Suominaisten kelpoisuus äidiksi

Minä_en

8

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni. Kadu hän ei, mäkään kadu en.

    • Luin tuon saman iltistä plärätessäni. Kadun joitakin asioitani elämässäni, mutta lapsiani en kyllä hetkeäkään. Paljon ne ottaa, mutta enemmän ne antaa. Kyllä he ovat ihan parasta mun elämässäni siitä huolimatta, että on hetkiä kun asioiden jankuttaminen potuttaa ja yöunet on nollissa. :)

      Ei ole aina helppoa olla energinen, ihana ja viisas äiti, joka hoitaa kaiken mallikelpoisesti ja tyylikkäästi. Wau, esimerkillistä. Mutta on helkkarin hyvä syy pyrkiä siihen. :)

      • skypesuhde-ei.vauvaa

        sinut keinohedelmöitettiin?


      • skypesuhde-ei.vauvaa kirjoitti:

        sinut keinohedelmöitettiin?

        Ei keinohedelmöitetty, ellei sänkyyn saamista pidetä keinona. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Ei keinohedelmöitetty, ellei sänkyyn saamista pidetä keinona. :)

        Jos oikein ymmärsin niin olet kuitenkin tarvinnut jotain hoitoja tullaksesi raskaaksi.

        Vai muistinko väärin?


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Jos oikein ymmärsin niin olet kuitenkin tarvinnut jotain hoitoja tullaksesi raskaaksi.

        Vai muistinko väärin?

        Edellisessä suhteessa. Tässä nykyisessä ei tarvittu mitään hoitoja, vain normaalia parisuhdeseksiä. Isoin syy lieneen, että tässä suhteessa vin toisen meistä lisääntymiskyky on heikentynyt, ei kuitenkaan olematon. Jos on molemmilla ongelmia lisääntymisessä on heti hankalempaa. :)

        Mulla on itselläni lisääntymiskyky ollut aina olemassa, mutta heikentynyt. Eli munasolujen kypsymisen kanssa ongelmia, epäsäännöllisiä kuukautisia. Pcos, endometrioosi, joka kuitenkaan ei estä raskaaksi tulemista. Vain vaikeuttaa minun tapauksessani. Olen kuitenkin ollut ainakin 3:sti raskaana tässä suhteessa, ihan luomusti ehkä 4:kin kerta, mutta sitä ei saatu vahvistettua verenmyrkytyksen vuoksi. Tuli pihalle jo alussa. Mutua vain.

        Toisten kanssa sukusolut toimii keskenään, toisten kanssa ei pakollakaan. Ehkä luonto on meitä viisaampi ja tietää milloin ei ja milloin kyllä?


      • zönggö kirjoitti:

        Edellisessä suhteessa. Tässä nykyisessä ei tarvittu mitään hoitoja, vain normaalia parisuhdeseksiä. Isoin syy lieneen, että tässä suhteessa vin toisen meistä lisääntymiskyky on heikentynyt, ei kuitenkaan olematon. Jos on molemmilla ongelmia lisääntymisessä on heti hankalempaa. :)

        Mulla on itselläni lisääntymiskyky ollut aina olemassa, mutta heikentynyt. Eli munasolujen kypsymisen kanssa ongelmia, epäsäännöllisiä kuukautisia. Pcos, endometrioosi, joka kuitenkaan ei estä raskaaksi tulemista. Vain vaikeuttaa minun tapauksessani. Olen kuitenkin ollut ainakin 3:sti raskaana tässä suhteessa, ihan luomusti ehkä 4:kin kerta, mutta sitä ei saatu vahvistettua verenmyrkytyksen vuoksi. Tuli pihalle jo alussa. Mutua vain.

        Toisten kanssa sukusolut toimii keskenään, toisten kanssa ei pakollakaan. Ehkä luonto on meitä viisaampi ja tietää milloin ei ja milloin kyllä?

        Käväisin sairaalassa ihan muilla asioilla naistentautien polilla ja tapasin yhden niistä hoitajista, jotka aikoinaan osallistuivat minunkin hoitamiseen lapsettomuushoitojen aikana. Ja hän ihmetteli vauvaa mukanani. Ootteko saanut vauvan!?

        Kerroin, että olemme mutta olen eronnut silloisesta miehestäni ja nykyisin parisuhteessa uuden kumppanin kanssa. Hänkin oitis kyseli tarvittiinko apua vai? Ja ei yllättynyt kun kerroin että ei tarvittu, luomuja ovat molemmat. Hän nimenomaan kertoi, että ihmistä korkeamman kädessä olkoon luonto tai mikä muu onkaan, mutta kaikki ei vaan lisäänny keskenään. Mutta sanoppa se lasta haluaville pareille, ne suuttuu.

        Osaltaan vaikuttaa tietysti paineet ja stressi, kun ne jää pois kroppa alkaa toimimaan. Ihmeitä tapahtuu. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe