Etruskimiehet

etruskinvaimo

Olen naimisissa etruskimiehen kanssa. Onko täällä kohtalotovereita?

19

1591

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kfkfkfkfkffkf

Mikä ihme on etruski? Joku hottentotin sukulainen?

• etruskinvaimo

Sivistä itseäsi, hyvä mies, kun et tuollaista tiedä: Etruskit ovat Italian alkuperäiskansa! Kehtaatkin vielä verrata rakasta etruskiukkoani johonkin afrikkalaiseen!

• AbOriginalOy

Hah. Joka toisella likalla ny on joku etruski tai bantu ja mitäkaikkeenoitanyo. Mun miäs on täysverinen jalasjärveläinen jo viidettä tuhannetta sukupolvea. Silmätki harittaa puhdasverisille ominaisesti niin ettei eteen ole katsominen. Kyllä kuulkaa teidän sekarotuiset hankkeenne on häpeeks koko universumille ja aiheuttaa pelkkää kaaosta byrokratiassa. Ruksi ny siinä sitten etnisyyttä papereihin jotta etruskin-suomalainen ja suomalais-hottentottilainen ja mitä kaikkee sekarotuisia niitä nyt sitten siunaantuu.

• hohohooo
        AbOriginalOy kirjoitti:

Hah. Joka toisella likalla ny on joku etruski tai bantu ja mitäkaikkeenoitanyo. Mun miäs on täysverinen jalasjärveläinen jo viidettä tuhannetta sukupolvea. Silmätki harittaa puhdasverisille ominaisesti niin ettei eteen ole katsominen. Kyllä kuulkaa teidän sekarotuiset hankkeenne on häpeeks koko universumille ja aiheuttaa pelkkää kaaosta byrokratiassa. Ruksi ny siinä sitten etnisyyttä papereihin jotta etruskin-suomalainen ja suomalais-hottentottilainen ja mitä kaikkee sekarotuisia niitä nyt sitten siunaantuu.

harittavasilmäisen patjalle iihihihiii

• Virallinenvastaus
        AbOriginalOy kirjoitti:

Eikö oo näin, näinhän se on! Mutta kyllä etruskit, hottentotit ja jalasjärveläiset jäävät toiseksi minun komeudelleni!

Kyä näi o! * a wink, a wink! * Olen tehnyt viimeaikoina paljon töitä pelastaakseni tavallisen jalasjärveläisen sukupuutolta!

Aa että, se on jetsulleen näin! Voe mahollinen paikka nyt meiän mötköjä viiään!

Ne etruskit ja hottentottit tulee tänne molo tanassa - tavallisella teellä!

Onko kaiken aina pakko muuttuaaaaaaa? Missä ne ovat ne samat vanhat miehet???

Kiitos! Ihana kommentti bantuista, hottentoteista ja muista afrikkalaisista, mie floppaan! Mutta mita mielta sina olla rovaniemelaisista?

Elämme kovia aikoja, AbOriginal-lutuseni. Pappina aion panna parastani suomalaisten sukupuuton estämiseksi.

• Voiteitä
        etruskinvaimo kirjoitti:

Sivistä itseäsi, hyvä mies, kun et tuollaista tiedä: Etruskit ovat Italian alkuperäiskansa! Kehtaatkin vielä verrata rakasta etruskiukkoani johonkin afrikkalaiseen!

Sivistähän vaan itseäsi. Etruskit katsotaan kadonneeksi tai sulautuneeksi kansaksi, joten ei voi enää puhua etruskeista. Tai olet haamun vaimo rutkasti tuhannen vuoden takaa ja tuskin on paljoa kohtalotovereita. Mies on vähän tainnut puijata sinua. Ei ole yllätys.

• etruskinvaimo
        Voiteitä kirjoitti:

Sivistähän vaan itseäsi. Etruskit katsotaan kadonneeksi tai sulautuneeksi kansaksi, joten ei voi enää puhua etruskeista. Tai olet haamun vaimo rutkasti tuhannen vuoden takaa ja tuskin on paljoa kohtalotovereita. Mies on vähän tainnut puijata sinua. Ei ole yllätys.

Etkö tiedä, että Toskanassa on sellainen kylä kuin San Pavarotti? Siellä elää viimeinen jäljelle jäänyt etruskiheimo, käsittää tällä hetkellä noin 60 henkeä.

• jorezx

Heh heh, voit onnitella itseäsi. Olet löytänyt sen viimeisen rodun, kulttuurin edustajan joka puuttui vielä suomalaishorojen miesgalleriasta.

• kalexis
        AbOriginalOy kirjoitti:

Olen odotellut koska ilmoittautuu ensimmäinen suomalaishoro joka on onnistunut iskemään Australian aboriginaalin.

• Oksettavaatekstiä
        jorezx kirjoitti:

Heh heh, voit onnitella itseäsi. Olet löytänyt sen viimeisen rodun, kulttuurin edustajan joka puuttui vielä suomalaishorojen miesgalleriasta.

