Zen Cafen parhaat albumit?

Juha82Steelesman

Minusta järkkä tämmöne=
1.UaUa(mahtavaa vaihtoehtorokkia, akateemiset soittajapojat, nörttimiehet, opiskelijamiehet, hittejäki on, mut tasaisen hyvä kokonaisuus, basisti tosi hyvä, mut rumpali ihan kuningas hommassaan sillä upea tatsi ja svengi, mun ykkössuosikkirumpali kaikista, mitä tiedän)

2.Idiootti(legendalevy, ei pääse mihkään, vähintään 4/5 arvosana tälle)

3.Romuna(aliarvostettu kiekko)
4.Laiska, tyhmä ja saamaton(täynnä helmiä, mm biisit moi, nollapiste, nimikkobiisi, hontelot pojat, uudenvuodenpäivä omalla karulla ja surullisella tavallaan ovat ihan loistavia biisejä muita unohtamatta, ei osu levyyn huteja juurikaan, ehkä rakastunut taas täyttää keskinkertaisen biisin tunnusmerkit)
5.Vuokralainen(tasaisen vahva kokonaisuus muutamine hitteineen, perkule rumpali Parkkonen vetää kommeesti!)

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
        Maailman menoa
        331
        1876
      2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
        Ikävä
        36
        1755
      3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
        Kuhmo
        55
        1197
      4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
        Tornio ja Haaparanta
        2
        1086
      5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
        Ikävä
        76
        1073
      6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
        Ikävä
        73
        977
      7. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
        Ikävä
        83
        839
      8. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
        Ikävä
        7
        839
      9. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
        Ikävä
        73
        763
      10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
        NATO
        145
        738
      Aihe