Niin ruma että saa edes rumaa naista. Naiset todella nirsoja ettei kelpaa samantasoinen ruma mies. Haluaisin vain että minua joku rakastaa ulkonäköön katsomatta mutta se on mahdotonta kun naiset on todella pinnallisia. Naisille ulkonäkö on tärkeintä, hyvä ulkonäkö takaa hyvän suhteen ilmeisesti.
Olen todella ruma mies
42
1080
Vastaukset
- Hyväksy_faktat
No ei se nyt ihan noinkaan mene, että naiset olis pelkän ulkonäön perässä. Se on vaan ikävä fakta että ulkonäöllä ON merkitystä sen kannalta ihastuuko ihmiseen vai ei ja näkeekö häntä ylipäätään seksuaalisessa mielessä kiinnostavana. Se ei ole pinnallisuutta vaan täysin luontainen ominaisuus ihmiselle. (Ja btw tutkimusten mukaan miehille naisen ulkonäkö merkitsee vielä enemmän kuin naisille miehen ulkonäkö).
Suurelle osalle naisista ei myöskään riitä komea ulkonäkö vaan tarvitaan muutakin (kuten kiinnostava luonne).
Korjaa asenteesi naisia kohtaan ja hyväksy faktat.
Ps. Sitä ulkonäköäänkin voi tiettyyn pisteeseen asti kohentaa, suosittelen. :)- TosiAsia1
Ja paksu lompakko/muhkea pankkitili. Noista naisten kriteereistä meinaan...
- tottakantoki
Ihan hyvä argumentointi. Naiset ei painota ulkonäköä, vaikka toisaalta sitä vaativatkin. Vaikka ulkonäöllä ei ole merkitystä, on parisuhteen saamiseksi oltava ulkonäköä. Ja se ei ole pinnallista jos haluaa ulkonäköä, se on vain luonteenominaisuus. Ja että miehet on vielä pahempia. Ratkaisuksi tarjoat kiinnostavan luonteen ja plastiikkakirurgin veitsen.
Oma vika hyväksy itsesi, suosittelen.
Mistähän tuo viisaus on peräisin? Olisiko ulkonäöllä suuri osuus siihenkin. - Hyväksy_faktat
En puhunut mitään plastiikkakirurgin veitsestä, vaikka tokihan silläkin voi ulkonäköään kohennella.. Tarkoitin tuolla ulkonäön kohentamisella esimerkiksi laihdutusta (mikäli on ylipainoa), salitreeniä, tyylikästä pukeutumista, hiustenleikkausta sopivalla tavalla ja itselle sopivaa/siistiä partaa. Tällaisia joille voi tehdä jotain ilman mitään veitsiä tai suuria rahasummia.
- Hyväksy_faktat
TosiAsia1 kirjoitti:
Jep, tuo nostaa pisteitä monen naisen silmissä. Ei kuitenkaan ole välttämättömyys läheskään kaikille naisille.
- Hyväksy_faktat
Ruma mies ei koskaan tule saamaan niitä "täydellisimpiä" naisia, mutta rumalla miehellä on mahdollisuus saada nainen.
- oonkoruma
Hyväksy_faktat kirjoitti:
Ruma mies ei koskaan tule saamaan niitä "täydellisimpiä" naisia, mutta rumalla miehellä on mahdollisuus saada nainen.
Niin kauvan kuin rumittelette toisianne, ette ole ansainneet yhtään ketään.
- Hyväksy_faktat
En minä tässä ketään hauku, puhuin vain rumista ihmisistä. Se vain on totuus että toiset ovat rumia, sellaisia joista suurin osa ihmisistä on sitä mieltä että ovat epäviehättävän näköisiä.
- oonkoruma
En minä tässä ketään hauku, puhuin vain rumista ihmisistä. Se vain on totuus että toiset ovat rumia, sellaisia joista suurin osa ihmisistä on sitä mieltä että ovat epäviehättävän näköisiä.
Minä kerran kohtasin niin ruman miehen, että sydämeni meni säälistä kurttuun.
Aikani häntä kuunneltuani hän kuin napsautti sormiaan ja minä rakastuin häneen silmänräpäyksessä. Sen jälkeen hän on ollut minulle todella kaunis mies.
Vaikka en ole häneen enää suhteessa, en silti voi ymmärtää aiempia ajatuksiani, sillä hän on todella miellyttävän näköinen.
Elämä on ihmeellistä ja kauneus katsojan silmissä. - Hyväksy_faktat
Tietyssä määrin kauneus toki on katsojan silmissä, mutta sitä voidaan tiettyyn pisteeseen asti määritellä objektiivisestikin. Siten että jotkut ihmiset suuri osa mieltää komeiksi/kauniiksi ja jotkut ihmiset suuri osa mieltää rumiksi.
Mikäli on objektiivisesti ajateltuna ruma, vaikeuttaa se tietysti kumppanin saamista. Vaikea löytää sitä yksilöä joka pitäisi viehättävän näköisenä, kun valtaosa ei pidä. - oonkoruma
Tietyssä määrin kauneus toki on katsojan silmissä, mutta sitä voidaan tiettyyn pisteeseen asti määritellä objektiivisestikin. Siten että jotkut ihmiset suuri osa mieltää komeiksi/kauniiksi ja jotkut ihmiset suuri osa mieltää rumiksi.
Mikäli on objektiivisesti ajateltuna ruma, vaikeuttaa se tietysti kumppanin saamista. Vaikea löytää sitä yksilöä joka pitäisi viehättävän näköisenä, kun valtaosa ei pidä.Ehkä. Mutta jotenkin voi löytää sen todellisemman, oikeamman, tulla nähdysti aidosti ja oikein.
Ehkä kaunuun ihmisen muut tarpeet ja varsinainen rakastettavuus sivuutetaan helposti ja tyydytään tekemään oletuksia sen sijaan että annettaisiin tälle puheenvuoro, todellisesti.
Kaunista ihmistä sanoitetaan, sanellaan ja oletetaan. Kuinka hänen lopulta käy tuossa leikissä, jota hänellä leikitään?
Ehkä siinä salaisuus miksi monet kauniit ihmiset valitsevat itselleen pelastukseksi puolisoita, joita muut kummeksuvat. - Hyväksy_faktat
Kyllä kauniit taitaa kuitenkin enemmän valita puolisoikseen niitä komeita, tai vähintään taviksia, kuin niitä rumia. Poikkeuksia toki löytyy, mutta oma havaintoni asiasta on tämä.
TosiAsia1 kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta edes se muhkea pankkitili. Kokemusta on :)
- tarjouksistakieltäytynyt
Vermos kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta edes se muhkea pankkitili. Kokemusta on :)
Harva tosiaan uhraa makuaan ja mieltymyksiään päästäkseen kiinni jonkun muun pankkitiliin. Tuo todistaa kuinka kauheaa on että jossain pakotetaan naisia prostituutioon. Terve nainen ei alennu myymään itseään mistään hinnasta.
tarjouksistakieltäytynyt kirjoitti:
Harva tosiaan uhraa makuaan ja mieltymyksiään päästäkseen kiinni jonkun muun pankkitiliin. Tuo todistaa kuinka kauheaa on että jossain pakotetaan naisia prostituutioon. Terve nainen ei alennu myymään itseään mistään hinnasta.
Olen samaa mieltä, että terve nainen ei alennu moiseen. Tuskinpa sellaisen itsekunnioituskaan kovin korkealla ole.
- Eivätnaiset
ole läheskään yhtä nirsoja, kuin miehet. Olen kyllä nähnyt ihan katseen kestävillä naisilla mitään sanomattoman näköisiä miehiä. Hoikka nainen huolii myös helpommin lihavan miehen, kuin toisinpäin.
- Anonyymi
Olet kyllä oikeassa Naisten ja Miesten nirsoudessa on eroja. Naiset näkevät helpommin miehen ulkonäön takana kuin mies naisen ulkonäön takana. On naisia jotka ei huoli rumaa varmasti. On miehiä jotka ei näe kuin kauniita naisia parisuhteeseen. Mutta vaikka kuinka vääntäisimme asiaa niin ulkonäkö merkittävä osa pariutumista halusimme tai emme.
- UsoPois
Kyllä ulkonäköön voi satsata. Hyvät vaatteet (ei ne tarvitse kalliita olla), alat hyväksymään itsesi ja se näkyy myös ulospäin. Ja voila.. löydät jonkun!
- Ulkonäköihminen
Ja voila olet varmaan syntynyt säkissä. Pussin suu kiinni ilman minkäänlaista kajoa muusta maailmasta.
