Hi!
Poistin tilini suomi24-treffisivuilta, mutta profiili näkyy yhä edelleen, vaikka olen ottanut yhteyksiä ylläpitoon.
Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
ps. Sattui olemaan vielä treffi -aikaa jäljellä, niin jäi roikkumaan eturiviin
Miten profiilin voi poistaa suomi24-treffisivuilta
6
3237
Vastaukset
- satunnainendeit
Pääsetköhän kirjautumaan vielä sinne? Mahdollisesti.
Minä poistin ensin profiilin näkyvistä, sitten vasta profiilin poisto.
Ota yhteys ylläpitoon. Minulle joskus käynyt noin.- Kuhankyselen
paha on tiliin enää kirjautua, kun se on poistettu. Ei luulis et tarvii mitään profiilia alkaa piilottamaan erikseen jos poistaa tilin...
- satunnainendeit
Kuhankyselen kirjoitti:
paha on tiliin enää kirjautua, kun se on poistettu. Ei luulis et tarvii mitään profiilia alkaa piilottamaan erikseen jos poistaa tilin...
No eipä luulisi, mutta kun jotain kummallista siinä poistossa on ja kun kerran jäi profiilini sinne aavenaa kummittelemaan niin otin varman päälle ja piilotin sen ensin.
Itselläni ei ole ollut tuollaisia ongelmia, mutta tuo voi sattua siten että poistat rekisteröidyn tunnuksesi muualla täällä suomi24:n puolella kuin treffien puolelta.
Esimerkiksi täällä keskustelupalstan puolella kun on ja menee rekisteröidyn tunnuksen Asetukset osioon ja sieltä "Poista käyttäjätili", niin tämä poistaa käyttäjä tilin ja tunnukset, mutta kuten tätäkautta huomautuksessa punaisella lukee tämä tapa ei poista treffien puolella ollutta profiilia.
Jotta tuo treffi profiili poistuisi, niin tuo pitää poistaa treffit puolelta. Ja sitltä "Käyttäjätili" >> "Poista profiili" osion kautta.
Tietty muutama minuutti saattaa mennä, että poisto näkyy. Mutta muuten jos on ongelmia, niin itse lähtisin ratkomaan tuota ottamalla yhteyttä ylläpitoon ja selittämällä kuin asiat ovatten.
http://www.suomi24.fi/palaute- käytät
profiili
käyttäjätili
poista profiili
muu mikä
poista - Anonyymi
Haluan lopettaa treffit palvelun lopettakaa koko sivu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745