Todella oksettavaa tekstiä sinulta. Vielä kaikkein oksettavinta on että tällä palstalla pyörivä tyhjäpäänainen tukee sitä että haukkuu naiset horoiksi ja ties mikskä ja kaiken lisäksi itsekin haukkunut mua horoksi. Turha itkeä miksi suomalaiset naiset välttelee suomalaisia miehiä.

• petestäkömies

Minä olin naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa. Puhuimme kurkkuäänillä,kuten apinat eläintarhassa. Kun kielellinen lähentyminen tapahtui, niin vieraannuimme, mutta läheisriippuvaisena vielä roikun odottamassa josko voisin täyttää joitain hänen tarpeitaan(astiat koneeseen, kahvinkeitto jne.) Läheisyys oli seksiä (n.1min/kuussa). Tukahdutin tunteeni, läheisyydenkaipuun ja rakkauden tarpeen. Tilalle tuli addiktioita. Pakenin todellisuutta mielikuvitusmaailmaan, suomi chattiin, haaveilin seksiorgioista ja kävin lady dominalla. Pukeuduin mekkoon kun halusin luoda mieleisen naisen jota rakastaa. Mietin josko olen kuin isä eli homo, mutta tuli pala kurkkuun ja alkoi itkettää. Sitten jouduin työttömien kurssille ja tapasin avuttoman naisen, jonka joka toinen lause oli: en mä osaa. Jee, olin tarpeellinen. Hänellä oli hirveä alkoholistimies, joka oli maailman mustasukkaisin. Elämäni muuttui,löysin jonkun joka tarvitsi minua. Jokin vaivasi silti minua ja nainen ei ollut paha, vaan rikkinäinen ja hän huusi apua hiljaa. Hän otti minusta otteen, teki minusta mustasukkaisen, koska hänen vaivansa on nähdä omat negatiiviset piirteensä muissa ja lopulta tajusin. Näin omat virheeni naisessa. Raivostuin hänelle, nyt tiedän että olin odottanut hylätyksi tulemista ja pettymistä ja todellinen raivoni ei kohdistunut naiseen ja hänen muihin ''uhreihin'' vaan lapsuuteeni ja siihen että olin kokenut lapsena hylätyksi tulemisen. Todellisuudessa siis raivosin omille tukahdutetuille tunteilleni, joita pomppi pintaan kuin paska kaivossa. Olen pahoillani. En halua olla petollinen, mutta koska pelkään hylätyksi tulemista, se tunne ottaa vallan. Tiedostamattani muutun kylmäksi ja etäiseksi, juuri kun pitäisi ottaa läheisyyttä ja kertoa toiselle että tahdon sinut, rakastan sinua. Enää en osaa paeta addiktioihin. Enää en raivoa toiselle omia käsittelemättömiä tunteita. Se ei tarkoita etteikö sattuisi, mutta en enää tukahduta sitä. Kiitos sinun, etruskimiehiä metsästävän naisen, minä kohtasin pelkoni ja kasvoin ihmiseksi. Nyt tiedän ettet etsi uutta parempaa miestä, vaan etsit miestä jonka kautta voit nähdä omat virheesi, omat pelkosi. Minä petin oman perheeni, tytärpuolen, jota en rakastanut silloin kun piti. En osannut käsitellä vaimoni omia tukahdutettuja tunteita, joiden takia hänen paha olo purkautuu raivona, käsittelemättömien tunteiden takia. Hän ei ole paha ihminen, hän ei vaan kestä omia tunteitaan, joita ei ole kyennyt käsittelemään. Olen kohdannut jotain, jota en halua särkeä. Jotain kaunista. Olen herättänyt toisessa tunteita, joita hän torjuu ehkä tiedostamattaan. Näen itseni, pienen pelokkaan pojan joka kaipaa hyväksyntää ja rakkautta, mutta pelkää. En tiedä miten kertoa, ettei ole pelättävää. Vaikka tiedän, niin pelkään. Pelkään että särjen ja tuhoan kaiken taas. Mutta pelossa ei voi elää. Ainoa mitä voin tehdä on olla läsnä ja viestiä toiselle että hyväksyn hänet ja hän on rakkauden arvoinen. Samalla muistuttaen itselleni ettei ole mitään pelättävää. Ehkä kohtaan pettymyksen, mutta kun vastapainona on kylmä rakkaudeton ja tylsä elämäilman läheisyyttä ja iloa, niin ei minulla oikeastaan ole muuta vaihtoehtoa kuin muistaa kuka olen ja olla juuri se henkilö. Ja yrittää tunnistaa ne tunteet, jotka tekevät minusta pelkurin, joka pelkää ettei kelpaa ja joutuu hylätyksi. Läheisyyttäs kaipaan ja rakkauttasi. Ystävänä, rakastajana, kumppanina tai mihin kohtalo sitten johtaakaan. Kyllä, uskon että ihminen voi muuttua. Kerran kysyit tätä etruskilaista metsästävä nainen ja minä vastasin tuolloin EI, ihminen ei voi muuttua. Eli olen todistanut itselleni että olin todella väärässä. Mietin tänään, jos näen syöpä sairastavan naisen, niin raivostunko hänelle. No en. Entä jos näen ihmisen joka pelkää hylätyksi tulemista. Pitäisikö minun suuttua. Entä jos se ihminen olen minä. Onko järkevämpää raivostua itselleen vai yrittää muuttua? Tieto ei vähennä tuskaa, mutta auttaa käsittelemään sitä.

