Ylen 2 hiihtostudiossa on Virpi sarasvuo joka on kurppaantunut nuoreuuden ajoista valtavasti. On meikannut aika vahvasti että edes kehtaa telkkarissa esiintyä ja yrittää peittää meikillä vanhuuden tuomat rypyt.
Ryppynaamat ylen hiihtostudiossa
35
802
Vastaukset
- Hän_tuli_Mieleen
Nuoreuus on uusi vanhuus.
- kauhistuksenkanahäkki
No voi kauhia!
Onneksi siellä on kuitenkin hän, etkä sinä! Apua, jos joutuisimme sinun naamaas siellä vahtaamaan! - crux
Pirjo Muranen ei valitettavasti ole nyt ruudussa, mutta toivottavasti taas pian. Siinä on kyllä niin ihastuttava nainen että oikein harmittaa nähdä että sellaisiakin on olemassa.
- helppoaa
Laita se televisio kiinni, jos niin ahdistaa.
Mutta miespä tuollakin on, onko sulla nainen? - Teknodonna
Kiihottavatko vanhemmat naiset sinua?
(Reps)
😁- Teknodonna
Mä olen nähnyt yhden elokuvan, joka kertoi tyypistä, joka elokuvasi kaikkea matänevää. Ei kun niitä heppuja olikin kaksi.
Peter Greenway tai jotain.
(Reps)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mä olen nähnyt yhden elokuvan, joka kertoi tyypistä, joka elokuvasi kaikkea matänevää. Ei kun niitä heppuja olikin kaksi.
Peter Greenway tai jotain.
(Reps)
😁Lisäksi olen nähnyt lukemattomia elokuvia, joissa käsitellään vaikeita äitisuhteita. Oma suhteeni äitiini on siinä määrin hankala, että sitä ei ole koskaan ollutkaan. Siinä mielessä sinulla on helpompaa.
(Naurua)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Lisäksi olen nähnyt lukemattomia elokuvia, joissa käsitellään vaikeita äitisuhteita. Oma suhteeni äitiini on siinä määrin hankala, että sitä ei ole koskaan ollutkaan. Siinä mielessä sinulla on helpompaa.
(Naurua)
😁Joo
Soli tää Zoo
I lööv it
(Naurua)
😁
https://youtu.be/QQ6MhD5VYWk - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Joo
Soli tää Zoo
I lööv it
(Naurua)
😁
https://youtu.be/QQ6MhD5VYWkKiihottuminen siitä, että voi seurata sivusta kauneuden ja hedelmällisyyden rapistumista on ajatuksena ihan bueno. Siinä on jotain taiteellista.
Itse en nyt vissiin sitten ole enää hehkeimmilläni näihin pillunpihtailuriitteihin ja muihin paritanssipaskoihin, vaan otan tilanteen kuin teemepäivän, jossa joka hetkestä revitään kaikki irti.
Eli meitä taiteilijoita on joka lähtöön.
(Hihitystä)
😁
- mikkihiirianimaatio
Laitetaan seuraavan kerran studioon joku lapsi, niin sillä ei ole ryppyjä eikä se ole kurppaantunut. Oikeastaan on täysin yhdentekevää mitä kukaan sanoo, pääasia on vain heidän ulkonäkönsä ja ikänsä.
- Resewzeszeszes
Naisten kyseessä ollen on ulkonäkö oleellinen, koska he harvoin puhuvat järkeviä.
- missäsepihvion
Resewzeszeszes kirjoitti:
Naisten kyseessä ollen on ulkonäkö oleellinen, koska he harvoin puhuvat järkeviä.
Jos lähetyksessä olisi ätmi, kaikki sulkisivat television.
- kaikysyäsaa
missäsepihvion kirjoitti:
Jos lähetyksessä olisi ätmi, kaikki sulkisivat television.
Minkä takia?
- tvkiinni
kaikysyäsaa kirjoitti:
Minkä takia?
Koska ei ole ulkonäköä eikä järkeviä puheita.
