Pelleileekö hän tunteillani

Ihastunutsinisilmä

Haluan heti aluksi sanoa, että haluan oikeita mielipiteitä, en mitään trollien vastauksia kiitos. Eli olen nuori nainen ja olen jutellut kauan ulkomailla asuvan miehen kanssa netin välityksellä. Pystymme juttelemaan ihan kaikesta ja pääsääntöisesti keskustelemme snapchatin kautta koska se on helpoin tapa. Puhelinnumerot olemme myös vaihtaneet ja olen nähnyt hänen kuvansa, sekä hän minun. Mies haluaa tulla tapaamaan minua, koska tietää etten voi matkustaa kiitos surkean rahatilanteeni. Olen hyvin ihastunut mieheen ja hän tietää sen. Hän on sanonut olevansa ihastunut minuun ja olemme sopineet että emme tapaile muita ihmisiä. Mies on todella huomaavainen ja kuuntelee ongelmiani, hän monesti lähettää minulle ihania ääniviestejä ja kehuu kuinka mahtava ihminen olen. Tietysti olen myös hänen tukenaan, aina kun hänellä on vaikeaa. Mutta olen silti hieman epäileväinen sillä joskus miehen snapchat score nousee hyvin nopeasti jopa sata pistettä ylöspäin. Yleensä hän kyllä juttelee samalla minulle chatissa mutta joskus hänen vastauksensa voivat olla hyvin yksitoikkoisia ja jopa tylyjä ihan kuin hän ei pystyisi keskustelemaan kunnolla sillä hetkellä. Mietin pelleileekö hän tunteillani. En ole koskaan lähettänyt mitään arkaluontoista hänelle, eikä hän minulle joten mitä hän hyötyisi huijaamisestani? Hän on sanonut ettei juttele muiden tyttöjen kanssa netissä mutta en silti voi olla miettimättä sitä vaihtoehtoa että hän jakaa intiimejä kuvia muiden kanssa koska minä en sitä tee. Hän ei ole koskaan pyytänyt mitään kuvia minulta, vaan olemme alusta lähtien keskustelleet hyvin syvällisistä asioista. Onko kenelläkään muulla kokemusta kaukosuhteista? Tai tällaisesta tilanteesta?

5

7894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijarion

      Kuulostaa huijarilta, ole varovainen, älä anna vedättää itseäsi sen taidon nämä huijarit osaa.
      Samanlaisia huijjareita löytyy toki kotimaastakin mutta ulkomaalaisista 99% on huijareita.

    • Naisasianajaja

      Ei ehkä suoranainen huijari, mutta mahdollisesti muuten vaan feikki. Kannattaa pitää kirkkaana mielessä fiiliksesi siitä, että jokin ei ole kohdallaan.

      Joillakin on harrastuksena tämmöinen naisten huomion keräily, pyörittävät useamman kanssa valesuhde-systeemiä. Hyöty voi olla niinkin yksinkertainen, että se on ajanvietettä ja täyttää henkilön jonkin oman psykologisen tarpeen.
      Jos hänellä on syvällinen keskustelu sinun kanssasi meneillään, hän kenties silloin vastaa tosiaan tylysti jollekin toiselle, kunnes vaihdatte osia jälleen.

      Jos hän todella tulee Suomeen sinua tapaamaan, katso sitten asiaa uudelleen. Siihen asti neuvoisin suhtautumaan mieheen erittäin varauksellisesti. Älä missään nimessä kerro epäilyistäsi hänelle, hän tulee käyttämään sitä välittömästi hyväkseen ja nostaa sinut hetkeksi kuningattareksi - koska senhän sinä halusit kuulla.

      Jos epäilysi on turha, mies tulee Suomeen ja osoittautuu ajan kanssa siksi mitä olet ajatellut, et ole menettänyt mitään ollessasi tässä kohtaa liikkellä enemmän järjellä kuin sydämellä.

    • Jelsluvf

      Tosiaan, kuten sanoit, mitä ihmettä tuo mies hyötyisi siitä että pelailisi tunteillasi? Hän asuu toisessa maassa joten sinä et voi olla hänelle mikää helppo pano, sillä seksin saaminen sinulta edellyttää matkustamista, joka ei ole mitään halpaa lystiä. Ja kun ette kerran mitään intiimejä kuviakaan vaihtele niin et ole mitään helppoa "runkkumatskuakaan".
      Sinuna en hirveästi takertuisi tuohon snapchatin pisteiden nousuun. Osa ihmisistä kun käyttää snapchattia paljon ihan kavereille ja tutuille jutteluun. Tietysti on mahdollista että hän siellä vaihtelisi intiimejä kuvia muiden naisten kanssa, mutta kannattaa silti olla asian kanssa ihan rauhassa, kun selkeitä viitteitä tällaiseen ei ole.
      Poikkeuksia toki löytyy mutta oman kokemukseni mukaan pelurimiehet eivät tavallisesti puhu paljoa syvällisiä naisen kanssa, vaikka muuten voivatkin antaa kuvan että olisivat kiinnostuneita muustakin kuin seksistä.
      Suosittelen odottelemaan livetapaamista, silloin on niin paljon helpompi saada selvyyttä asioihin.
      Kuulostaa kyllä mun korvaani tosissaan olevalta mieheltä. :)

    • Beenthere

      Vinkkinä kuitenkin, juttele nyt tyttöhyvä miehen kanssa livenä-facetimella tai whatsappissa. Olet nähnyt vain kuvia? Maailma on täynnä feikkiprofiileja ja ihmisen mieli on erikoinen juttu, koskaan ei voi tietää mitä toisen päässä liikkuu joten varmista oma selustasi. Kehoitan että Olet skeptinen mutta en tarkoita etteikö kannata luottaa. Ja kyllä oma intuitio aika pitkälle kantaa, sinulla on jo nyt varautunut olo joten kuulostele tilannetta.

    • oppeliini1

      Mies kertoo ettei juttele somessa muiden tyttojen kanssa!!!!!!!!!!
      Et voi olla tosissasi! Somessa kaikki kalittelevat toisten kanssa. siksi some on olemassa.
      sinä olet vain yksi sen useasta juttelukaverista.

      Pidä tunteesi hyvin kaukana tästä yhetydenpidosta. Miehellä, kuten niin monella somekavereita haalivalla on ystäviä ympäri maailman. Täten he takaavat ilmaisen majapaikan vierailuilleen.

      Olisin HYVIN varovainen ennekuin kutsuisin hänet asuntooni.
      Jos hän tule vierailemaan luoksesi, ehdota halpaa oppilasasuntoa (kesäisin) tai lainaa teltta ja ohjaa leirintä-alueelle tai Omena-hotelliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe