Haluan heti aluksi sanoa, että haluan oikeita mielipiteitä, en mitään trollien vastauksia kiitos. Eli olen nuori nainen ja olen jutellut kauan ulkomailla asuvan miehen kanssa netin välityksellä. Pystymme juttelemaan ihan kaikesta ja pääsääntöisesti keskustelemme snapchatin kautta koska se on helpoin tapa. Puhelinnumerot olemme myös vaihtaneet ja olen nähnyt hänen kuvansa, sekä hän minun. Mies haluaa tulla tapaamaan minua, koska tietää etten voi matkustaa kiitos surkean rahatilanteeni. Olen hyvin ihastunut mieheen ja hän tietää sen. Hän on sanonut olevansa ihastunut minuun ja olemme sopineet että emme tapaile muita ihmisiä. Mies on todella huomaavainen ja kuuntelee ongelmiani, hän monesti lähettää minulle ihania ääniviestejä ja kehuu kuinka mahtava ihminen olen. Tietysti olen myös hänen tukenaan, aina kun hänellä on vaikeaa. Mutta olen silti hieman epäileväinen sillä joskus miehen snapchat score nousee hyvin nopeasti jopa sata pistettä ylöspäin. Yleensä hän kyllä juttelee samalla minulle chatissa mutta joskus hänen vastauksensa voivat olla hyvin yksitoikkoisia ja jopa tylyjä ihan kuin hän ei pystyisi keskustelemaan kunnolla sillä hetkellä. Mietin pelleileekö hän tunteillani. En ole koskaan lähettänyt mitään arkaluontoista hänelle, eikä hän minulle joten mitä hän hyötyisi huijaamisestani? Hän on sanonut ettei juttele muiden tyttöjen kanssa netissä mutta en silti voi olla miettimättä sitä vaihtoehtoa että hän jakaa intiimejä kuvia muiden kanssa koska minä en sitä tee. Hän ei ole koskaan pyytänyt mitään kuvia minulta, vaan olemme alusta lähtien keskustelleet hyvin syvällisistä asioista. Onko kenelläkään muulla kokemusta kaukosuhteista? Tai tällaisesta tilanteesta?
Pelleileekö hän tunteillani
Ihastunutsinisilmä
511287
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Kuulostaa+huijarilta,+ole+varovainen,+älä+anna+vedättää+itseäsi+sen+taidon+nämä+huijarit+osaa.
Samanlaisia+huijjareita+löytyy+toki+kotimaastakin+mutta+ulkomaalaisista+99%+on+huijareita.
Ei ehkä suoranainen huijari, mutta mahdollisesti muuten vaan feikki. Kannattaa pitää kirkkaana mielessä fiiliksesi siitä, että jokin ei ole kohdallaan.
Joillakin on harrastuksena tämmöinen naisten huomion keräily, pyörittävät useamman kanssa valesuhde-systeemiä. Hyöty voi olla niinkin yksinkertainen, että se on ajanvietettä ja täyttää henkilön jonkin oman psykologisen tarpeen.
Jos hänellä on syvällinen keskustelu sinun kanssasi meneillään, hän kenties silloin vastaa tosiaan tylysti jollekin toiselle, kunnes vaihdatte osia jälleen.
Jos hän todella tulee Suomeen sinua tapaamaan, katso sitten asiaa uudelleen. Siihen asti neuvoisin suhtautumaan mieheen erittäin varauksellisesti. Älä missään nimessä kerro epäilyistäsi hänelle, hän tulee käyttämään sitä välittömästi hyväkseen ja nostaa sinut hetkeksi kuningattareksi - koska senhän sinä halusit kuulla.
Jos epäilysi on turha, mies tulee Suomeen ja osoittautuu ajan kanssa siksi mitä olet ajatellut, et ole menettänyt mitään ollessasi tässä kohtaa liikkellä enemmän järjellä kuin sydämellä.
Tosiaan, kuten sanoit, mitä ihmettä tuo mies hyötyisi siitä että pelailisi tunteillasi? Hän asuu toisessa maassa joten sinä et voi olla hänelle mikää helppo pano, sillä seksin saaminen sinulta edellyttää matkustamista, joka ei ole mitään halpaa lystiä. Ja kun ette kerran mitään intiimejä kuviakaan vaihtele niin et ole mitään helppoa "runkkumatskuakaan".
Sinuna en hirveästi takertuisi tuohon snapchatin pisteiden nousuun. Osa ihmisistä kun käyttää snapchattia paljon ihan kavereille ja tutuille jutteluun. Tietysti on mahdollista että hän siellä vaihtelisi intiimejä kuvia muiden naisten kanssa, mutta kannattaa silti olla asian kanssa ihan rauhassa, kun selkeitä viitteitä tällaiseen ei ole.
Poikkeuksia toki löytyy mutta oman kokemukseni mukaan pelurimiehet eivät tavallisesti puhu paljoa syvällisiä naisen kanssa, vaikka muuten voivatkin antaa kuvan että olisivat kiinnostuneita muustakin kuin seksistä.
Suosittelen odottelemaan livetapaamista, silloin on niin paljon helpompi saada selvyyttä asioihin.
Kuulostaa kyllä mun korvaani tosissaan olevalta mieheltä. :)
Vinkkinä kuitenkin, juttele nyt tyttöhyvä miehen kanssa livenä-facetimella tai whatsappissa. Olet nähnyt vain kuvia? Maailma on täynnä feikkiprofiileja ja ihmisen mieli on erikoinen juttu, koskaan ei voi tietää mitä toisen päässä liikkuu joten varmista oma selustasi. Kehoitan että Olet skeptinen mutta en tarkoita etteikö kannata luottaa. Ja kyllä oma intuitio aika pitkälle kantaa, sinulla on jo nyt varautunut olo joten kuulostele tilannetta.
Mies kertoo ettei juttele somessa muiden tyttojen kanssa!!!!!!!!!!
Et voi olla tosissasi! Somessa kaikki kalittelevat toisten kanssa. siksi some on olemassa.
sinä olet vain yksi sen useasta juttelukaverista.
Pidä tunteesi hyvin kaukana tästä yhetydenpidosta. Miehellä, kuten niin monella somekavereita haalivalla on ystäviä ympäri maailman. Täten he takaavat ilmaisen majapaikan vierailuilleen.
Olisin HYVIN varovainen ennekuin kutsuisin hänet asuntooni.
Jos hän tule vierailemaan luoksesi, ehdota halpaa oppilasasuntoa (kesäisin) tai lainaa teltta ja ohjaa leirintä-alueelle tai Omena-hotelliin.