- kaikysyäsaa
tvkiinni kirjoitti:
Koska ei ole ulkonäköä eikä järkeviä puheita.
Ätmilläkö? Älä puhu paskaa.
- tvkiinni
kaikysyäsaa kirjoitti:
Ätmilläkö? Älä puhu paskaa.
En, kyllä ätmit huolehtivat itse siitä paskanpuhumisesta.
- tv-seuraaja
Kanadan pääministeri on paremman näköinen kuin naapurimaan kurppaantunut nepotisti.
- KestävyysKurpat
Urheilijat kurppaantuvat nopeasti, kun joutuvat lykkimään ja harjoittelemaan äärirajoilla. Keho ei siitä tykkää. Sama juttu maratoonareilla. Näyttävät vanhemmiten kymmeniä vuosia vanhemmilta kuin oikeasti ovat.
- Teknodonna
Oletko kuullut, että suurin syy lihavuuteesi on se netti nenäsi edessä.
(Reps)
😁
- kuumapetra
Petra Manner on kyllä kuuma pakkaus, Ja pitää itsensä hyvässä kunnossa.
- Yfcfcyfcyfyfc
Petra on nykyään anorektikko. Tullessaan taloon duuniin, hän oli himottava runsasrintainen teinityttö.
- kuumapetra
Petra on sporttinen ja energinen, ei todellakaan mikään valju anorektikko.
- kaisanoasaa
Yfcfcyfcyfyfc kirjoitti:
Petra on nykyään anorektikko. Tullessaan taloon duuniin, hän oli himottava runsasrintainen teinityttö.
Petran tissejä olisi mukava puristella ja imeskellä.
- Anonyymi
Yfcfcyfcyfyfc kirjoitti:
Tosiaan aivan liian laiha ja sitten ne allien esittelyt hihaton paita päällä jatkuvasti, onneksi tulee talvi jos se pitäisi pitkähihaista Lapin hiihtokisoissa ulkona?
- Mat-ti
Onhan virpin mies melkoisen ruma otus mutta sillä onkin rahaa joten nainen kestää miehensä rumuuden.
- jnmk
Ei todellakaan ole ruma, ihan normaalin näköinen mies.
- silver1412
Toisille miehelle ruma, toisille taas komea.
- pettynytjanyt
Hemo hessillä tulee voitto stutiossa ja latulla piikit löytyy huoltsikalta...
- Kaunis.nainen-
Tuskin palstan miehet mitään siloposkia ovat. Rumia lihavia olette.
- Virpion
Ryppyyntynyt sarasvuon suvakkikoulutuksessa.
Alkaa yököttämään kun kuvittelen kuinka Jari on astunut tuohon muijaan.
- ruskeaVaiSininen
Kiinnitin huomiota Virpin silmien väriin talvistudiossa, silmät ovat aijemmasta poiketen olleet ruskeat. Hänellä on mielestäni aiemmin ollut vaalean sinertävä/harmaa silmien sävy. Kumpi lienee oma alkuperäinen väri? Ruskea sopii hiustensa sävyyn ja tuo isot silmät hyvin esille. Värillisiä piilolinsseillä voi kivasti piristää ulkonäköään, jos niitä pystyy käyttämään.
Virpi on hoikistunut urheiluajoistaan ja ei näytä ikäistään vanhemmalta lainkaan. Kasvot ovat kuvaukselliset ja siksi näyttää hyvältä telkkarissa kuten Pirjokin. Molemmilla oma tyylinsä, Virpi varautuneempi, Pirjon äänessä kuuluu hymy ja on vapautuneempi ehkä. - Nestorr
Rupsahda rauhassa rakkaani mun, vai oliko se kurppaannu. Vai miten se oli?
- Madhus
Virpi käytti dopingia hiihdon huippuvuosinaan ja se väistämättä jättää jälkensä. Kuten Vähäsöyrinki sanoi niin pitää olla valmis luopumaan naisellisuudestaan jos alkaa käyttää dopingia ja sen Virpi on totisesti tehnyt. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889