Boycott uusi single kuunneltavissa!

Englishrock

Vihdoin uutta Boycott musiikkia kuultavissa ja uusi albumi ilmestyy syksyllä. Edellisestä studioalbumista onkin vierähtänyt sellaiset 25 vuotta.

Eli nyt kuunneltavissa uusi Boycott kappale Still I Rise alta linkistä. Eli radiosuomen levylautakunnassa tuli tänään tämä herkku, löytyy ajasta 35.40 alkaen ja biisin jälkeen arvostelut!

http://areena.yle.fi/1-3955492?autoplay=true

Tänne päin ainakin toimi hienosti tämä ja nyt lisää kuunteluita alle :)

16

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nibelius

      Harvinaisen onnistunut comeback single tuo Still I Rise!

    • 13tusinassa

      Ei iskenyt silloin joskus eikä iske nytkään.

    • Ka.sari

      Tommi Läntinen on kyllä yksi aliarvostetuin suomalainen laulaja ja esiintyjä tämän päivän suomessa, kasarilla ja ysärillähän asiat oli aivan toisin. Sanokaa minun sanoneen että Tommi tekee vielä paluun huipulle, ei tuommoinen talentti vain voi vaipua unholaan. Suomen Steven Tyler ehdottomasti. Huomenna vihdoin uusi musavideo Still I Rise tulille.

      Sitä odotellessa:

      Boycott: gotta rock
      https://m.youtube.com/watch?v=5-H7uBun0_c

      Toimii!!!

      • On lahjakas joo!


      • Anonyymi

        etenki hänen 80-luvun jutut tosi jees, mut soolona ei niin hyvin kolise minulle mut siellä täällä soololevyillä asiallisia biisejä kuten via dolorosa, syvällew sydämeen sattuu, korkeuteen tai vaikkapa rakkauslaulu(perinteisempää poppia). Tommin debyyttikiekko perinteisempää poppia kun taas eräs toinen hänen levy on paljon rokkaavampi ja kappaleissa on varsin raskaatkin kitarajutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etenki hänen 80-luvun jutut tosi jees, mut soolona ei niin hyvin kolise minulle mut siellä täällä soololevyillä asiallisia biisejä kuten via dolorosa, syvällew sydämeen sattuu, korkeuteen tai vaikkapa rakkauslaulu(perinteisempää poppia). Tommin debyyttikiekko perinteisempää poppia kun taas eräs toinen hänen levy on paljon rokkaavampi ja kappaleissa on varsin raskaatkin kitarajutut.

        Suosittelen tutustumaan Tommin vuoden 2022 elämä kantaa muo levyyn. Todella hieno kokonaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen tutustumaan Tommin vuoden 2022 elämä kantaa muo levyyn. Todella hieno kokonaisuus.

        eikös hän esittänyt sen elämä kantaa mua-kappaleen euroviisukarsinnoissa pari vuotta sitten että onko sama biisi kysseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös hän esittänyt sen elämä kantaa mua-kappaleen euroviisukarsinnoissa pari vuotta sitten että onko sama biisi kysseessä?

        Juu tuolla kyseisellä levyllä on tuo biisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tuolla kyseisellä levyllä on tuo biisi.

        mulla tuli jotenki hiema yllättäen popeda-vivahteet siit biisistä ja kertakaikkiaan positiiviset, elämänmyönteiset sanat!


    • boycottstillrocks

      Hyvää settiä. Ulkomaille vain pitäis bändiä saada buukattua.

    • Englishrock
    • normikamaa
    • Stillrocking

      Olisiko kenelläkään tietoa saako Boycottin vanhoja studioalbumeita uutena cd- versiona enää mistään vai onko painokset jo loppu?

      Voisi olla muuten hienoa jos tämä nyt comebackin tehnyt versio Boycottista tekisi jonkinmoiset spesiaali juhlapainokset näistä vanhoista levyistä. Äänittäisi vaikka uudella kokoonpanolla uusiksi nykypäivän saundeilla jne nämä vanhat levyt ja julkaisisi hienot digiback cdeet mistä löytyisi sekä vanha että uusi versio levystä.

    • Stillrocking

      Unohtui äsken mainita että kuuntelin tuon "normikamaan" linkittämän Lynyrd Skynyrdin biisin ja tuohan toimii mainiosti. Pitääpä ottaa tuo orksteri tarkempaan syyniin. Kiitos vinkistä! :)

    • Stillirise

      Jes, 20.10 ilmestyy uusi Boycott levy the mighty!

      1. Thunder

      2. Partners in Crime

      3. Still I Rise

      4. Spirit of Liberty

      5. Bittersweet

      6. Fire in the Heart

      7. Love is a Minefield

      8. Hour of the Wolf

      9. Perfect Night

      10. American Song

      11. Sirocco

      12. No One, Babe

    • Anonyymi

      Harmi kun jäi niin lyhyeksi tuon uuden Boycottin paluu, vielä kun miettii miten kova tuo paluulevy The Mighty olikaan. Toivottavasti Länä vielä jossain välissä kaivaa pändin nagtaliinista ja ehkä tekee uusia biisejäkin, kuka tietää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe