei saatu vahvistettua verenmyrkytyksen vuoksi. Tuli pihalle jo alussa. Mutua vain.

        Toisten kanssa sukusolut toimii keskenään, toisten kanssa ei pakollakaan. Ehkä luonto on meitä viisaampi ja tietää milloin ei ja milloin kyllä?

        Käväisin sairaalassa ihan muilla asioilla naistentautien polilla ja tapasin yhden niistä hoitajista, jotka aikoinaan osallistuivat minunkin hoitamiseen lapsettomuushoitojen aikana. Ja hän ihmetteli vauvaa mukanani. Ootteko saanut vauvan!?

        Kerroin, että olemme mutta olen eronnut silloisesta miehestäni ja nykyisin parisuhteessa uuden kumppanin kanssa. Hänkin oitis kyseli tarvittiinko apua vai? Ja ei yllättynyt kun kerroin että ei tarvittu, luomuja ovat molemmat. Hän nimenomaan kertoi, että ihmistä korkeamman kädessä olkoon luonto tai mikä muu onkaan, mutta kaikki ei vaan lisäänny keskenään. Mutta sanoppa se lasta haluaville pareille, ne suuttuu.

        Osaltaan vaikuttaa tietysti paineet ja stressi, kun ne jää pois kroppa alkaa toimimaan. Ihmeitä tapahtuu. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      180
      5992
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2342
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1709
    5. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1621
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1407
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1379
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      334
      1242
    Aihe