Minusta järkkä tämmöne=
1.UaUa(mahtavaa vaihtoehtorokkia, akateemiset soittajapojat, nörttimiehet, opiskelijamiehet, hittejäki on, mut tasaisen hyvä kokonaisuus, basisti tosi hyvä, mut rumpali ihan kuningas hommassaan sillä upea tatsi ja svengi, mun ykkössuosikkirumpali kaikista, mitä tiedän)
2.Idiootti(legendalevy, ei pääse mihkään, vähintään 4/5 arvosana tälle)
3.Romuna(aliarvostettu kiekko)
4.Laiska, tyhmä ja saamaton(täynnä helmiä, mm biisit moi, nollapiste, nimikkobiisi, hontelot pojat, uudenvuodenpäivä omalla karulla ja surullisella tavallaan ovat ihan loistavia biisejä muita unohtamatta, ei osu levyyn huteja juurikaan, ehkä rakastunut taas täyttää keskinkertaisen biisin tunnusmerkit)
5.Vuokralainen(tasaisen vahva kokonaisuus muutamine hitteineen, perkule rumpali Parkkonen vetää kommeesti!)
Zen Cafen parhaat albumit?
Juha82Steelesman
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3311876Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul361755Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis551197Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.21086- 761073
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet73977Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.83839Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin7839Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen73763Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain145738