Moi...Oon 12 Vuotias Poika Joka On Ihastunut Tyttöön Mutta Se Ei Ole Yhtään Minusta...Voisitteko Auttaa Ja Antaa Vinkkei
Miten Tytön Saa Ihastumaan
Jolukdkdkdkdkej
3
180
Vastaukset
- NOITOITUOLYLHÄÄL
Ja Asumme Toisistatamme 38 Koska Jouduin Muuttaa Naataliin: Ps Kysymyksen Tekijä
- Ootanyparivuottaees
Täysin turhaa tossa iässä.
- 878787987897878
Jos asut pidemmän matkan päästä tästä tytöstä, voit aina kysyä kiinnostaisiko sitä alkaa sun kanssasi kirjoitella ihan vaikka kirjepostia. Kannattaa muistaa se, että jos tyttöä ei nyt kiinnosta seura tai kirjoittelu tai mikään, on se tyttö vaan unohdettava ja alettava toisia tyttöjä katsella. Kyllä se oikea vielä vastaan tulee, se just joka on Sulle tarkoitettu ja Susta ihan lääpällään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149