Kenelle kokematon mies sopii?

121212121212

Palasinpa juuri ajatuksissa pari vuotta taaksepäin aikaan kun olin täyskokematon, ja mietin että kenelle _palstalaisten mukaan_ kokematon mies sopisi? Sanotaanko että yli 25-vuotias (olin itse tuolloin 27v).

Kiltille ja nuorelle naiselle kuulemma ei. Sellaiselle kun sopii oman ikäinen poika, tai _kokenut_ vanhempi mies niille jotka haluavat isähahmon.

Oman ikäiselle naiselle ei, koska ei sitä enää ehdi ketään opettamaan kun pitäisi alkaa miettimään perhettä miehen kanssa joka on todistanut p/s-kelpoisuutensa.

Vanhemmalle nyt tietenkään ei, sehän on kuin opettaisi lapselle seksiä.

Kokemattomalle ja ujolle naiselle? Ei, juuri sellainenhan tarvitsee kokeneen ja rohkean opettajaksi (vastakohdat täydentävät toisiaan).

Kokeneelle ja rohkealle naiselle? Ei, totta kai sellainen haluaa kokeneen ja rohkean kun nainen on itsekin sellainen (samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä).

Hottiksille ei, koska vaikka tasoteoria ei ole totta niin kannattaa yrittää oman tasoisiaan.

Vammaisille, lihaville, ym ei koska se olisi hyväksikäyttöä (silloin kun mies on ATM, ytmin tapauksessa se olisi ihanan romanttista).

Keitä palstaätmien ja neitsytsetien kannattaisi lähestyä?

44

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 121212121212

Ps. en laskenut mukaan yhtä visiittiä maksulliselle. Olin tuolloin 25v. Tämä tiedoksi palstafaneille jotka muistavat minun kertoneen ekasta kerrastani tuon ikäisenä.

• kysyn.vain

Onko sulla 1212 ollut naistapailuja tuon maksullisen visiitin jälkeen?

• 121212121212

Yhteensä 5 seksikumppania, joista yksi maksullinen.

• minätässätaas

isompi muna kun teillä kokeneilla jyrsijöillä =D

• Ei tietenkään sovi kenellekään.

Pelkän seksin hakeminen sellaiselta, joka seksiin suostuisi olisi sen naisen hyväksikäyttöä.

Samoin suhde nuoreen ja kokemattomaan olisi hyväksikäyttöä. Ja kukaan vanhempi nainen ei halua ajatella mitään miehen kanssa, jolla ei ole kokemusta sen paremmin seksistä kuin seurustelustakaan.

Uusi yritys ja parempi onni seuraavassa elämässä.

• Pihtarikurppa

Vaikea kysymys, mutta jos nyt oikein pinnistän niin mieleeni tuli juuri maksulliset seksin opetteluun ja sen jälkeen joku puolivaloilla kulkeva harmaa hissukka parisuhteeseen.

• 37vhooceeätmi

Hassuja nämä yleistykset.

Minä olen sellainen täysin kokematon mies, tosin 37v.

Muutama nainen on halunnut seksiä viime vuosien aikana. Varattuja 30-35 ikäluokkaa, ja ei ollenkaan hissukoita. Pari luultavasti melko kokenutta nelikymppistä, toinen näistä lapseton.

Katsos kun ei kaikki kokemattomat ole sellaisia internetvitsien äitin ja isin ullakolla asuvia burgereita. Meitä on moneen junaan, ette vain tunnista meitä koska ei sitä kokemattomuutta paljasteta kenellekään.

• Mun pitää vähän vetää sanoja sun keskinkertaisuudesta. Tuohan oli erinomainen analyysi ja ratkaisu tilanteeseen. Harmaat hissukat sietää senkin että miehessä ei ole mitään erityisen kiinnostavaa.

• rohkeutta-miehet

Pakkoko sitä kokemattomuuttaan on heti naiselle kertoa, ei se näy päällepäin, eikä sitä edes sekstaillessa huomaa. Voihan kokenuttakin uuden naisen kanssa jännittää. Jos laukeaa heti, niin ei kun uudestaan ja taas uudestaan. Jos siis nainen suostuu, ja yleensä suostuu innolla.

• Pihtarikurppa
        scrg kirjoitti:

Mun pitää vähän vetää sanoja sun keskinkertaisuudesta. Tuohan oli erinomainen analyysi ja ratkaisu tilanteeseen. Harmaat hissukat sietää senkin että miehessä ei ole mitään erityisen kiinnostavaa.

Voi kiitos! On mullakin hetkeni, toiset niistä on pahempia kuin toiset.

Harmaat hissukkanaiset on yhtä pimennossa kuin hiljaiset ätmit, joten niistä voisi mätsit löytyä. Ongelma taitaa olla se aloitteen tekeminen, johon kumpikin joukko on täysin kykenemätön.

• Mitä_ihmettä_
        37vhooceeätmi kirjoitti:

Hassuja nämä yleistykset.

Minä olen sellainen täysin kokematon mies, tosin 37v.

Muutama nainen on halunnut seksiä viime vuosien aikana. Varattuja 30-35 ikäluokkaa, ja ei ollenkaan hissukoita. Pari luultavasti melko kokenutta nelikymppistä, toinen näistä lapseton.

Katsos kun ei kaikki kokemattomat ole sellaisia internetvitsien äitin ja isin ullakolla asuvia burgereita. Meitä on moneen junaan, ette vain tunnista meitä koska ei sitä kokemattomuutta paljasteta kenellekään.

No miksi ihmeessä et ole pannut niitä naisia, jotka on tarjonneet itseään sulle?

• Pihtarikurppa kirjoitti:

Harmaat hissukkanaiset on yhtä pimennossa kuin hiljaiset ätmit, joten niistä voisi mätsit löytyä. Ongelma taitaa olla se aloitteen tekeminen, johon kumpikin joukko on täysin kykenemätön.

Joo, ensin aloite ja sitten heti joku rubikinkuutio daamille väänneltäväksi, jolla testataan heikkolahjaisuuden aste. Ettei mene hyväksikäytön puolelle.

• 37vhooceeätmi
        Mitä_ihmettä_ kirjoitti:

No miksi ihmeessä et ole pannut niitä naisia, jotka on tarjonneet itseään sulle?

No kun olivat naimisissa.

Nelikymppisistä toisesta en tykännyt (nätti mutta ei kiva). Toisen kanssa ensin tutustuttiin ja se alkoi kiinnostaa...mutta sitten oli myöhäistä, kaippa nainen tulkitsi että jos mies jahkaa niin ei ole kemiaa tjsp.

• 37vhooceeätmi

"Vaikea kysymys, mutta jos nyt oikein pinnistän niin mieleeni tuli juuri maksulliset seksin opetteluun ja sen jälkeen joku puolivaloilla kulkeva harmaa hissukka parisuhteeseen."

Sun kannattaisi opetella katsomaan pintaa syvemmälle. Monet niistä yksinäisistä juuri ei ole puolivaloilla kulkevia, vaan ihmisiä joilla riittää valtavasti mielenkiintoisia ajatuksia. Niitä tyyppejä jotka vaikuttaa hiljaisilta, mutta kun juttu lähtee kulkemaan niin puhuttavaa riittää aamuyöhön asti. Monelta sosiaalisemmalta tapaukselta loppuu juttu äkkiä kun ei ookkaan ympärillä ihmisiä, melua ja meininkiä.

• 37vhooceeätmi
        Pihtarikurppa kirjoitti:

Mun tapauksessa ne hiljaiset naiset olettaa ettei niillä ole tsäänssejä. Kysytyt daamit saattaa pitää mielenkiintoisena, mutta sen MA-teoriajutun kyllä huomaa siinä että ollaan eri "tasoilla". Että kivaa jutella, mutta ulkonäkö ja muut jutut ei yksinkertaisesti riitä.

Siinä kyllä oot ihan oikeassa ettei niitä hiljaisia kohtaa missään. Ainakaan oman ikäisiä.

• Pihtarikurppa
        37vhooceeätmi kirjoitti:

"Vaikea kysymys, mutta jos nyt oikein pinnistän niin mieleeni tuli juuri maksulliset seksin opetteluun ja sen jälkeen joku puolivaloilla kulkeva harmaa hissukka parisuhteeseen."

Sun kannattaisi opetella katsomaan pintaa syvemmälle. Monet niistä yksinäisistä juuri ei ole puolivaloilla kulkevia, vaan ihmisiä joilla riittää valtavasti mielenkiintoisia ajatuksia. Niitä tyyppejä jotka vaikuttaa hiljaisilta, mutta kun juttu lähtee kulkemaan niin puhuttavaa riittää aamuyöhön asti. Monelta sosiaalisemmalta tapaukselta loppuu juttu äkkiä kun ei ookkaan ympärillä ihmisiä, melua ja meininkiä.

Enhän mä sanonutkaan, että kaikki hiljaiset kulkee puolivaloilla. Mutta niitäkin löytyy, tosin eivät pistä silmään yhtä nopeasti kuin äänekkäämmät vertaisensa.
        Toi rubikinkuutio oli hyvä. :-D Sudoku vois toimia myös.

