nettitreffeissä. Miksi hän minua lähestyi eikä ikäsiään finninaamoja? Palstan haaskojen mukaanhan se 25v finninaamainen pojanrimpula on omanikäistensä naisten mielestä sitä kuuminta hottia
Vastaukset 14
- Pillujen--asiantuntija
Sinussa on sitä jotain mitä naiset haluaa. Oletko 180 cm pitkä, oletko komea, varakas?
- tuskinpa
Aloittajalla ei ole koskaan ollut mitään suhteita naisiin ja sen huomaa helposti hänen teksteistään.
- Naisasialooser11
Perustele ihmeessä väitteesi. Naisiin ei tarvitse olla mitään suhteita, että tietää heistä kaiken, riittää kun on seurannut heidän käytöstään.
- 5482952
Naisasialooser11 kirjoitti:
Perustele ihmeessä väitteesi. Naisiin ei tarvitse olla mitään suhteita, että tietää heistä kaiken, riittää kun on seurannut heidän käytöstään.
Minun käsitys naisista muuttui sen jälkeen kun seurustelin ekan kerran. Vai oliko exäni vain erilainen kuin 3,5 miljardia muuta naista?
Todennäköisesti prostituution harjoittaja, joka bongasi potentiaalisen asiakkaan. Minuakin lähestyi näissä merkeissä nuori nainen Helsingin rautatieasemalla.
- Naisasialooser11
Ei ole prostituoitu, sellaiset kyllä tunnistaa helposti.
- Ehhei
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ei ole prostituoitu, sellaiset kyllä tunnistaa helposti.
Ei välttämättä tunnista. Niitäkin on monenlaisia, jopa vanhoja mummoja ja suurin osa ihan tavallisen näköisiä ja oloisia naisia, joista ei ikinä uskoisi millä ne rahoittaa elämänsä. Jotkut nuoret naiset rahoittaa opiskelunsa myymällä itseään. Ei ne läheskään aina ole sellaisia verkkosukkahousuissa ja minihameessa kulkevia kuin jossain amerikkalaisissa elokuvissa. On niitä sellaisiakin tietysti, mutta tuskin suomessa.
- Naisasialooser11
Nuorelle naiselle voisi panosta hieman maksaakkin.
- Donnaaketoon
Mitä sillä avaaja täällä ihmettelet, olisit kiksauttanut. Taidat olla vielä kaapissa?
- Iiiizy
Jos sinulla oli komea kuva tai joku profiilissasi viittasi siihen, että sinulla voisi olla paljon rahaa?
- 77897878978
Meinasitko kädestäpitelijää katella.
- KivaJaNätti
Minä otin yhteyttä 8 vuotta vanhempaan mieheen, koska oli mukavan näköinen ja kivasti kirjoitettu profiili. Ammattia en tiennyt enkä siis tulotasoakaan.
Yhdelle samanikäiselle sanoin ei, kun selvisi että onkin paljon minua varakkaampi. Hankala tapailla ja seurustella jos tulotaso on kovin erilainen, toinen haluaa matkustella ja toisella varaa vain vaatimattomiin vapaa-ajan harrastuksiin. Ymmärsi hyvin ja hyvät jatkot toivoteltiin toisillemme.
Oon itse ihan kaunis nainen ja matala naisalan palkka.
Ihme juttuja teillä provoilijoilla, ei mitään kosketuspintaa todellisuuteen.
Toivottavasti teille ei kirjoittele kukaan aidosti ihmisenä teistä kiinnostunut, kun olette noin epäluuloisia ja tuomitsevia, prostituoiduiksi jopa epäillään, yök.- jhgjhgjgkjhgk
Sama juttu! Vuokran jälkeen (500e) rahaa jää vähän päälle tonni kuukaudessa. (Häpeän vähän taloudellista tilannettani, vaikka siitä aina mainitsenkin.)
Heivaan myös liian komeat miehet.
- en.ole.botti
Siksi koska hän on jo 25-vuotias ja on tajunnut sen, ettei hänellä ole oman korkean ikänsä vuoksi enää mahdollisuutta niihin yli 50-vuotiaisiin YT-miehiin (miehen MA nousee iän myötä) joten siksi hän on tyytynyt lähestymään alle 35-vuotiasta pojanrimpulaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479