- Mimosankukkanen
Mun mielestä mies voi olla ruma ja silti oikein ihana. Siisti pitää olla ja kivasti pukeutunut. Itse haluaisin löytää miehen, joka ei ole mikään komistus. Treffisaitit on siinä mielessä huonoja, että pelkkä kuva ei kerro ihmisestä juuri mitään. Pelkkä naammagalleria täynnä turpeita toinen toistaan väsyneempiä naamoja. Todellisuudessa ruma ihminen on monasti kovin eloisa ja hurmaava. Hauskat jutut, fiksu käytös, hyvä huumori, hellyys, naisen kunnioitus ja huomioiminen, luotettavuus, rehellisyys nämä oninaisuudet minulle tekevät miehestä Miehen. Niitä ei naamagalleria valitettavasti välitä lainkaan katsojalle. Oman kokemukseni perusteella, valitettavasti moni noista komeistakin miehistä on valitettavan usein jäänyt henkisessä kehityksessä nuoren pojan asteelle.
- Petruuna
Ja miksi ovat jääneet nuoriksi pojiksi. Koska eivät ole koskaan tarvinneet miettiä mitään elämästään. Kokemus kasvattaa, sen puute jättää kehitysasteelle.
- ikuinen-sinkku
Ruma mies voi olla oikein mukava mutta naiset ei koskaan halua tutustua sellaisiin. Naiset vaan jakaa pillua komealla julkkis axl smithille jossain hotellihuonessa. Sellaisia naiset haluaa heti tavata mutta ruma mies ei saa tilaisuutta.
- oonkoruma
ikuinen-sinkku kirjoitti:
Ruma mies voi olla oikein mukava mutta naiset ei koskaan halua tutustua sellaisiin. Naiset vaan jakaa pillua komealla julkkis axl smithille jossain hotellihuonessa. Sellaisia naiset haluaa heti tavata mutta ruma mies ei saa tilaisuutta.
"Naiset vaan jakaa pillua komealla julkkis axl smithille jossain hotellihuonessa. "
Ajatelmasi ja en muotoilu todistaa sinut sisäisesti rumaksi, joka ei todella ansaitsekaan ketään. - ööllö
ikuinen-sinkku kirjoitti:
Axl Smith ei ole komea ja silti riitti luonteen ja ehkä ammatin takia naisia. Vallu Valpiolla oli myös malli jne. esimerkkejä riittää. Mies voi tehdä itsestään haluttavan muullakin kuin ulkonäöllä.
- ikuinen-sinkku
https://www.stara.fi/2017/03/04/mies-vaihtoi-profiilikuvansa-tinderissa-naiset-sekosivat-heti/
Tavis ruma mies vaihtoi kuvaansa ja naiset oli heti pöksyt märkänä. Naisten pinnallisuus näkyy isosti joka paikassa. Kyllä se ulkonäkö on naisille tärkeintä miehessä. Hyvä ulkonäkö vissiin takaa hyvän suhteen, niin naiset ajattelee. - hyvämielikummallekkin
Hei ruma mies! oletko ruma sisältäsi vai oletko ulko muodoltasi ruma? Minä olen ruma nainen naamaltani mutta sisältä päin ihan ok,tehdäänpä tärskyt jonnekkin,mennään vaikkapa kahville ja rupatellaan,minä vaan olen todellakin ruma ja voit vaikka pelästyä naamaani.
- Parempimielihyväruoka
Minä olen ruma sisältä ja päältä, sehän ei pitäisi haittaa, koska sillä ulkoasullahan ei ole väliä. Ja sisällöllä vielä vähemmän. Jos olet komea tai kaunis, niin sisältä ihan sama mitä olet. Jos olet ruma ulkoa silläkään ei ole mitään väliä, sisinhän ratkaisee. Jos sattuisit olemaan joka puolelta ruma, niin ei hätiä mitään olet sittenkin suosittu koska ikävätkin ihmiset ovat suosittuja. Sekin on siis ihan sama mitä sinä olet, koska oikeasti millään ei ole mitään väliä. Ei edes sillä pelästynkö sinua vai en.
Nainenkin on siis aivan yksi sama aina riippumatta siitä onko ulkomuoto tai sisältö millainen hyvänsä.
- ikuinen-sinkku
Rumat naiset haluaa sen komean miehen yhtä lailla kun missitkin. Axl smithin kaltaisia julkkiksia naiset haluaa ja niiden kanssa naiset lähtee heti treffeille. Olen itse myös melkoisen ruma eikä naiset siksi kiinnostu. Sisältä rumat miehet kyllä pääsee treffeille jos ovat ulkoa hyvännäköisiä. Naisia ei haittaa jos mies hakkaa, lyö, pettää ja kohtelee naista huonosti jos vaan mies on komea naisen mielestä. Se on monta kertaa nähty ja luettu myös lehdistä.
