Nykyisin miehet eivät

kurppanainen88

vaivaudu väittämään kauniiksi kun vonkaavat. Toista se oli nuorempana. Ehkä miehet ajattelevat ettei vanhempi nainen ole enää niin naiivi että uskoisi lirkutuksiin?

Tämä viesti jostain syystä poistettiin... :/

Esimerkiksi jokin aika sitten housuihin pyrkinyt mies tyytyi vain sanomaan "Oot säkin ihan ok" (puhuttuaan ensin niistä oikeasti kauniista naisista)

Ja jopa eräs kiinnostunut arabi (tosin jo 5 vuotta sitten eli "nuorempana") sanoi että "Mä en halua kaunista naista." Hassua, sillä luulisi niillä jo kulttuuriin kuuluvan semmoinen "Beautiful beautiful."

Ja myös eräs intialainen (sekin kylläkin jo 7 vuotta sitten) sanoi että "Mä etsin naista joka ei oo liian ruma eikä liian kaunis."

Sitten taas jos menee ulkomaille saattaa yhä kuulla ulkonäkökehuja seksin vonkaamisen yhteydessä, kulttuurit ovat niin erilaiset. Viimeksi ulkonäköä kehui 7 vuotta mua vanhempi mies eli viimeisin seksipartnerini. Viimeisin suomalainen ulkonäköäni kehunut mies taas oli eksäni.

3

108

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahamies111

No tuohan on hieman tilannesidonnainen asia.

Mutta faktahan on, että kun 30 v ja siitä ylös mennään, niin painovoima iskee ankarasti varsinkin naisiin. Sellainen nuoren hehkuva kauneus alkaa kadota, vaikka esim. kasvot voivat olla vielä nätit, toisaalta nuoren naisen oikuttelu katoaa samalla ja lähesyy miehen tasoa.

• Ilmeisintä kai on että nuorempana sinussa oli sen verran kauneutta että sitä kannatti kehua mutta nykytilanteessa taidat olla niin tavismuija etteivät viitsi juuri kehua.

• korrekti.käytös

Mistä lähtien iskemistilanteissa on pitänyt imarrella naisia? En ole tehnyt sitä ikinä.

Omaa elämänkumppania kehutaan jotta se kokisi itsensä huumaavaksi eikä ryhtyisi hakemaan kehuja vierailta miehiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      211
      997
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      74
      740
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      718
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      65
      642
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      523
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      503
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      503
    Aihe