Tavoitteita

Onko teillä mitään tavoitteita? Mulla on viikonlopun tavoitteena voittaa 1000€ vedonlyönnillä

24

378

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni

Itse harrastan paljon urheiluvedonlyöntiä mutta en koskaan aseta mitään tavoitteita koska ne on haitallisia.
      Nyt kun päätät voittaa tonnin niin otat tarpeettomia riskejä mitä et normaalisti ottaisi.
      Paljon parempi on kun vain tyydyt niihin voittoihin mitä tulee rennosti, yrittämättä liikaa.

• Katotaan nyt, aika heikosti alkanut, 40€ vasta tienattu

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ei ole tavotteita mutta laitin kyllä pitkävetoa. Voitin tonnin pari viikkoa sitten

• pääsijä

Eilen oli, ei onnistunut, tutun naisen pöksyihin pääseminen.

• Luulisin vedonlyöntivoiton olevan helpompi tavoite

• Teknodonna

Kyllä on

Tulin juuri himaan ja yritän rekonstruoida itseni ja ehtiä laivaan.

Ei sellaista tilaa olekaan, joka ei olisi tavoitteellinen.

(Reps)

😁

• Teknodonna

Onpas, apatia.

Palsta-apatia on eräs yleisimmistä tunnetuista apatian lajeista. Palsta-apatian levinneisyysaste on lähes 99%.

(Reps)

👌

• pujottelija

Tälle päivälle on urheilullisia tavoitteita

• TavoitteenaHirteen2017

Mä olen sijoittanut ja ei mitään vielä tullut merkittäviä voittoja.

• Urheiluvedonlyönti on ihmeellinen rahasampo. Kaikki pelaajat aina voittaa enemmän kuin häviää ja silti vielä jotain murusia jää vedonvälittäjillekin viivan alle.

• Jos et pelaa, et voi hävitä, vanha vedonlyöjien sanonta

• pujottelija kirjoitti:

Jos et pelaa, et voi hävitä, vanha vedonlyöjien sanonta

"Ainoastaan Afrikan naapuri ei veikkaa", oli joskus Veikkauksen mainos. Noh, sittemmin nähtävästi olosuhteet on muuttuneet ja myös lakupekkojen rahat kelpaa.

On mullakin jollain centrebetin tai nordicbetin tilillä varmaan parikymppiä, mutta en ole pelannut kymmeneen vuoteen. Niillä oli ainakin silloin paljon paremmat kertoimet kuin Veikkauksella.

• mielipiteeni

Ei urheiluvedonlyönti ole mikään helppo rahasampo mutta aivan varmasti siinä pystyy olemaan pitkällä aikavälillä voitollinen jos vain paneutuu tiettyyn urheilulajiin ihan perusteellisesti ja omaa tietynlaisen persoonan.
        Itse olen voitolla noin 20000€ vuodesta 2010 alkaen ja ainoastaan vuosi 2015 on jäänyt tappiolle. Aika pieni summa tuo on kun ottaa huomioon kaiken ajan mitä tähän on käyttänyt mutta koska olen nolife niin mulla on paljon vapaa-aikaa mitä tähän käyttää.

• mielipiteeni kirjoitti:

Ei urheiluvedonlyönti ole mikään helppo rahasampo mutta aivan varmasti siinä pystyy olemaan pitkällä aikavälillä voitollinen jos vain paneutuu tiettyyn urheilulajiin ihan perusteellisesti ja omaa tietynlaisen persoonan.
        Itse olen voitolla noin 20000€ vuodesta 2010 alkaen ja ainoastaan vuosi 2015 on jäänyt tappiolle. Aika pieni summa tuo on kun ottaa huomioon kaiken ajan mitä tähän on käyttänyt mutta koska olen nolife niin mulla on paljon vapaa-aikaa mitä tähän käyttää.