• 37vhooceeätmi kirjoitti:

Nelikymppisistä toisesta en tykännyt (nätti mutta ei kiva). Toisen kanssa ensin tutustuttiin ja se alkoi kiinnostaa...mutta sitten oli myöhäistä, kaippa nainen tulkitsi että jos mies jahkaa niin ei ole kemiaa tjsp.

Oletko sä nyt harkinnut loppuun saakka tuon naimisissa olevien vieroksumisen?

Mun kaikki ensimmäiset merkittävät seksijutut on tapahtuneet naimisissa olleiden naisten kanssa. Jälkeenpäin ajatellen se on oikeastaan aika ällistyttävää että samaan aikaan kun on täysin nolla sinkkunaisten mielestä, huomattavasti kokeneemmat naiset näkevät silti miehessä jotain.

• Mitä_ihmettä_
        37vhooceeätmi kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, jos on naimisissa tai "et tykännyt" naisen luonteesta, jos nainen oli kuitenkin ihan hyvän näköinen? Ne tahtoi vaan seksiä sulta, ei parisuhdetta joten mitä väliä luonteella yms. silloin on... Miksi ihmeessä et pannut niitä? Olisit päässyt poikuudestasi ajat sitten! Montakohan kaltaistasi tälläkin palstalla on, jotka itkee kun naiset ei anna ja totuus on, että antais, mutta kun ne on tavalla tai toisella vääränlaisia naisia. Pillu se on niilläkin. Vai ihanko hääyöhön asti haluat odotella sitä ensimmäistä kertaa? Jos näin, niin luulen että odotteluksi jää.

• ätmelssön
        Mitä_ihmettä_ kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, jos on naimisissa tai "et tykännyt" naisen luonteesta, jos nainen oli kuitenkin ihan hyvän näköinen? Ne tahtoi vaan seksiä sulta, ei parisuhdetta joten mitä väliä luonteella yms. silloin on... Miksi ihmeessä et pannut niitä? Olisit päässyt poikuudestasi ajat sitten! Montakohan kaltaistasi tälläkin palstalla on, jotka itkee kun naiset ei anna ja totuus on, että antais, mutta kun ne on tavalla tai toisella vääränlaisia naisia. Pillu se on niilläkin. Vai ihanko hääyöhön asti haluat odotella sitä ensimmäistä kertaa? Jos näin, niin luulen että odotteluksi jää.

Onko tämä sama neitsytsetä joka antoi pakit tämän näköiselle naiselle?

http://media.gettyimages.com/photos/beautiful-thirty-years-old-woman-portait-picture-id157525305?s=170667a

Varatuille kiltti ja kunnollinen mies sanoo ei toisin kuin naisten rakastamat panomiehet jotka ei moraalista välitä jos himottaa.

Mutta omaan piikkiin menee jos hoikan ja lapsettoman kanssa nirsoilee...

• vaikuka

• ätmelssön
        vaikuka kirjoitti:

Onks tuo akka Jenni Aleksandrova?

En tiedä kuka on.

Tämän kuvan postasi yksi palstan neitsytsedistä. Oli ollut treffeillä ja nainen halusi seksiä mutta setä antoi sille pakit.

Siis ei tämä nainen vaan saman näköinen nainen.

• Kaikki kokemattoman miehen seksuaalisen halun ilmentymä on naisten mielestä hyväksikäyttöä.

• 8117

Ahaa, teikäläisten seksihalut siis kohdistuvat alaikäisiin ja kehitysvammaisiin. Hyvä tietää.

• 8117 kirjoitti:

Ahaa, teikäläisten seksihalut siis kohdistuvat alaikäisiin ja kehitysvammaisiin. Hyvä tietää.

Naisten mielestä kaikki naiset ovat aina alaikäisiä ja kehitysvammaisia, kun kokemattomasta miehestä on kyse.

• OotkoAatellut

Entä jos ne kokisivatkin itse käyttävänsä hyväksi viatonta ja poikamaisen ujoa miestä?

• Kannattaisi..lähestyä

Toisiaan, tai ehkä iäkkäämpiä charmantteja herrasmiehiä... Se on selväksi käynyt, että palstamiehet pitävät seksikkäinä lähinnä miehiä. Vanhoja miehiä...

Ja toisaalta - mitäpä sitä naisilla enää tekee, kun reikä se on se tinsakin (lat. rectum) ja kohta voi lisääntymisenkin hoitaa ihan itse.

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702282200077917_tw.shtml

• Karvamuna-

Kannattaa lähestyä niitä kauniita naisia. Hiihtokilpailussa yritetään aina tavoitella voittaa kultaa joten miehenkin pitää yrittää sitä kaunista naista tavoitella.

• 132132132123

Toisaalta mies ei voi esim. bileissä lähestyä kaikkia naisia, vaan täytyy valita joku tai jättäytyä ja antaa naisen tehdä aloite. Suurin osa ihmisistä tiedostaa oman tasonsa ja mielestäni kannattaa panostaa niihin kenet voi saada.

Esim. netissä taas kannattaa lähestyä kauneimpia omaa tasoa, koska pelimies ei voi paljastua

• Ei kenellekään. Naiset inhoaa kokemattomia miehiä. Jos mies on yli parikymppisenä kokematon, niin peli alkaa olla menetetty.

• Paritvinkit

Ei ole peli menetetty aloittajalla. Ota rempseä asenne naisia kohtaan, hymyile paljon, kerro vitsejä. Ottamisella tarkoitan sitä, että tuollainen asenne ei tässä kulttuurissa tule itsestään, se pitää ottaa.

Lähesty itseäsi kiinnostavia naisia, ota tilanne haltuun. Pakkeja tulet saamaan, se on varma. Mutta niin saa jokainen muukin mies joka laittaa itseään likoon. Älä murehdi sitä. Ja tässä taktiikassa vedetään perinteisen massan lain mukaan, eli helvetisti volyymia että joku tarttuisi.

Ja miksi kokemattomuuttasi murehtimaan, luontosi kyllä kertoo mitä tehdä naisten kanssa. Älä nosta sitä kokemattomuuttasi esille. Voit sopia kelle tahansa naiselle.

• Hyvät ohjeet, joita noudattamalla voi päästä kolmekymppisenä aisuriksi.

• 78657657657

Ei toi nyt tässä tilanteessa toimi..

Naisen täytyy olla sellainen, että sen voi ylpeydellä ytmikavereille esitellä yökerhossa. Normaali paino, ei yh, nuorempi tms.

Muu ei käy!

Aika hiton hyvä vinkki tuo, että "helvetisti volyymia, että joku tarttuisi." :D

Itse käytän just tuota.. :D

Ne on ne päänsisäiset suodattimet, jotka estää täällä miehiä pariutumasta. Se, tämä tai tuo ei kelpaa.. No onneks tääl voi aina ruikuttaa päivästä toiseen.

• kurppanainen88

Oletko tullut ajatelleeksi, että jokaikinen mies on jossain vaiheessa elämäänsä vielä kokematon? Joskus vuonna kivi ja keppi joku on sen "jystärikarjunkin" poikuuden vienyt. Eli on ne kokemattomat ennenkin ainakin teini-ikäisinä joillekin naisille sopineet.

• 121212121212

Nyt ei ihan pointti aukene. Mietitäänpä Maija yhdessä hetkinen:

Miten _hc-ätmiä/neitsytsetää_ auttaa se että _jyystärikarju_ on päässyt panemisen alkuun jo teini-ikäisenä?

Maija ei nyt oikein miettinyt asiaa loppuun saakka, vai mitä?

• kurppanainen88
        121212121212 kirjoitti:

Miten _hc-ätmiä/neitsytsetää_ auttaa se että _jyystärikarju_ on päässyt panemisen alkuun jo teini-ikäisenä?

Aloituksessa puhuttiin vain kokemattomasta miehestä ja hänen sopivuudestaan, ei siitä "kenelle kokematon hc-ätmi sopii".

Kokemattomuus siis yksistään ei ole sellainen piirre, joka ei "sopisi" kellekään naiselle tai olisi itsessään este isollekaan osalle naisista, koska osa kokemattomista pääsee kuitenkin kokemattomuudestaan jo varhain eroon eikä näiden yksilöiden tarvitse etsiä poikuuden viejää kauaa. Osa niistä 13-vuotiaista poikuudenmenettäjistä ei edes menetä sitä millekään 10 kertaa itseään vanhemmalle puumalle, vaan ekalle, suunnilleen omanikäiselle tyttöystävälleen.

• ätmelssön
        kurppanainen88 kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin vain kokemattomasta miehestä ja hänen sopivuudestaan, ei siitä "kenelle kokematon hc-ätmi sopii".