• Kuolevai-nen

Kaunis ja itsetietoinen kirjoitus etruskeja metsästävälle naiselle. On muuten aika epätodennäkoistä törmätä johonkin Turmsiin, niin että.......

• Asioidenselventäjä

Täällä ei fiksua porukkaa paljoa käy, mutta etruski = Italian alkuperäiskansaa eli kristittyjä, nyt luette alkuperäiseläimistöä mutta ei. Etruskit ovat ainakin viisaampia kuin sellaiset asemilla ostareilla lorvivat työttömät ja uskonnolliset silti päihteitä kittaavat mamut eritoten Helsingissä. Nythän ovat jo saaneet aikaan "kokouksen" = teltan pystytyksen Helsingin kuuluisimmalle alueelle. Huhhuh. Onneksi on muunkin maalaisia miehiä kuin iki-ihanat hki mamut ja muun uskontoisia, ihan oikeasti harkitkaa edes hinduja eivät ehkä kontrolloi kuten islami. Liian moni pakolainen menee Helsingissä asuessaan sekaisin, on liikaa kauniita teinejä, baareja, päihteitä, vilkasta elämänmenoa ja siihen sitten lisänä vielä se kuuluisa ja säännöstelevä islaminusko.

• otahanselvää

Vai hindut eivät kontorolloi? Mitäs on ne hindujen tekemät kunniamurhat, raiskaukset, lapsiavioliitot ja tyttöjen koulunkäynnin kieltäminen Intiassa? Maltilliset muslimimaat nimeltä Libanon, Marokko ja Tunisia sallivat sentään tyttöjen koulunkäynnin, naisille oikeuden töissä käyntiin ja äänestämiseen. Toteutuuko nämä Intiassa? EI! Hindulaisuus ei salli naisen johtaa yritystä, valita puolisoaan ja olla oikeutettu perintöön. Islam on alusta saakka tuonut naisille nuo samat oikeudet mitkä länsimaalainen nainen sai vasta 1900-luvulla. Ainoastaan Intia on samanlaisessa jamassa Saudi-Arabian, Afganistanin, Irakin ja Iranin kanssa.

• Raaka_-_Watson
        otahanselvää kirjoitti:

Vai hindut eivät kontorolloi? Mitäs on ne hindujen tekemät kunniamurhat, raiskaukset, lapsiavioliitot ja tyttöjen koulunkäynnin kieltäminen Intiassa? Maltilliset muslimimaat nimeltä Libanon, Marokko ja Tunisia sallivat sentään tyttöjen koulunkäynnin, naisille oikeuden töissä käyntiin ja äänestämiseen. Toteutuuko nämä Intiassa? EI! Hindulaisuus ei salli naisen johtaa yritystä, valita puolisoaan ja olla oikeutettu perintöön. Islam on alusta saakka tuonut naisille nuo samat oikeudet mitkä länsimaalainen nainen sai vasta 1900-luvulla. Ainoastaan Intia on samanlaisessa jamassa Saudi-Arabian, Afganistanin, Irakin ja Iranin kanssa.

Ah, Marokko tuo pohjois-Afrikan huoraamisen keskus missä vaalea viikinki kyntää naapurin peltoa.
        Oi niitä aikoja.

• Valehtelua
        otahanselvää kirjoitti:

Mitä kaikkea nainen islamissa tehneekin, se tapahtuu miehen kontrollissa. Länsimaissa on ollut iät ajat myös itsellisiä naisia, vaihtelevin oikeuksin.

• Vaikiinnostuneita
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

Ah, Marokko tuo pohjois-Afrikan huoraamisen keskus missä vaalea viikinki kyntää naapurin peltoa.
        Oi niitä aikoja.

Musliminaisia ei millään lailla kiinnosta suomalaisukko. Olen kysynyt mieheni kautta tuntemiltani marokkolaisnaisilta mitä mieltä he ovat suomalaisista ja ylipäätäänsä länsimaalaisista miehistä, niin suomalaisukko on heidän mielestä sellainen tyttöpoika tai väkivaltainen juoppo. M

• Eikannatavastailla

Eihän tuolle muslimin patjalle kannata vastailla mitään. Vai on musliminaisilla ollut samat oikeudet iät ja ajat mitä länsimaisilla naisilla ei ole ollut kuin 1900- luvulla. Päästään vialla oleva akka tuo on ei muuta.

• Eikösnytsitten
        otahanselvää kirjoitti:

Mutta eikös islamia olekaan Saudi-Arabia Arabiassa, Afganistanissa,Iranissa ja Irakissa?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2490
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1796
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1184
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1067
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      9
      797
    9. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      775
    10. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      47
      770
    Aihe