- valmisEi
Mitä tarkoitat -ei haittaa?
Siis pääsee treffeille ja siitä eteenpäin, mutta lopputulos katastrofi.
Massakaatajan oma elämä suuntaa vailla.
Mitä siis valittajat oikeasti haluatte?
Päästä vain treffeille ja siitä käväisemään sängyssä, ei muita pyyteitä?
Onko tarkoitus pettää toisen odotukset, ja jos on niin miksi?
Melkoisen rumaa myös sisäisesti, totta.
Hyvä ettei onnistu.
Mitä aihetta valittaa, että "mielellän repeisin tästä elämästä axelit, mutta naiset liian nirsoja kun minä ruma.."
Ihanko pitäisi sääliä?
- ikuinen-sinkku
Itse haluaisin parisuhteen, tutustua ja mahdollisuuden. Juttujen mukaan axl smith oli oikein unelma mies naisille koska oli kuuluisa rikas kunnes paljastui pervoksi kuvaajaksi. Sellaisia miehiä te naiset haluatte, varakas komea, julkkis. Ei kelpaa tavis naisille tavis mies.
- oonkoruma
Minusta sinä, ikuinen-sinkku, vaikutat kommentoinnistasi päätellen vajakilta. Toivottavasti ei kukaan sinuun erehdy.
- kuorsaavaalkoholisti
On niitä taviksiakin, saati rumia, pervoja salakuvaajia.
- vajakki--
oonkoruma kirjoitti:
Minusta sinä, ikuinen-sinkku, vaikutat kommentoinnistasi päätellen vajakilta. Toivottavasti ei kukaan sinuun erehdy.
Ei kukaan normaali saa parisuhdetta nykyään. Ei naiset ole normaaleja vaan vajakkeja. Kymmenet tuhannet naiset seurustelee vajakkien väkivaltaisten juoppojen kanssa.
- RumillekinLettua
Rumatkin saa pesää, http://seksiseura.info kertoo mistä...
- 4474774
Ei ulkonäkö takaa välttämättä hyvää suhdetta.
- Onnexolkoo
Ja vuoden Darwin-palkinnon saaja on löytynyt.
- skrubulle_naista
Stephen Hawkingin älykkyysosamäärä on arvioitu olevan 160. Eli älykkyydellä pääsee ilmeisen varmasti naimisiin.
Eräs mies melko nuorena, ilmeisesti vähemmällä älykkyydellä, äkisti peri miljoonien arvoisen meikkiketjun omistajuuden ja hankkiutui muutamissa kuukausissa vankilaan. Tuomion takan hotelli raiskaukset.
Eli harjoituta ... päätä. Vai miten tämä tieto pitäisi käsitellä.- älyharjotustehtäväyksi
käviskö, pää harjoituskuvia tytöille sähköpostiin ::))
- Ihantavisvaa
Itsekään en koskaan ketään löydä. Riippuen henkilöstä, joka kommentoi, olen joko söpö tai ihan normaali, mut en sitten kai komea, jos en kumppania mistään löydä.
Täytyy olla joku adonis tai mulkku, että kukaan vakavasti kiinnostuis. Taviksilla, tai mukavilla söpöillä kundeilla ei tunnu olevan saumaa. Mulkusti en ala käyttäytyy. - Ihantavisvaa
Tai sitten kaiken sen hyljeksynnän jälkeen tunnen itseni rumaksi ja naiset vaistoo sen.
Jotain sen tapaista oon kuullu. Mut itteäni en alunperin lannistanut. Naiset teki sen, kun toiseks tai kolmanneks paras ei kelpaa. Täytyy aina olla se kaikkein komein ja/tai mulkuin.
Yks mua huomattavasti rumempi tuttu pyörittelee naisia. Mut se on täys mulkku ja väkivaltainenkin vielä. - tottatoot
Nainen rakastaa korvilla
- Anonyymi
Mä oon ruma kuin perse en saa naista, kaikki vihaa mua, teen itsemurhan ensi viikolla. Naisille pitää olla isot Munat ja rutkasti rahaa, pitää olla supliikkimies, helppo olla jos on Isot Munat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064