Varmaan joku pystyykin voittamaan, mutta vastaavasti jonkun muun on sitten hävittävä. Välittäjän tavoite tuskin on edes puntaroida mitkä "oikeat" todennäköisyydet lopputulemille on, vaan arvioida miten eri vaihtoehtoja pelataan ja varmistaa oma osansa.

• scrg kirjoitti:

"Ainoastaan Afrikan naapuri ei veikkaa", oli joskus Veikkauksen mainos. Noh, sittemmin nähtävästi olosuhteet on muuttuneet ja myös lakupekkojen rahat kelpaa.

On mullakin jollain centrebetin tai nordicbetin tilillä varmaan parikymppiä, mutta en ole pelannut kymmeneen vuoteen. Niillä oli ainakin silloin paljon paremmat kertoimet kuin Veikkauksella.

Nordicbettiä käytän jonkun verran, Eniten Paffia, Veikalle joskus lottoa

• mielipiteeni
        pujottelija kirjoitti:

Nordicbettiä käytän jonkun verran, Eniten Paffia, Veikalle joskus lottoa

Oman kokemukseni mukaan parhaimpia on marathonbet, unibet ja paf.
        Veikkauksen pitkävedossa ei ilmeisesti ole panosrajoituksia(?) mutta kertoimet siellä on surkeat.
        Aika moni sivusto rajoittaa sun panokset todella nopeasti tyyliin 10€ max koska huomaavat että on heidän kannaltaan "tappiollinen" asiakas.

• mielipiteeni kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan parhaimpia on marathonbet, unibet ja paf.
        Veikkauksen pitkävedossa ei ilmeisesti ole panosrajoituksia(?) mutta kertoimet siellä on surkeat.
        Aika moni sivusto rajoittaa sun panokset todella nopeasti tyyliin 10€ max koska huomaavat että on heidän kannaltaan "tappiollinen" asiakas.

Onko nuo rajat siis jopa henkilökohtaisia? Mä ymmärrän hyvin, että jotain kaikkiaan vähän pelattua kohdetta (vaikka nyt jokin naisten jääkiekko-ottelu) ei anneta pelata suurella panoksella.

Mun näkemys sillä vähäisellä kokemuksellani on, että pitää malttaa olla pelaamatta kohteita, joissa ei tarjolla ole omasta mielestä aivan selvää ylikerrointa. Ja silti pitää rajoittaa panosta. Samat säännöt pätee jos yrittää voittaa markkinat yrityksiin sijoittamalla. Riskinhallintaa.

• crux

Kyllä jotain tavoitteita on hyvä olla vaikka elämä turhaa onkin. Tuo vähän raameja turhuuden ympärille kun on pieniä kiinnekohtia mihin pyrkiä. Minulla on ainakin tavoitteena kasvattaa pörssiosakkeista saatavaa osinkosummaa vuosittain. Joskushan ne kasvavat ihan itsekseen, mutta huonompina aikoina pitää sitten pystyä tekemään lisäostoja jotta pääsisi joka kevät tähän tavoitteeseen.

• Korkeampi tutkinto pitkällä tähtäimellä.

• Sama täällä. Yliopistotutkinnon voisi vielä suorittaa.

• outsider1 kirjoitti:

Sama täällä. Yliopistotutkinnon voisi vielä suorittaa.

Vitun idiootti. Olet puolet työiästäsi laikotellut muiden ihmisten rahoilla työttömänä ja nyt suunnittelet meneväsi takaisin yliopiston penkille.

• super-atm kirjoitti:

Vitun idiootti. Olet puolet työiästäsi laikotellut muiden ihmisten rahoilla työttömänä ja nyt suunnittelet meneväsi takaisin yliopiston penkille.

No pitäisikö tässä olla työttömänä vielä seuraavat 25 vuotta vai?

• outsider1 kirjoitti:

No pitäisikö tässä olla työttömänä vielä seuraavat 25 vuotta vai?

Mene töihin heti, laiska!

• Jos ei saa duunia niin sillon pitää vaihtaa ammattia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      107
      730
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      19
      660
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      629
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68
      499
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63