Mielestäni se muistuttaa kovasti Venäjän syrjäkyliä. Hevostallit on jäljellä.
Onko Närpiö ryssän näköinen?
22
229
Vastaukset
Ei se sitten voi olla ryssän näköinen, sillä ryssät ovat syöneet hevosensa ja käyttäneet tallit polttopuina jo aikoja sitten. Tyhmiä kyselet, vastaten kysymykseesi itse.
- ääyyppqq
mukava oli siinäkin kylässä käydä, halpa hallissa vain tosin..., ruotsia tyrkytetään joka kohdassa, ja pillurallia ajetaan traktoreilla....
- österifrån
Nåja,där bor visst över 500 fennor ....
- öööaas
mitähän tuokin tarkoittaneen ?
- oispitänykieltää
Eipä taida pohjanlahden länsipuolella juuri turkistarhausta olla.
- KarvaReuhkaSuomi
Olin kerran eurooppalaisten vieraiden kera metsäsuomessa. Siellä alkoi karvareuhkaa tulla vastaan ja minua alkoi hävettää.
- varmtochskönt
KarvaReuhkaSuomi kirjoitti:
Olin kerran eurooppalaisten vieraiden kera metsäsuomessa. Siellä alkoi karvareuhkaa tulla vastaan ja minua alkoi hävettää.
Hör det inte till folkdräkten (i Ryssland åtminstone ?)
"Eipä taida pohjanlahden länsipuolella juuri turkistarhausta olla. "
vain Suomessa on ihan helt okej, kiduttaa eläimiä pienissä häkeissä, ihan vaan että joku egon kehittäjä voisi vetää päällensä eläimen nahan.- djurplågeri
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Eipä taida pohjanlahden länsipuolella juuri turkistarhausta olla. "
vain Suomessa on ihan helt okej, kiduttaa eläimiä pienissä häkeissä, ihan vaan että joku egon kehittäjä voisi vetää päällensä eläimen nahan.Det är hemskt att det finns marknad för pälsar.Minkarna kunde få pälsar av gamla käringars skinn.
- ostokielto
djurplågeri kirjoitti:
Det är hemskt att det finns marknad för pälsar.Minkarna kunde få pälsar av gamla käringars skinn.
Turkistarhaus pitäisi kieltää, ja samalla myös turkisten osto.
- vegan
ostokielto kirjoitti:
Turkistarhaus pitäisi kieltää, ja samalla myös turkisten osto.
Också broilerfarmar och biffkor.
vegan kirjoitti:
-Också broilerfarmar och biffkor.
Erityisesti nautakarja.
Toimivat huonolla hyötysuhteella esim broileriin vrt.
Lisäksi tuottavat helvetisti hiilidioksidia.- Eläinlaki_tulossa
vegan kirjoitti:
Uusi eläinlaki odottaa tuloaan: Tuotantoeläinten ja muiden eläinten kohtelua on varaa parantaa vielä paljon. Hitaasti tällaiset asiat edistyvät, mutta onneksi edes edistyvät jotenkin.
svekoargumentti kirjoitti:
-Också broilerfarmar och biffkor.
Erityisesti nautakarja.
Toimivat huonolla hyötysuhteella esim broileriin vrt.
Lisäksi tuottavat helvetisti hiilidioksidia.Är du nu helt säker på att det är koldioxid som det dillas om i fråga om kossor? Veganen tycks inte heller veta vad den skriver om, för något sådant som biffkor existerar inte.
Peppu-Reino kirjoitti:
Är du nu helt säker på att det är koldioxid som det dillas om i fråga om kossor? Veganen tycks inte heller veta vad den skriver om, för något sådant som biffkor existerar inte.
-Är du nu helt säker på att det är koldioxid
Märehtiminen tuottaa paljon hiilidioksidia.- Märehtijä
Metaania ne märehtijät tuottaa.
Märehtijä kirjoitti:
Metaania ne märehtijät tuottaa.
-Metaania ne märehtijät tuottaa.
Sitä myös.
Molemmat pahoja kasvihuonekaasuja
- pakkoruotsi_pois
Närpiöläiset ei oo ryssää nähneetkään. Sieltähän ne souteli Ruotsiin kun ryssä oli vasta Viipurissa.
- lyckligtsvensk
Minusta "närpiö" on rumin nimi, mitä tiedän, vaihtakaa edes näärännäpyksi
- suomen.kieli
närpiö on hyvä esimerkki suomen kielestä, se on SUOMEA. et vain tainnut tajuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157