Kokemattomuus siis yksistään ei ole sellainen piirre, joka ei "sopisi" kellekään naiselle tai olisi itsessään este isollekaan osalle naisista, koska osa kokemattomista pääsee kuitenkin kokemattomuudestaan jo varhain eroon eikä näiden yksilöiden tarvitse etsiä poikuuden viejää kauaa. Osa niistä 13-vuotiaista poikuudenmenettäjistä ei edes menetä sitä millekään 10 kertaa itseään vanhemmalle puumalle, vaan ekalle, suunnilleen omanikäiselle tyttöystävälleen.

Oletko sä vähän vajaa tai jotain?

Ap ihan selvästi kirjoitti että millainen nainen sopii kokemattomalle yli 25-vuotiaalle miehelle.

Miten vitussa se liittyy siihen että joku muu pääsee poikuudesta eroon 13-vuotiaana? Onko sillä yli 25-vuotiaalla ätmillä joku aikakone? Pystyykö se muuttuun 13-vuotiaaksi jännäpojaksi?

• 121212121212 kirjoitti:

@121212121212: Näitä tapauksia varten se rubikinkuutio mukaan. Tuhlaat aikaasi.

• kurppanainen88
        ätmelssön kirjoitti:

Oletko sä vähän vajaa tai jotain?

Ap ihan selvästi kirjoitti että millainen nainen sopii kokemattomalle yli 25-vuotiaalle miehelle.

Miten vitussa se liittyy siihen että joku muu pääsee poikuudesta eroon 13-vuotiaana? Onko sillä yli 25-vuotiaalla ätmillä joku aikakone? Pystyykö se muuttuun 13-vuotiaaksi jännäpojaksi?

No olisi voinut otsikoidakin sen edes sensuuntaisesti. Pitkiä viestejä ei varsinkaan tällä palstalla jaksa aina kokonaan lukea.

• paljononvalinnanvaraa

Sellaiselle naiselle, josta kokematon mies tykkää, ja nainen tykkää miehestä. Tuon vastavuoroisuus on ehdoton. Muuta rajoitetta ei nyt tule mieleen...

• parisuhdemies-

Olen tehnyt joskus suoria seksi ehdotuksia naisille ja hämmästyin kovasti kun naiset halusi heti tavata. Katsoin naisen kuvaa ja lähetin viestin että se on tosi kaunis ja että sitä olisi mukava panna. Nainen vastasi että pannaan vaan ja tapasin naisen heti.
      Sitten kun olen pyytänyt naista kahville ja treffeille niin en mitenkään pääse kahvi treffeille eikä naiset halua tutustua.

• Liikaayritystä

Sää fundeeraat taas vähän liikaa :D älä ressaa. Ei suurin osa mimmeustä sovellu suurimmalle osalle miehistä. Ihan vaa koska ihmisiä pääasiassa usein vituttaa vieraat ihmiset enemmän tai vähemmän. Pitää ettiä se oikeasti sopiva, eikä analysoida hyödyttömiä asioita.

Kyllä sä vielä sen keksit. Kun lakkaat ressaamasta.

• kurppanainen88

No okei, kun kyse onkin vain tietynikäisistä kokemattomista niin vastataan nyt sen mukaan: minulle sopisi, myös kiinalaisen ystäväni kokeneelle ystävättärelle sopisi koska tämän nykyinenkin poikaystävä oli johonkin 25.-27. ikävuoteen asti poikuus tallella niiden tavatessa toisensa, japanilaiselle ystävälleni varmaan sopisi myös kun hän on usein tuskaillut että hänen poikaystävänsä ovat kaikki liian kokeneita seksissä. Muista en voi mennä takuuseen kun en heidän ajatuksiaan aiheesta tunne.

• kurppanainen88

Unohtui listalta, eli sopi myös sille yli 30-vuotiaalle kurpalle, joka vei Naisasialuuserin poikuuden. Luulen, että tässä asiassa hieman vanhemmat naiset ovat keskimäärin ymmärtäväisempiä kuin aivan nuoret friidut. Ja niiltä vanhemmilta löytyy enemmän kiinnostusta "opettamiseen", nuoremmat haluavat että asiat vain tapahtuvat itsestään ja että kaikki on alusta alkaen "täydellistä".

• puoliätmi

Tuolla ylhäällä kun joku mainitsi että joku yli 10 seksikumppania miehellä olisi optimaalinen, niin tuli kieltämättä vähän epänormaali olo kun olen koko elämäni aikana harrastanut seksiä vain yhden naisen kanssa. Naisen, jonka kanssa elän edelleen parisuhteessa. Poikuuskin meni vasta melkein 25-vuotiaana...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3250
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1640
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      96
      1488
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1399
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1198
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1029
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      52
      855
    Aihe