https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-salakatselukarajilla-Tama-ei-kaada-suhdettani-Jari-Mattiin/1119254
"- Minulla on mennyt luotto ihmisiin. Axl on yksi mukavimmista ihmisistä, jonka tunnen. Miten hän voi tehdä jotain tällaista?! Tunnen itseni todella tyhmäksi ja nöyryytetyksi, Maisa huokaa."
Missä on naisten ihmistuntemus.. Jokaikinen mies osaisi sanoa Axelista että on jännämies/pelimies eikä mikään mukava.
Maisa sanoo Axelia mukavaksi
4
152
Vastaukset 4
- helgamies_
Naista vie eräs juttu.
- Pillujen--asiantuntija
Mukava mies = komea mies
Miten komea mies voi sellaista tehdä. - Kiltti-ja-kunnollinen
Tottakai munaa jakava jännämies on mukava. Maisakin tosi onnelline kun pilluaan jakanut.
"- Minulla on mennyt luotto ihmisiin. Axl on yksi mukavimmista ihmisistä, jonka tunnen. Miten hän voi tehdä jotain tällaista?! Tunnen itseni todella tyhmäksi ja nöyryytetyksi, Maisa huokaa."
Tunteekohan nyt myös Jari-Matti itsensä nöyryytetyksi kun sen nainen julkisesti kehuu salakuvaillutta kavalaa rottaa todella mukavaksi, varmaan tietää että sisimmässään Maisa yhä rakastaa etnokullia ja on Jari-Matin kanssa vain rahan vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja211997Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 74740
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 65642
- 64556
- 45540
- 37523
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503