Minulla on takana neljä pitkää suhdetta ja jokaisessa olen lihonut liki kymmenen kiloa.
Väliaikoina paino pysyi samana, joten nyt entisellä timmikuntoisella on painoa lähes sata kiloa.
Kaikki kumppanini ovat myös lihoneet suhteen kestäessä. Jokainen on korostanut, että on terveellistä syödä säännöllisesti ja usein pieniä aterioita.
Ruokaa jokainen on ostanut tuplasti sen mitä olisi tarvinnut.
Kaikilla on myös ollut omat kummalliset ja vankkumattomat käsitykset siitä mikä on terveellistä ruokaa.
Yksi vannoo lihan ja rasvan kasvisten kera olevan terveellistä, toinen kalan, kolmas ei syö eläintuoteita ja neljäs on kaikkiruokainen.
Kaikki haluavat laihtua, mutta tulos on päinvastainen.
Jokainen luulee olevansa hyvä kokki ja tietävänsä kaiken ravinnosta, mutta vaikka kuinka yritän varoa syömästä liikaa, niin painoa kertyy samaan tahtiin kuin kumppanille.
Miksi?
Miksi suhde lihottaa myös miehen?
3
128
Vastaukset
- Seksijauni
Se johtuu siitä että ennen suhdetta kävit uheilemassa. Suhteen alettua lopetetaan urheilu ja leikitään kotia. Ja kotona kun patjapolkkakin vähenee, kilot kasvavat.
Eräs tärkeä asia on myös se että uni vähenee parisuhteessa. Elimistö ei poista kuonaa kuin ihmisen nukkuessa. Ja jos pitää valvoa puoliin öihin niin elimistön tyhjennysaikaa jää vähemmän. Yksin asuessa menee nukkumaan 9-10 välillä ja herää aamulla virkeänä.
Ja vielä kun tiedetään että yksi tunti unta ennen puoltayötä vastaa kahta tuntia unta puolenyön jälkeen, niin kannattaisi mennä illemmalla nukkumaan ja harrastaa seksiä aamulla heräämisen jälkeen. Näin päivä olisi nautinnollisempi ja elimistökin pysyisi hoikempana.
Tämä on ihan biologian perusasiaa. - näinseo
Ja taustalla vaikuttaa välinpitämättömyys omaan ulkonäköön kun on jo kumppani vieressä. Ite oon päättänyt että en koskaan liho muodottomaksi ja hyvin on tavoite pysynyt vaik ikää on yli kolmekymmentä.
- puuttuukoselkäranka
Kummallista onko? Kertoo paljon ihmisestä ellei paino pysy kuosissa suhteen ajan, laiskoja olette. Itse olen ollut samassa suhteessa yli 20 vuotta, lisäpainoa ei ole tullut vaikka sama suhde on jatkunut näin pitkään. Mies on hieman pulskistunut muttei pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959